abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136685065
Is iemand hier bekend mee?
Ik vind het grappig dat ik deze term nu pas ben tegen gekomen en dat blijkbaar veel mensen er last van hebben.
Sinds mijn 12e begon ik me ongelooflijk te ergeren aan de geluiden tijdens het avondeten.
Ik werd steeds chagrijniger en uiteindelijk zelfs boos tot agressief bij het horen van deze geluiden. Het lijkt wel alsof ik alles 10 x beter hoor dan anderen tijdens het eten.
Nu 6 jaar later heb ik het niet alleen bij het avondeten maar ook bij mensen die hoesten op een bepaalde manier, of gewoon een repetatief zwaar irritant geluid maken (zoals kuchen, neus ophalen, tikken, FLUITEN).
Laatst zat ik in de bios met mijn vriendin, komt er een gast naast me zitten met een zak chips.
Hij trekt de zak open, een ongelooflijk indringende geur vloeit mijn neusgaten binnen en de beste kerel begint zo een half uur lang precies om de zoveel seconde op een chipje te kauwen, Bleek dat hij 2 zakken bij zich had.
Noem me een aansteller maar ik heb de hele film lopen fantaseren over hoe ik die chipszak als een soort dexter over z'n hoofd zou trekken.
Nog meer mensen die hier last van hebben? :')

Filmpje:
http://www.gezond24.nl/tv(...)een-specifiek-geluid
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
pi_136685253
Ik probeer altijd synchroon met de hardste eetgeluidenmaker happen te nemen, zodat mijn eigen gekauw dat van die ander overstemt.
Mijn moeder heeft het ook, die vluchtte altijd de kamer uit als ik een appel at :)
pi_136685389
NOM NOM NOM!
To see or not to see. That's my answer.
pi_136685423
Ik! Ik heb een collega die enorm gore smak geluiden maakt als hij eet. Kan er niet tegen en ren de kamer uit _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:46:52 #5
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_136686042
Jij hebt geen misofonie, het is doodnormaal dat je kraakchips tijdens de bios en smakkers tijdens het eten irritant vindt.

Immuniteit hiertegen is alleen weggelegd voor de mentaal superieure.
pi_136687060
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Keith_Bakker het volgende:
Jij hebt geen misofonie, het is doodnormaal dat je kraakchips tijdens de bios en smakkers tijdens het eten irritant vindt.

Immuniteit hiertegen is alleen weggelegd voor de mentaal superieure.
Fantasie over zakken over mensen hun hoofd trekken of hoofden tegen borden slaan tijdens het eten ook?
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx
  vrijdag 14 februari 2014 @ 21:02:52 #7
354273 Keith_Bakker
Wil je een snoepje?
pi_136716361
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef NYANNYAN het volgende:

[..]

Fantasie over zakken over mensen hun hoofd trekken of hoofden tegen borden slaan tijdens het eten ook?
Kan wel ergere dingen verzinnen. Zolang je ze niet uitvoert is er niks aan de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')