quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:47 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ze splitsen meteen al op, bij Winterfell. Inderdaad Maester Luwin's idee.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds aan Ramsay wennen, had zo'n ander beeld voor ogen bij hem. Veel onbehouwener, lelijker, viezer, dommer, boerser.
quote:
Daar had ik inderdaad ook last van... Dat kan best jammer zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:39 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik had liever zelf ook grotere boeken gehad. In het begin had ik nog wel eens mijn duim in het midden van de bladzijde om er dan achter te komen dat er ineens een zwarte veeg zit
Bitchquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Kinderenlast aan je been, die tijd kan je beter voor de boeken gebruiken. Haha, nee just kidding, good luck with m.
Dit zijn in principe best wel goede boeken om met Engels lezen te beginnen. De taal die gebruikt wordt is over het algemeen best simpel, je zult snel merken dat je er ook wat sneller doorheen gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bitch
Ik heb toch niet het geduld om úren achterelkaar te lezen, dus dit is mooi zo.![]()
Het leest wel aardig vlot weg vind ik zelf, ook al heb ik nog nooit een boek in het Engels gelezen
Mee eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:42 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Dit zijn in principe best wel goede boeken om met Engels lezen te beginnen. De taal die gebruikt wordt is over het algemeen best simpel, je zult snel merken dat je er ook wat sneller doorheen gaat.
Engels is wel een vereiste om dit te lezen ook, anders missen de grappen van Tyrion bijvoorbeeld alle raakvlakken, niet te vertalen.
Haha, soms zit je alleen van, ik wil die persoon zijn hoofdstukken weer lezen! Helemaal in het boek waarin het in de helft is opgesplitst, dan krijg je de ene helft van het boek maar een paar personages te lezen en de andere helft de andere. Dat vond ik zelf best vervelend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mee eensIk heb de serie ook zonder ondertiteling gevolgd, best handig.
Handig ook, die aparte hoofdstukken over één personage. Leest fijn weg
Dat begrijp ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Targaryen het volgende:
[..]
Haha, soms zit je alleen van, ik wil die persoon zijn hoofdstukken weer lezen! Helemaal in het boek waarin het in de helft is opgesplitst, dan krijg je de ene helft van het boek maar een paar personages te lezen en de andere helft de andere. Dat vond ik zelf best vervelend.
Topic is een beetje dood volgens mij..quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef BasvB het volgende:
TTK / A Song of Ice and Fire - GRRM #7 Waiting and Wenches < Die gaat alleen over de boeken. Dit topic gaat over meer over de serie
Hij gaat wel nog een sleutelrol spelen met die hoorn denk ik van m.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:01 schreef BasvB het volgende:
Gast met die hoorn is trouwens Victarion Greyjoy. Badass nuncle van Theon, maar wel heel dom
Is het de bedoeling dat we daar verder gaan. Dat topic is inderdaad namelijk nog al dood. De meeste mensen die de boeken hebben gelezen hebben de serie ook gezien lijkt mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:48 schreef BasvB het volgende:
TTK / A Song of Ice and Fire - GRRM #7 Waiting and Wenches < Die gaat alleen over de boeken. Dit topic gaat over meer over de serie
Met z'n negerhand haar gezicht meppen waardoor haar gezicht tantoelelijk wordt. Aangezien ze enkel haar schoonheid mee heeft wilt die Daario ook niet meer met haar omgaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef ems. het volgende:
Hopelijk onthoofd Victarion die Dany meteen als hij haar heeft gevonden.
En Jorah is allicht in één klap ook weer rationeelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Met z'n negerhand haar gezicht meppen waardoor haar gezicht tantoelelijk wordt. Aangezien ze enkel haar schoonheid mee heeft wilt die Daario ook niet meer met haar omgaan.
Hopelijk wel. Kan ze ook niet meer zeuren over Daario.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:55 schreef ems. het volgende:
Hopelijk onthoofd Victarion die Dany meteen als hij haar heeft gevonden.
Ha vet! Hoelang ben je er mee bezig geweest?quote:Op woensdag 19 februari 2014 07:29 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb alle boeken uit. Ik ben heel benieuwd hoe ze veel aspecten in de serie gaan verwerken, wat ze weglaten en toevoegen.
Aan het einde van het 'laatste' boek vroeg ik me wel af of ze nog wel leuke mensen over gingen houdenMaar sinds Brienne vraag ik me van iedere dooie af hoe dood ze zijn
Lang...Oh, wacht, dat kan ik opzoekenquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ha vet! Hoelang ben je er mee bezig geweest?
Ik zit nu op pagina 300 van boek 1
Het liefst wil ik de eerste drie uit hebben voor het nieuwe seizoen begint, maar dat wordt krap denk ik..
Oh dat valt mee, ben benieuwd of ik het opred voor seizoen 4. Ik heb het 's avonds een paar uur aan tijd, dus moet wel goedkomenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lang...Oh, wacht, dat kan ik opzoeken![]()
Toch niet, ik heb deel 3-1 uitgelezen begin september, ik denk dus sinds juli. Met tussenpauzes. En ik lees heel langzaam, alleen voor het slapen of als ik alleen in de trein zit, dat is niet zo vaak
Boek 4 en 5 worden samen 1 seizoen volgens mij. Kan makkelijk, want er gebeurt niet zo veelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef EDMAN- het volgende:
Zullen ze zich aan het boek houden (boek 4 en 5 deel 1 lopen chronologisch (toch?)) of de boeken 4 en 5(1) combineren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |