Zonde van de honor. We zijn nu 3/3 en nadat we weer volledig opgebouwd zijn, bevinden we ons als 21 provs kingdom tussen een aantal behoorlijke tegenstanders. Dan is een beetje honor wel aardig. Overigens, paar van onze grote provs zijn marquis. Die moeten drie keer gerazed worden om in de buurt te komen van de restquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef Hugo862 het volgende:
7 dagen? Gewoon intra razen die handel
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Toch jammer dat ik van 2713 naar 1089 acres ben gegaan
quote:Op donderdag 13 maart 2014 19:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Say wuuut, ik ben ineens nummer 1 qua NW in het kingdom, nummer 2 qua land en niet eens onderaan qua nwpa
467k NW, 3022 acres, 154 nwpa
Dan doe je gewoon een stapje terug en join je een kingdom die niet van die belachelijke eisen steltquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:55 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik stop d'r mee end of age..... moet elke keer s'nachts inloggen en tijdens het werk... Gaat em niet worden
alsof ik me niet dooderger aan die nubsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon een stapje terug en join je een kingdom die niet van die belachelijke eisen stelt
Geen nubs in ons kdquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alsof ik me niet dooderger aan die nubs
Gaan wellicht een kd starten met goede spelers die niet serieus kunnen spelen vanwege tijd
Ik postte voor je edit hequote:
- Geen irc, alles gaat via forum en dat kleine kutchatwindow in utopia (al heb ik vaak genoeg zitten zeuren dat we op z'n minst een webirc moeten/kunnen gebruiken);quote:Op vrijdag 14 maart 2014 19:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik postte voor je edit hewas in algemeen bedoeld.
irc based kd? Wat voor eisen stellen jullie?
Misschien interessant als mijn andere optie niet doorgaat.
Join mijn kingdom. Geen nubs, wel Roemenenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 18:59 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
alsof ik me niet dooderger aan die nubs
Gaan wellicht een kd starten met goede spelers die niet serieus kunnen spelen vanwege tijd
Nope.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:32 schreef DjUntzUntz het volgende:
is dit ook zo'n game waarbij je een premium account kunt hebben en extra geld kunt neerleggen voor P2win/P2save time?
oh cool dan klinkt het wel interessant. het leek me een beetje op Tribal wars, waar je dus ook een premium account kunt aanschaffen e.d., maar dan is gratis spelen niks meer aanquote:
Trouwens, Age 60 is morgenmiddag om 13:00 afgelopen en de freeze-period van Age 61 start morgenavond om 19:00. Freeze betekent dat je al wel een province aan kunt maken, in het forum kunt posten en kunt chatten, maar nog niet kunt bouwen (naja, je kunt wel bouwen, maar dat proces begint vrijdag pas)quote:Op zondag 16 maart 2014 14:18 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
oh cool dan klinkt het wel interessant. het leek me een beetje op Tribal wars, waar je dus ook een premium account kunt aanschaffen e.d., maar dan is gratis spelen niks meer aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |