Hopelijk in 2015, dit jaar sowieso niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna klaar met boek 5 deel 2
Voor ik begon dacht ik dus dat het eindige bij boek 5 deel 2, bummer
Enig idee wanneer die man z'n volgende deel gaat uitbrengen?
When the sun rises in the west and sets in the east. When the seas go dry and mountains blow in the wind like leaves.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna klaar met boek 5 deel 2
Arya Stark
Barristan Selmy
Voor ik begon dacht ik dus dat het eindige bij boek 5 deel 2, bummer
Enig idee wanneer die man z'n volgende deel gaat uitbrengen?
Dus episode 2 gaat alles los?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste vier episode titels zijn ook al bekend:
Episode #31: Two Swords
Episode #32: The Lion and the Rose
Episode #33: Breaker of Chains
Episode #34: Oathkeeper
de band of brothersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk juist dat Arya in Bravos helemaal niet twee seizoenen kan beslaan. Ze zit er in de boeken weliswaar al (ogenschijnlijk) een eeuwigheid, maar het zijn maar een paar hoofdstukjes waarin ze wat lessen leert. Dan geeft een roadtrip met de Hound meer (mogelijke) ontwikkeling, omdat ze dan allemaal losse avonturen kunnen beleven die hun karakters uitdiepen en toch ergens naar op weg zijn. Misschien dat ze ook nog wel Gendry in het verhaal willen houden en dus nog een ontmoeting met hem erin verwerken en met de Band of Brothers (gelijk een opstapje naar unCat). Ofzo?
quote:
Volgens de wikia heet de 5e aflevering "First of his name", dus dan zal de boel wel los gaan.quote:Tyrion lends Jaime a hand. Joffrey and Margaery host a breakfast. At Dragonstone, Stannis loses patience with Davos. Ramsay finds a purpose for his pet. North of the Wall, Bran sees where they must go.
OMG hoe kom ik dáár nu weer bijquote:
Olenna Tyrell (Margaery's oma) en Littlefinger, met medeweten van Margaery zelf. Sansa wordt gebruikt om het gif naar binnen te smokkelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Hèhè, Joffrey eindelijk dood![]()
Is het bekend wie hem heeft vergiftigd?
Oooh zoiets had ik al ergens (hier?) gelezen. Interessantquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Olenna Tyrell (Margaery's oma) en Littlefinger, met medeweten van Margaery zelf. Sansa wordt gebruikt om het gif naar binnen te smokkelen.
In het boek is dat toch ook pas bij de bruiloft van J & M? Dat Tyrion er achter komt en daardoor zo flipt zodat iedereen denkt dat Tyrion Joffrey heeft vermoord.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:46 schreef Young_David het volgende:
Volgens mij is in de serie ook nog niet onthuld wie nou achter de aanslag op Bran in seizoen 1 zat.
Ja, net een half uur terug gelezenquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
In het boek is dat toch ook pas bij de bruiloft van J & M? Dat Tyrion er achter komt en daardoor zo flipt zodat iedereen denkt dat Tyrion Joffrey heeft vermoord.
Ah, daar was het. Kan me herinneren toen ik het last dat ik dacht: Owja, dat mysterie was nog niet opgelostquote:Op donderdag 3 april 2014 16:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
In het boek is dat toch ook pas bij de bruiloft van J & M? Dat Tyrion er achter komt en daardoor zo flipt zodat iedereen denkt dat Tyrion Joffrey heeft vermoord.
Vet stukquote:Op donderdag 3 april 2014 16:10 schreef 2Happy4U het volgende:
"I defeated your uncle Victarion and his Iron Fleet off Fair Isle, the first time your father crowned himself. I held Storm's End against the power of the Reach for a year, and took Dragonstone from the Targaryens. I smashed Mance Rayder at the Wall, though he had twenty times my numbers. Tell me, turncloak, what battles has the Bastard of Bolton ever won that I should fear him."
"You do not know him."
"No more than he knows me."
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:50 schreef Young_David het volgende:
nee.... ben een van die vervelende boek lezers en kan gerust zeggen , dat er op dit moment nog een paar uit jouw lijstje in de boeken levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar zullen we even in het midden laten welkequote:Op donderdag 3 april 2014 16:28 schreef CANARIS het volgende:
[..]
nee.... ben een van die vervelende boek lezers en kan gerust zeggen , dat er op dit moment nog een paar uit jouw lijstje in de boeken leven
Ja het is echt tragisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:49 schreef lord_bono het volgende:
Nu bezig aan boek 5, heb me echt door boek 4 moeten worstelen. Zolang ze proberen boek 4 en 5 gelijktijdig in 1 of 2 seizoenen doen ben ik al dik tevreden.
net als velen denk ik dus dat Jon en Danaeries de eind protagonisten gaan worden, tenminste zit ik daar al goed 13 jaar op te wachten.....quote:Op zaterdag 8 maart 2014 09:54 schreef Kirov het volgende:
Song of Ice and Fire slaat volgens mij op de strijd tussen R'hllor en the great other.
Jon is een Targaryen bastaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |