Tja, moet hij daar ook niet gaan staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:28 schreef Fok-it het volgende:
Nog voor de eerste slee naar beneden is gegaan, heeft zich al een ernstig ongeluk voorgedaan op de olympische bobbaan in Sotsji.
Een baanarbeider werd vandaag in de remzone geraakt door de zogeheten 'forerunner', die voorafgaand aan de eerste training van de tweemansbobs naar beneden ging om te kijken of de baan veilig was. De ongelukkige arbeider heeft volgens de eerste berichten twee gecompliceerde breuken in beide benen opgelopen. Hij was bewusteloos toen hij bij het ziekenhuis arriveerde, liet IOC-voorzitter Thomas Bach weten.
Auw
En een record, hiervoor was het 11.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dan iedereen behalve Duitsland, Noorwegen en Canada.
20, jezusquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens bookmakers eindigen we op 20 medailles
Ik vind hem nogal vermoeiend.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef heloef het volgende:
Het is toch een stuk beter om naar Annette Gerritsen te kijen in plaats van die Erben Wennemars.
Geen idee, ik verveel me in t college en las snel even in t topic en zag Ezell 'Aldoquote:
Hoort ook gewoon. Ze willen bij de top 10 sportlanden komen dus laat het maar zien op de spelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een record, hiervoor was het 11.
[..]
20, jezus
Ga eens opletten jij, verdommequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen idee, ik verveel me in t college en las snel even in t topic en zag Ezell 'Aldo'roepen, dus besloot d'r na te doen
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Anette Gerritsen is tantoe lekker
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:30 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Anette Gerritsen is tantoe lekker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij vindt iedereen tantoe lekker, maar je bent 17, het is je vergeven.
Deze manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lever je testikels in bij de balie, je gebruikt ze toch niet.
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Lever je testikels in bij de balie, je gebruikt ze toch niet.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Typisch het volgende:
ezel kun jij het chinese volkslied zingen?
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veel te kolossaal man. Lijkt wel een beest.
Die benen
Ja daarom geen schaatsterquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Huh, een schaatsster met grote bovenbenen? HUH?!?!
uhh wat denk je?quote:
neequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je het Nederlandse volkslied wel zingen?
Ja die heeft wel leuk koppie ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |