Oud klasgenote waar ik een tijd geleden mee heb zitten rollenbollenquote:
Alweer die? Dat was toen toch ook echt een (korte) relatie geworden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oud klasgenote waar ik een tijd geleden mee heb zitten rollenbollen
Ik kwam haar nummer tegen in mijn mobiel, en heb mijn stoute schoenen aangetrokken
Wat hij zegt... voor er nog een 2-ling bijkomt...quote:
Ja, maar mijn hoofd stond er toen niet naar en heb ik de relatie verbroken...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Alweer die? Dat was toen toch ook echt een (korte) relatie geworden?
En nu wel? Je gaat d'r niet aan het lijntje houden he...quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn hoofd stond er toen niet naar en heb ik de relatie verbroken...
Fox is een playerquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En nu wel? Je gaat d'r niet aan het lijntje houden he...
Sowiesoquote:
De horrorquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat hij zegt... voor er nog een 2-ling bijkomt...
True, dat is hij af en toe...quote:
Nee, vandaag heb ik het grootste deel van de dag geslapen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
True, dat is hij af en toe...
BTW.. wat is er met jou gebeurd? Heb je een leven gevonden nou je een auto hebt?
Neuh, ik begon haar al een tijdje geleden een beetje te missenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En nu wel? Je gaat d'r niet aan het lijntje houden he...
Rightquote:
Is ook wel eens lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee, vandaag heb ik het grootste deel van de dag geslapen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou weleens willen weten waar die gezamenlijke energie, die morgen vrijkomt tijdens al die exploderende pikken, mee te vergelijken is.
En de exploderende glibberende vrouwen dan? Kijk, daar gaat het mis bij jou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Robby87 het volgende:
Ik zou weleens willen weten waar die gezamenlijke energie, die morgen vrijkomt tijdens al die exploderende pikken, mee te vergelijken is.
Haha, ging het daar maar mis daar bij mij, zo ver ben ik nog lang niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de exploderende glibberende vrouwen dan? Kijk, daar gaat het mis bij jou.
Moet iets doen als je ziek thuis bent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben je weer iedereens fobo aan het stalken, Sands?
Inderdaad Robby, dit is véél belangrijkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En de exploderende glibberende vrouwen dan? Kijk, daar gaat het mis bij jou.
Aw, ik wel eigenlijk. Jammer man. Veel plezier met de kinders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben er overigens zaterdag niet bij. Ik moet dit weekend op mijn kleintjes passen...
Al hadden jullie er waarschijnlijk ook niet op gerekend dat ik zal komen
Thanks, jullie ook alvast veel plezier gewenstquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Aw, ik wel eigenlijk. Jammer man. Veel plezier met de kinders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |