quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:03 schreef Bart het volgende:
[..]
jpg geeft ten eerste grotere bestanden, en ten tweede lelijke compressie waardoor je vaak seinsoorten niet meer kan onderscheiden. Dus nee, jpg mag niet.
realistische acceleratie aanzettenquote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:21 schreef JTT het volgende:
Ik heb nu de hellingssterkte voor treinen op 0% gezet omdat ik het vreselijk irritant vond dat er daardoor steeds files ontstonden, maar de treinen gaan nu alsnog traag de heuvel op...
Wat doe ik verkeerd
Heeft geen invloed. Enige is dat je altijd kunt zien dat er gecheat is, door de vinkjes voor de betreffende cheat. Maar verder niets.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 19:26 schreef JTT het volgende:
Heeft cheaten eigenlijk echt invloed op je reputatie?
Dus dat je zeg maar door 1x magische bulldozer meteen veel minder geld verdient ofzo?
Of is dat gewoon om te zorgen dat je minder vaak cheat?
Okquote:Op zaterdag 29 maart 2014 09:25 schreef Bart het volgende:
[..]
Heeft geen invloed. Enige is dat je altijd kunt zien dat er gecheat is, door de vinkjes voor de betreffende cheat. Maar verder niets.
Heb je al het e.e.a. uit de OP geprobeerd? Screenshot?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Speel de laatste tijd ook weer maar krijg maar geen 2 treinen op hetzelfde spoor. Begrijp niets van die stomme seinen.
Heb het wel gelezen maar hielp niet echt. En geen screenshot want ik begin elk potje opnieuw.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Heb je al het e.e.a. uit de OP geprobeerd? Screenshot?
als ik in de buurt ben kom ik het wel uitleggenquote:Op zaterdag 5 april 2014 18:36 schreef liesje1979 het volgende:
Speel de laatste tijd ook weer maar krijg maar geen 2 treinen op hetzelfde spoor. Begrijp niets van die stomme seinen.
Misschien woon ik wel dichterbijquote:Op zaterdag 5 april 2014 19:18 schreef Bart het volgende:
[..]
als ik in de buurt ben kom ik het wel uitleggen
misschien weet ik waar ze woontquote:
geen glazen bol voor nodig hoorquote:
en dan staan ze 2 kanten op, ook leuk voor 'onoplosbare' situatiesquote:Op zondag 6 april 2014 14:22 schreef mickeyD het volgende:
gebruik gewoon overal het 5e sein van links, en dan om de 2 of 4 vakjes 1 sein, en de computer regelt alles voor je![]()
succes!
Even geprobeerd en het is gelukt. Ik had niet door dat je ze aan 2 kanten kon zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 14:22 schreef mickeyD het volgende:
gebruik gewoon overal het 5e sein van links, en dan om de 2 of 4 vakjes 1 sein, en de computer regelt alles voor je
succes!
Nog nooit seinen gebruiktquote:Op maandag 7 april 2014 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
Nee er bleef een trein stil staan wachten op een vrije route. Toen zei ik dat hij dat maar moest negeren. Reed hij opeens de andere kant op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |