Volgende week ontploft het internet ook alquote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze tegen het einde wel even langs komt ja. Als lekkermakertje voor het volgende seizoen.
Ik kijk nu trouwens al uit naar het moment dat een seizoen eindigt met Brienne aan de galg en Jon Snow met tientallen messteken in zijn borst
Niet dat ik de characters niet mag, maar internet wordt gek
Voor boeklezers toch wel een van de vermakelijke dingen van het GoT fenomeen op TV.quote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Lijkt me dat ze tegen het einde wel even langs komt ja. Als lekkermakertje voor het volgende seizoen.
Ik kijk nu trouwens al uit naar het moment dat een seizoen eindigt met Brienne aan de galg en Jon Snow met tientallen messteken in zijn borst
Idd, maar dan van vreugde waarschijnlijkquote:Op donderdag 10 april 2014 23:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week ontploft het internet ook al
Snow gaat ook dood mattiequote:Op donderdag 10 april 2014 21:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze leggen de lat wel meteen hoog ja. Misschien dat ze er nog wat extra's bij verzinnen voor bijvoorbeeld het gewond raken van The Hound en de bootreisquote:Op zaterdag 12 april 2014 07:59 schreef Jivis het volgende:
Zo'n medelijden met de mensen in het serietopic die na de laatste scene verwachten dat Arya dit seizoen 'helemaal los gaat'.
Ze moet nog afreizen naar Braavos nota bene...
Klopt. In de boeken vond ik die verhaallijn pas weer interessant als Quentyn Martell langskomt.quote:Op zaterdag 12 april 2014 08:17 schreef lord_bono het volgende:
Dat geldt ook voor DaenerysDie zit ook nog wel een tijdje op de verkeerde troon. Daar verwachten ze ook van dat ze elk moment de oversteek gaat maken.
Oeps.quote:Op zondag 13 april 2014 17:02 schreef MAHL het volgende:
[..]
A girl's interest in the series doesn't diminish her exam learning?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een vraagje, Balon Greyjoy hebben ze in de serie nog niet in beeld dood laten gaan toch? Bij de royal wedding hoor je bij het stukje geschiedenis namelijk dat zijn acteur zegt I'm drowning, I'm drowning. Best opvallend als de makers van de serie er voor kiezen om zijn dood niet in beeld te brengen.
quote:Op maandag 14 april 2014 09:21 schreef lord_bono het volgende:
Nope, ze hebben hem nog niet in beeld dood laten gaan, en ze hebben het er ook nog niet over gehad. In de boeken werd het vermeld in 'A Storm of Swords', terwijl daar verder qua Iron Islands/Greyjoy gerelateerde zaken helemaal niks gebeurde. Denk dat het pas een rol zal spelen als er meer focus op de Iron Islands komt. De gemiddelde TV kijker zou het anders al lang weer vergeten zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een vraagje, Balon Greyjoy hebben ze in de serie nog niet in beeld dood laten gaan toch? Bij de royal wedding hoor je bij het stukje geschiedenis namelijk dat zijn acteur zegt I'm drowning, I'm drowning. Best opvallend als de makers van de serie er voor kiezen om zijn dood niet in beeld te brengen.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:05 schreef Ethanolic het volgende:
Hoe zat het nou ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]Had ik het toch goed. Gelijk verhitte discussie met m'n vriendinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deathlift or Die.
Wie zijn D&D?quote:Op maandag 14 april 2014 10:38 schreef 2Happy4U het volgende:
Waarom haten D&D Stannis zo? Zijn schoonbroer doden omdat hij 'ongelovig' zou zijn terwijl hij in het boek een goede reden had om hem te doden.
quote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef eQuaL het volgende:
[..]Zoals het eruit zag, had ook Margaery het kunnen doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik dacht een soort van dood paard ofzo te zien in die visioen. Misschien is dat zijn dier waar hij op rijdt.quote:Op maandag 14 april 2014 11:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
wel apart dat de dood van Balon Greyjoy ineens uitgebeeld werd inderdaad. Vond het stukje met Bran maar slapjes ... ook geen Coldhands dus. Vind dat wel jammer, want ik denk toch dat hij uiteindelijk wel een grol gaat spelen in de laatste seizoenen.
En in de trailer voor de volgende week Cersei en Jaime bij het altaar ....
ah, misschien dat het dan nog komt. Hij had er sinds The Wall al moeten zijn eigenlijk, maarja.quote:Op maandag 14 april 2014 12:47 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik dacht een soort van dood paard ofzo te zien in die visioen. Misschien is dat zijn dier waar hij op rijdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |