hoe durfen ze het nummer van Sting ( - Shape of my heart ) zo verschrikkelijk te coveren.
ik ben het nu echt spuugzat al dat eeuwige gecover. WEES IS CREATIEF! maar dat schijnt tegenwoordig een doodzonde
quote:Jouw muziek is lekker populair
Op woensdag 9 oktober 2002 14:32 schreef Wisp het volgende:
luister dan ook naar normale muziek en niet die commerciele top40 troep
quote:Wie is Wees?
Op woensdag 9 oktober 2002 14:30 schreef -roys- het volgende:
WEES IS CREATIEF!![]()
quote:Wees is creatief
Op woensdag 9 oktober 2002 14:46 schreef Asphyxion het volgende:[..]
Wie is Wees?
Zo lang er mensen zijn die deze totaal a-creatieve vorm van muziek maken belonen door het aan te schaffen, zullen er altijd neppers blijven die het maken. Sim-pel.
quote:Nou, ik ben anders blij dat er ook simpele muziek bestaat. Ik hoef niet bij elk nummer dat ik hoor sympathiserend mee te voelen met de zanger of in complete kippenvel-extase te zitten. Overigens vind ik de sugababes helemaal niet zo simpel, die stomme boybands zijn veel erger met hun kalverliefdesverdriet
Op woensdag 9 oktober 2002 14:55 schreef AEJT het volgende:
Dé oplossing. Radio af. TV af. MP3 collectie aan.Zo lang er mensen zijn die deze totaal a-creatieve vorm van muziek maken belonen door het aan te schaffen, zullen er altijd neppers blijven die het maken. Sim-pel.
Toen ik er toch eens goed naar ging luisteren merkte ik dat ik het eigenlijk best een aardig nummer vond. Ze hebben er een heel ander nummer van gemaakt (geen cover) met best leuke tekst. Geen standaard I-love-you-and-will-always-be-true gezeur.
Hij staat hier nu wel eens een uurtje op repeat.
De tijd dat ik mij schaamde om bepaalde muziek leuk te vinden ligt inmiddels achter mij. Als ik iets leuk vind, vind ik het leuk, of het nou al weken op 1 in de TOP40 staat of niet.
Overigens heb ik ook een zwak voor Keisha
quote:Dat is prima. Ik luister ook gewoon liedjes uit de top-40 als ik die leuk vind. Dat komt alleen niet zo bijster vaak voor. Maar de topicstarter luistert naar de Sugababes en maakt zich daarna kwaad over de schaamteloze covers. Dat is nou eenmaal het risico van dit soort muziek.
Op woensdag 9 oktober 2002 15:09 schreef Dante_A het volgende:
De tijd dat ik mij schaamde om bepaalde muziek leuk te vinden ligt inmiddels achter mij. Als ik iets leuk vind, vind ik het leuk, of het nou al weken op 1 in de TOP40 staat of niet.
Als ik in een rokersruimte zit, dan hou ik er ook rekening mee dat iemand een sigaret zal opsteken. Ik heb echter een hekel aan die rook, dus ga ik die ruimte gewoon niet in. En als ik de ruimte wel in ga, dan zal ik niet gaan zeuren over mijn buurman die aan het paffen is.
quote:wat heeft mijn smaak ermee te maken, ik vind het nogal hypocriet om naar top40 te gaan luisteren en ondertussen wel zeiken over covers
Op woensdag 9 oktober 2002 14:40 schreef StephanL het volgende:[..]
Jouw muziek is lekker populair
. Respecteer de smaak eens van een ander zeg, sjees.
luister dan gewoon niet naar
sugababes kicken echt ass die zijn echt vet man
en ze zijn muzikale kwaliteit op het moment de king inde top 40
quote:Sterker nog, Overload was van een vorig album, en dat meisje was zelf uit de groep gestapt, zo schijnt het. Round and round is wel degelijk de tweede single van dit nieuwe album.
Op woensdag 9 oktober 2002 14:54 schreef K3 het volgende:
Nu we het toch over de sugababes hebben, volgens mij is Round Round al hun derde nummer. Ik meen me te herinneren dat hun eerste single een clip had met een ander meisje (rossig haar) en dat ze de hele tijd ronddraaiden (Overload, "it's a one way ticket to a madman's situation").
Is dat meisje vervangen?
quote:Het irriteerd me meer dat zo'n beetje elke groep het tegenwoordig doet. Ik vind hun nieuwe single best aardig, de vorige singles waren ook best oke, maar waarom moeten ze nu coveren als ze zelf zonder het gecover veel leukere liedjes maken
Op woensdag 9 oktober 2002 15:47 schreef Wisp het volgende:[..]
wat heeft mijn smaak ermee te maken, ik vind het nogal hypocriet om naar top40 te gaan luisteren en ondertussen wel zeiken over covers
luister dan gewoon niet naar
quote:Goh, ik wist niet dat dat een cover was. Hm.
Op woensdag 9 oktober 2002 16:37 schreef Apfel het volgende:
Nou ik vind die Freak Like Me versie van de Sugababes wel even stukken vetter dan het origineel van Adina Howarden kan mij die cover verrekken, beter dan een cover met 'boemstjikkieboem' eronder en klaar.
quote:Zoals iemand al zei, de rest van het nummer is wel degelijk een cover, en wel van Adina Howard. Het enige wat ze dus bedacht hebben is de combinatie van de twee.
Op woensdag 9 oktober 2002 15:09 schreef Dante_A het volgende:
Toen ik er toch eens goed naar ging luisteren merkte ik dat ik het eigenlijk best een aardig nummer vond. Ze hebben er een heel ander nummer van gemaakt (geen cover) met best leuke tekst. Geen standaard I-love-you-and-will-always-be-true gezeur.
Hij staat hier nu wel eens een uurtje op repeat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |