Jaquote:
Wat klinkt er precies vies?quote:
Ja. Ik zou het kuikentje toch links laten liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:08 schreef JanCees het volgende:
Littlerabbit heb je deze al gezien?
https://www.facebook.com/(...)01385&type=2&theater
quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:08 schreef essnhills het volgende:
Ik schoot alleen een beetje uit me de cayennepeper dus toen heb ik er een beetje kaneel en nog wat extra koriander in gedaan en ipv water om het sausje aan te maken melk gebruikt
Ja, dat was wel een beetje apart.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik zou het kuikentje toch links laten liggen.
dan wil ik dat ook zienquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje waar een gozer een fles jagermeister wegwerkt?
Koop een mini-vaatwasser.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
Ik heb trouwens echt een gruwelijke hekel aan afwassenGodverdomme, weer een hele berg afwas en ik kan er echt heel slecht tegen, hoe graag ik ook wil laten staan.
Hoezo is dat vies?quote:
Ik vind afwassen eigenlijk wel iets rustgevend hebben. Al is het wel extreem kut als je helemaal kapot bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef Etsu het volgende:
Ik heb trouwens echt een gruwelijke hekel aan afwassenGodverdomme, weer een hele berg afwas en ik kan er echt heel slecht tegen, hoe graag ik ook wil laten staan.
Had. In mijn vorige kamer had ik een vaatwasser, maar besloten, na veel wikken en wegen, om daar te vertrekken en nu moet ik het doen met een afwasbak en een afwasborstel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind afwassen eigenlijk wel iets rustgevend hebben. Al is het wel extreem kut als je helemaal kapot bent.
Maar heeft een luxepaardje als jij geeneens een vaatwasser?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef JanCees het volgende:
Heeft iemand nog dat filmpje waar een gozer een fles jagermeister wegwerkt?
Jij hebt heel wat geld meer dan ik lieve schat.quote:
Ik vind afwassen nooit zo erg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind afwassen eigenlijk wel iets rustgevend hebben. Al is het wel extreem kut als je helemaal kapot bent.
Maar heeft een luxepaardje als jij geeneens een vaatwasser?
Niet uit elkaar gevallen ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En supersimpel om te makenHet is bloem, water, en een beetje olijfolie
En alsnog heb ik een wateraansluiting nodig hier en dat heb ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat geld meer dan ik lieve schat.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hehe eerste spytool hit
https://www.facebook.com/(...)25011&type=2&theater
Neequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet uit elkaar gevallen ofzo?
Volgende week zie ik Mr.alcoholSaind. Hopelijk zuip ik mijzelf kapot.quote:
je negeert mijn uitleg waarom het niet vies wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
En alsnog heb ik een wateraansluiting nodig hier en dat heb ik niet.
Die clip is op zich wel vet gemaaktquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week zie ik Mr.alcoholSaind. Hopelijk zuip ik mijzelf kapot.
Mijn nieuwe favoriete nummer.
nee hoor, ik heb het gelezen, maar heb niks aan toe te voegen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
je negeert mijn uitleg waarom het niet vies was
Hans Kazan is beterquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgende week zie ik Mr.alcoholSaind. Hopelijk zuip ik mijzelf kapot.
Mijn nieuwe favoriete nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |