of 3 een compliment en niet serieus als kritiek bedoelt?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Mr.R. het volgende:
Contact gebeurd veelal via WhatsApp als ik haar niet zie, altijd super gezellig en de gesprekken verlopen vloeiend en zijn altijd erg prettig. Gisteravond kreeg ik tijdens een van de vele gesprekken ineens tussendoor een berichtje waarin stond dat ik volgens haar moeder te lief ben voor haar. Dit kan op 2 manieren worden opgevat:
1. Iemand die te lief is past niet bij je.
2. Je verdiend zo een lief iemand niet.
Ja. Zo simpel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef Mr.R. het volgende:
Dus gewoon een dagje wachten en als het doorgaat op deze manier haar er morgen over aanspreken?
Dat zou jij eventueel kunnen proberen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Moet ik mezelf in de tussentijd ook wat afzijdig houden en niet teveel contact zoeken --> haar het initiatief laten nemen?
Ja dat is sowieso wel een goed idee ....quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Moet ik mezelf in de tussentijd ook wat afzijdig houden en niet teveel contact zoeken --> haar het initiatief laten nemen?
je hoeft niet elke minuut van het uur een berichtje te sturenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:41 schreef Mr.R. het volgende:
Vraag tussendoor:
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:56 schreef Mr.R. het volgende:
Ik denk dat er iets fout wordt begrepen, ik heb 1 maal erom gevraagd wat haar moeder zei, en heb vandaag nog geen 5 berichtjes gestuurd naar haar...
Waarschijnlijk heeft hij net als ik het stalkers-gen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?
Dit en dat hij gaat over-analyserenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:00 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij net als ik het stalkers-gen.
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je dan alsof het zo'n moeite is om gewoon even vanavond niks te sturen (behalve reageren op haar berichten)?
Ik reageerde ook meer op je vraag over wat je nu verder moest doen met berichten sturen. Je had al besloten om het morgen aan haar te vragen/het morgen te peilen. Dus als je nu gewoon niks naar haar stuurt, dan is dat toch prima?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Mr.R. het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.
Om een heel plat voorbeeld te geven:
Als ik vóór vandaag een half uur niks zou zeggen dan zou ze me meteen berichtjes sturen met wat ben je aan het doen of waarom zeg je niks.
Als ik iets zou zeggen zou ze meteen reageren van ooeeh dat zou ik samen met jou willen doen etc, in ieder geval altijd het samen zijn idee.
En van de ene op de andere dag is dat gedrag veranderd in 'niks sturen en het liefst alleen reageren met een ja of nee'
Verwijder haar anders uit je telefoon. Hoef je ook niet meer naar die status op de app te kijken. Ga iets leuks doen. Met bier en/of vrienden. Even de focus verzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:07 schreef Mr.R. het volgende:
[..]
Nee dat is ook niet het probleem, het gaat me on de plotselinge verandering in haar gedrag.
Om een heel plat voorbeeld te geven:
Als ik vóór vandaag een half uur niks zou zeggen dan zou ze me meteen berichtjes sturen met wat ben je aan het doen of waarom zeg je niks.
Als ik iets zou zeggen zou ze meteen reageren van ooeeh dat zou ik samen met jou willen doen etc, in ieder geval altijd het samen zijn idee.
En van de ene op de andere dag is dat gedrag veranderd in 'niks sturen en het liefst alleen reageren met een ja of nee'
dat vind ik een best opvallende zegswijze...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Mr.R. het volgende:
Vanaf dat moment is het me opgevallen dat ze kortaf is ...
oftewel, ze doet sinds kort nukkig en kortaf, en daarna ben je gaan zoeken en 'denk' je dat het aan die ene uitspraak ligt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:38 schreef Mr.R. het volgende:
Beetje fout gerfomuleerd, want dat is niet zo.
Echt pas vanaf vandaag.
Tja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:52 schreef Mr.R. het volgende:
Friendzone lijkt me sterk als ze me zowat bespringt elke keer als ik r zie..
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:34 schreef Mr.R. het volgende:
Kan niet quoten dus doe het even zo:
@aequus
Alarmbellen rinkelen nogal snel bij mij vanwege eerdere ervaringen, waarbij ongeveer hetzelfde gebeurde en ik later in de welbekende friend-zone put werd gegooid, zelfs na intieme momenten...
Wat Sonic hier zegt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:35 schreef SonicVolcano het volgende:
Afzijdig houden. Lekker andere dingen doen, met vrienden afspreken etc.
Het hoeft niet direct, maar er kan wat aan de hand zijn. Wellicht een simpel onschuldig dingetje maar het kan ook net zo goed zijn dat ze vreemdgegaan is en beseft dat ze niet veel voor TS meer voelt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef Zippow het volgende:
Als iemand van het ene op het andere moment opeens kortaf doet is er iets aan de hand. Dat is in elk geval mijn ervaring, want ik heb het al een paar keer meegemaakt (ook van mannen ja).
Ik hoop voor je dat je vanavond wat duidelijkheid krijgt TS. Laat je het weten?
Naja ik heb het nog nooit op die manier meegemaakt, dat er eigenlijk niet echt iets aan de hand was zeg maar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:51 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het hoeft niet direct, maar er kan wat aan de hand zijn. Wellicht een simpel onschuldig dingetje maar het kan ook net zo goed zijn dat ze vreemdgegaan is en beseft dat ze niet veel voor TS meer voelt.
Dat is allemaal speculatie. Feit is wel dat TS met haar moet praten en dat wij voor de rest niet zo veel kunnen hiermee.
Dit idd... van die kleine dingen als geen X meer bij afsluiten van het gesprek, of ineens niks meer terug vragen.... begin van het einde.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef Zippow het volgende:
Als iemand van het ene op het andere moment opeens kortaf doet is er iets aan de hand. Dat is in elk geval mijn ervaring, want ik heb het al een paar keer meegemaakt (ook van mannen ja).
Alles weer goed met de rode vloed.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:15 schreef Mr.R. het volgende:
Dacht gister al iets neer gezet te hebben, maar dat is dus niet het geval.
Uiteindelijk kwam het erop neer dat het een combinatie van factoren was, ze moest ongesteld worden, en had wat meer aan haar hoofd wat niet met mij te maken had. Dit zorgde ervoor dat ze geen zin had om met iemand te praten, wie dan ook.
Alles is weer goed nu
Bedankt iedereen voor de adviezen en de interesse in dit topic!
Mensen moeten echt eens gaan afwijzen, dat kort-af gedoe is enorm frustrerend vind ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:46 schreef Zippow het volgende:
Ik hoop voor je dat je vanavond wat duidelijkheid krijgt TS. Laat je het weten?
Ja heb er echt een schijthekel aan. Bah.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mensen moeten echt eens gaan afwijzen, dat kort-af gedoe is enorm frustrerend vind ik.
Eeh, het is al weer 3 dagen helemaal in orde, hoor.quote:Op woensdag 19 februari 2014 02:22 schreef Photomorti het volgende:
Het moet van 2 kanten komen , als ze je echt wilt dan komt ze wel.
Het is een beetje een ingewikkeld iets je moet natuurlijk laten merken dat je haar wilt maar het moet niet TE worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |