Hallo,
Ik zit met een vervelend '' probleem '' waarvan ik de oorzaak niet weet en waarvan het moeilijk is uit te leggen maar ik ga het hieronder toch proberen:
Ik heb namelijk sinds vorige week iets raars ontdekt en ik denk dat het probleem in de hersenen zit. Vorige week liep ik overdag namelijk op straat omdat ik naar me auto liep en onderweg hier naar toe, kreeg ik het opeens warmer dan normaal en zag ik in gedachte een stukje '' droom '' voorbij komen. Het is heel lastig uit te leggen maar tijdens dit gebeuren kon ik me nog wel focussen op het heden en de realiteit maar het '' droomgedeelte '' overheerste de realiteit waardoor het leek alsof ik aan het dromen was. Zojuist kwam ik thuis van het boodschappen doen en toen ik de boodschappen op aan het bergen was, overviel het gevoel me weer. Weer dat warme gevoel, weer het dromerige gevoel wat overheerst. Wat me opviel was dat het stukje '' dromen '' het zelfde was als vorige week. In gedachte dacht ik dat ik op de kermis was en er was ook iets met een friettent. Dit gevoel komt ineens en ik wordt hier eigenlijk een beetje overvallen waardoor ik een beetje in paniek raak. Op het moment dat dit dromerig gevoel weggaat, voel ik me een beetje misselijk worden en na een seconde of 20 is het net alsof er niets is gebeurd en ben ik weer terug in de realiteit.
Ik weet echt niet waar dit vandaan zou moeten komen, ik heb dit ook nog nooit gehad. Ik vind het zelfs een beetje beangstigend omdat het ineens uit het niets binnenkomt en ik me er niet meer tegen kan verzetten.
Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis