Denk niet dat we hem gaan zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 14:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is Coldhands uberhaupt gecast voor dit seizoen?
Hij was inderdaad voor Robb al.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:15 schreef Angelof9 het volgende:
Is Balon Greyjoy niet de eerstvolgende die eraan moet? Volgens mij was hij is het boek sowieso de eerste toch, nog voor Robb?
Gewoon wat extra actie met wat wights erin gooien.quote:Op donderdag 10 april 2014 15:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan wordt Bran z'n storyline echt heel magertjes...
Lijkt me dat ze tegen het einde wel even langs komt ja. Als lekkermakertje voor het volgende seizoen.quote:Op donderdag 10 april 2014 18:53 schreef Timwonnacott het volgende:
Vraag me af of we Stoneheart nog zien dit seizoen. In die interviews zit ze wel te mekkeren dat ze klaar is met de serie nu ze dood is. Maar kom op, die zal toch wel stiekem nog gewoon scenes hebben opgenomen.
Volgende week ontploft het internet ook alquote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze tegen het einde wel even langs komt ja. Als lekkermakertje voor het volgende seizoen.
Ik kijk nu trouwens al uit naar het moment dat een seizoen eindigt met Brienne aan de galg en Jon Snow met tientallen messteken in zijn borst
Niet dat ik de characters niet mag, maar internet wordt gek
Voor boeklezers toch wel een van de vermakelijke dingen van het GoT fenomeen op TV.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze tegen het einde wel even langs komt ja. Als lekkermakertje voor het volgende seizoen.
Ik kijk nu trouwens al uit naar het moment dat een seizoen eindigt met Brienne aan de galg en Jon Snow met tientallen messteken in zijn borst
Idd, maar dan van vreugde waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week ontploft het internet ook al
Snow gaat ook dood mattiequote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze leggen de lat wel meteen hoog ja. Misschien dat ze er nog wat extra's bij verzinnen voor bijvoorbeeld het gewond raken van The Hound en de bootreisquote:Op zaterdag 12 april 2014 07:59 schreef Jivis het volgende:
Zo'n medelijden met de mensen in het serietopic die na de laatste scene verwachten dat Arya dit seizoen 'helemaal los gaat'.
Ze moet nog afreizen naar Braavos nota bene...
Klopt. In de boeken vond ik die verhaallijn pas weer interessant als Quentyn Martell langskomt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:17 schreef lord_bono het volgende:
Dat geldt ook voor DaenerysDie zit ook nog wel een tijdje op de verkeerde troon. Daar verwachten ze ook van dat ze elk moment de oversteek gaat maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |