abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136666590
Hallo,

Ik zit met een vervelend '' probleem '' waarvan ik de oorzaak niet weet en waarvan het moeilijk is uit te leggen maar ik ga het hieronder toch proberen:

Ik heb namelijk sinds vorige week iets raars ontdekt en ik denk dat het probleem in de hersenen zit. Vorige week liep ik overdag namelijk op straat omdat ik naar me auto liep en onderweg hier naar toe, kreeg ik het opeens warmer dan normaal en zag ik in gedachte een stukje '' droom '' voorbij komen. Het is heel lastig uit te leggen maar tijdens dit gebeuren kon ik me nog wel focussen op het heden en de realiteit maar het '' droomgedeelte '' overheerste de realiteit waardoor het leek alsof ik aan het dromen was. Zojuist kwam ik thuis van het boodschappen doen en toen ik de boodschappen op aan het bergen was, overviel het gevoel me weer. Weer dat warme gevoel, weer het dromerige gevoel wat overheerst. Wat me opviel was dat het stukje '' dromen '' het zelfde was als vorige week. In gedachte dacht ik dat ik op de kermis was en er was ook iets met een friettent. Dit gevoel komt ineens en ik wordt hier eigenlijk een beetje overvallen waardoor ik een beetje in paniek raak. Op het moment dat dit dromerig gevoel weggaat, voel ik me een beetje misselijk worden en na een seconde of 20 is het net alsof er niets is gebeurd en ben ik weer terug in de realiteit.

Ik weet echt niet waar dit vandaan zou moeten komen, ik heb dit ook nog nooit gehad. Ik vind het zelfs een beetje beangstigend omdat het ineens uit het niets binnenkomt en ik me er niet meer tegen kan verzetten.

Wie o wie weet wat dit zou kunnen zijn?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_136666679
Slaap je slecht?
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_136666715
Dit verklaart zo veel topics.
pi_136666816
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Slaap je slecht?
Nee ik slaap gewoon goed. Dat dromerige gevoel duurt ook maar een seconde of 20, dan komt de misselijkheid opspelen en daarna is alles weer oke. Het lijkt een beetje alsof ik ineens in 2 werelden zit

Dus enerzijds kan ik nog relativeren wat er om me heen gebeurd maar anderzijds merk ik dat ik met me gedachte niet bij de realiteit ben
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:43:33 #5
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136666891
Dagdromen heet dat.
we dan
pi_136666914
Klinkt echt als een Hollywood film dit. Gaaf.

Verder lijkt het me wel vervelend.

Je kunt wel onderscheiden wat echt is en wat niet? Of zijn het geen visioenen?
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_136666959
Het begin van schizofrenia.
pi_136667075
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:44 schreef SherlockHolmes het volgende:
Je kunt wel onderscheiden wat echt is en wat niet? Of zijn het geen visioenen?
Het is niet dat ik dingen ga zien op het moment dat dit gebeurd. Ik blijf gewoon in de echte wereld maar terwijl ik in die echte wereld ben, lijkt het alsof ik droom en speelt zich in gedachte een klein fragment af waarna er misselijkheid optreed en ik weer terug ben

Dit alles duurt een seconde of 20 a 30
pi_136667139
Lijkt gewoon op dagdromen, mocht het aanhouden ga dan langs je huisarts.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_136667226
Is dat geen psychose?
pi_136667363
Toevallig iets van mdma gebruikt of (veel) geblowd de laatste tijd?
pi_136667372
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef Thomas B. het volgende:
Hier dacht ik ook aan.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_136667533
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:53 schreef Thomas B. het volgende:
Blowen doe ik nooit, mdma gebruik heb ik pas 2 x gedaan in 2 jaar tijd. Laatste keer gebruik is nu dus al meer dan een half jaar geleden
pi_136667557
Dit kan inderdaad een voorteken zijn van een psychose. Komen er psychische klachten voor in je familie? En zoals hier boven al gevraagd wordt, heb je laatst drug gebruikt? Ik zou in ieder geval even langs je huisarts gaan als het blijft terugkomen.
pi_136667613
Het lijkt wel een realiteitsstoornis waarbij er een dromerige vlaag over me heen valt en een klein gedeelte van een droom zich herhaalt voor 20 seconde
pi_136667680
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef zwartja het volgende:
Dit kan inderdaad een voorteken zijn van een psychose. Komen er psychische klachten voor in je familie? En zoals hier boven al gevraagd wordt, heb je laatst drug gebruikt?
Bij mij in de familie heeft niemand psychische klachten en het drugsgebruik heb ik hierboven al toegelicht
  Redactie Frontpage donderdag 13 februari 2014 @ 16:07:00 #17
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_136668051
Me auto?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:08:38 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136668126
Dan zou ik toch even naar de huisarts gaan. Je bent niet voor niets verzekerd.
we dan
pi_136668444
Overigens zat ik in me pubertijd niet echt lekker in me vel. Ik zag mijn vrienden(leeftijdsgenoten dus) een vriendinnetje krijgen terwijl ik dat niet kreeg. Daar heb ik bij mezelf behoorlijk mee in de knoop gezeten tot mijn 20ste. De laatste jaren gaat dat een stuk beter dus zou dit een uitwerking kunnen zijn hierop? Wat ik wel merk is dat als ik positief ben, dat dan het gevoel wel minder aankomt waaien
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:23:46 #20
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136669078
Zoveel mensen hier die geen vriendin hebben gekregen en die ervaren niet wat jij ervaart.
we dan
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:52:24 #21
409903 kristalhelder
geen troebel zicht
pi_136670341
Psychose
pi_136670504
Ik zou even een jaar geen drugs meer gebruiken, yo.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136672294
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verdringing

Misschien heb je hier wat aan.
pi_136680824
Ik herken het gevoel, krijg dan een heel vreemd warm gevoel over me heen. Voelt aan de ene kant fijn, aan de andere kant heel bevreemdend. Ik heb het sinds ik een antidepressivum geslikt heb (jaar of 5 geleden). Had het eerste periode na stoppen wekelijks, nu eens per kwartaal denk ik.
pi_136819494
Als ik jou was zou ik even naar de dokter gaan als dit probleem zich blijft voordoen. Dat betekent natuurlijk niet dat er echt iets aan de hand is, maar zekerheid is toch wel fijn. Misschien heb je de laatste tijd slecht geslapen waardoor het soms wat wazig wordt, maar ik kan daar als onbekende natuurlijk niet veel over zeggen. Wel heb ik de laatste tijd last van een klein probleempje, als ik heel hard lach dan word ik duizelig en voelt het alsof ik zweef, en ik lach helaas veel, haha. ;) Succes!
pi_136820823
Wel serieus nemen als t vaker voor komt. Kan iets zijn als herbelevingen of derealisatie. Psychose heb je zelf niet in de gaten, dan denk je dat die pinguins er echt zijn in je voortuin (en nee, dat is niet leuk eigenlijk)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
  maandag 17 februari 2014 @ 19:29:48 #27
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_136822352
Ga naar de dokter. Het kan ook een bepaald soort epileptische aanval zijn.
...as always
  maandag 17 februari 2014 @ 19:37:10 #28
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_136822665
Deja vu?
Het is patat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')