SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go!
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Of tochtig, dat ze moet "evalueren"quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:07 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze zal toch niet drachtig zijn?
Meen je dit serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter het als ex-Utopiaan veel te druk heeft met media-optredens.
Nee, Nico PRAAT met hem, Rienk legt alleen zijn visie op...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:10 schreef cobain1994 het volgende:
Heeft Paul het licht ook al gezien? Moet niet gekker worden.
Yay, rustquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Charlotte is op bed gaan liggen.
Ik gok ook echt en oprecht.quote:
Ik dacht dat Lot over haar nek was gegaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo gaat de keukenvloer er nu uitzien als Vanas hem niet elke dag dweilt.
En achter wist ook niet waar Ruud was...quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef Urb het volgende:
Mooie woorden over verantwoording van Pauk, kan Vanes nog wat van opsteken. Als ik dat zo las wilde ze bijna een Amber-alert doen omdat Ruud zoek was.
Hihihííí.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dagelijks onderweg hoor. Radio, tv, iedereen wil Peter in z'n show.
[ afbeelding ]
tuurlijk die wordt er door de nieuwe mee uitgenomenquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef Urb het volgende:
Er is Paul een uitzicht geboden, komt volgende week? Cryptisch.
Een uitzicht? Hij heeft een serre besteld bij Hornbach?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef Urb het volgende:
Er is Paul een uitzicht geboden, komt volgende week? Cryptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |