Ik ga gewoon geen moeite meer doen want als ik op zoek ga naar iemand of iets dan vind ik het nooitquote:Op vrijdag 18 april 2014 21:02 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Huh, ben jij mij dan?
[..]
Puik plan, die eindbaas moet ik uiteraard checken
[..]
Hmm, misschien dan toch maar ander shirt aantrekken.
En jou wegblazen is niet zo moeilijk, zelfs een vlieger is moeilijker van de grond te krijgen.
Maar ´ervaring´ doet me wel zeggen dat meeten op een feest toch nooit echt werkt, mensen vergeten de tijd/plek oid, vaak genoeg meegemaakt al met de nodige PF-meetings
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 april 2014 14:24 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Heerlijk feest![]()
The Outside Agency, Ruffneck en I;Gor waren bruut maar Deathmachine was de held van de dag
Heb interesse in een kaart als je er nog een beschikbaar hebt.quote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik kan helaas niet naar Defqon, heeft iemand interesse in 2 kaarten voor de zaterdag?
Ze zijn verkocht.quote:Op zondag 6 april 2014 10:47 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Ik kan helaas niet naar Defqon, heeft iemand interesse in 2 kaarten voor de zaterdag?
Het duurde evenquote:Op zondag 20 april 2014 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
En tof dat ik na 2 jaar eindelijk Machiel heb gevonden.
He duurde even. Even.quote:Op zondag 20 april 2014 23:47 schreef haakon het volgende:
[..]
Het duurde even
Was gezellig! Tot de volgende!
Correctie; dat hij mij had gevonden, en daardoor ook jouquote:Op zondag 20 april 2014 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
En tof dat ik na 2 jaar eindelijk Machiel heb gevonden.
Weet niet meer precies wie / hoe / wat, maar de nodige lekkere setjes gehoord idd!quote:Op zondag 20 april 2014 14:24 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Heerlijk feest![]()
The Outside Agency, Ruffneck en I;Gor waren bruut maar Deathmachine was de held van de dag
Moet meteen weer aan die timetable denken van het verjaardagsfeestje van Bart Hard in de WillemEenquote:Op maandag 21 april 2014 14:50 schreef RadioSlut het volgende:
Als Paul Elstak nou TOA had geinvited ofzo.
Als ik niet had gezegd dat ik die kerel in dat Doom-shirt zou lastigvallen, dan had het nog langer geduurd voordat het kwartje eindelijk gevallen was.quote:Op maandag 21 april 2014 16:15 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Correctie; dat hij mij had gevonden, en daardoor ook jouJe mag mn Doom-shirt dus wel dankbaar zijn!
Dat vervuilt het topic enigszins. Die Egel was nog wel vermakelijk om naar te kijken.quote:
Dude ik heb het alleen over die peentjes vooraan. Met die apen. Op F&A.quote:Op maandag 21 april 2014 20:09 schreef VRIDZ het volgende:
Afgezien van het plamuur/tattoos, waren die chicks ook niet zo heel lelijk hoorMaar goed, liep genoeg mooier vrouwvolk rond, dat dan weer wel ja
Ik toch ook?quote:Op maandag 21 april 2014 21:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dude ik heb het alleen over die peentjes vooraan. Met die apen. Op F&A.
Dan ben ik bij deze zeer teleurgesteld in je, dat je op zoiets zou kunnen vallen.quote:Op maandag 21 april 2014 22:10 schreef VRIDZ het volgende:
[..]
Ik toch ook?![]()
Ennieweej, laten we er maar geen sloowsjet van maken.
Komend weekend, Zodiak Commune Ehv!
Wie had het over ´op zoiets kunnen vallen´? :x Of wou je zeggen dat jij op Egel viel dan?quote:Op maandag 21 april 2014 22:11 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Dan ben ik bij deze zeer teleurgesteld in je, dat je op zoiets zou kunnen vallen.
En inderdaad, Zodiak CommuneEn daarna Wageningen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |