Is iemand hier bekend mee?
Ik vind het grappig dat ik deze term nu pas ben tegen gekomen en dat blijkbaar veel mensen er last van hebben.
Sinds mijn 12e begon ik me ongelooflijk te ergeren aan de geluiden tijdens het avondeten.
Ik werd steeds chagrijniger en uiteindelijk zelfs boos tot agressief bij het horen van deze geluiden. Het lijkt wel alsof ik alles 10 x beter hoor dan anderen tijdens het eten.
Nu 6 jaar later heb ik het niet alleen bij het avondeten maar ook bij mensen die hoesten op een bepaalde manier, of gewoon een repetatief zwaar irritant geluid maken (zoals kuchen, neus ophalen, tikken, FLUITEN).
Laatst zat ik in de bios met mijn vriendin, komt er een gast naast me zitten met een zak chips.
Hij trekt de zak open, een ongelooflijk indringende geur vloeit mijn neusgaten binnen en de beste kerel begint zo een half uur lang precies om de zoveel seconde op een chipje te kauwen, Bleek dat hij 2 zakken bij zich had.
Noem me een aansteller maar ik heb de hele film lopen fantaseren over hoe ik die chipszak als een soort dexter over z'n hoofd zou trekken.
Nog meer mensen die hier last van hebben?
Filmpje:
http://www.gezond24.nl/tv(...)een-specifiek-geluid
Religion is the impotence of the human mind to deal with occurrences it cannot understand. - Karl Marx