Ik kan me seizoen 3 niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Nu is het niet leuk meer
![]()
Nou hup, ontopic!
Vertel eens welke leuke dingen ik kan verwachten van seizoen 4 zometeen
Heb je wat te doen voor het april wordt!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik kan me seizoen 3 niet meer herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Young_David het volgende:
Zag je toch gewoon in dat filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe trailer met veel nieuwe stukjes!
Ik las trouwens een spoiler over hoe ze gaan afwijken t.o.v. de boeken, waar je mogelijk iets van ziet in de nieuwe trailer:Waarschijnlijk niet Arya nee, die gaat pas aan het einde van boek 3 richting een havenstad in het oosten van Westeros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Goed idee, anders hadden we hem waarschijnlijk tot het eind van het seizoen niet gezien.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe trailer met veel nieuwe stukjes!
Ik las trouwens een spoiler over hoe ze gaan afwijken t.o.v. de boeken, waar je mogelijk iets van ziet in de nieuwe trailer:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zag je toch gewoon in dat filmpje?Heb ik dat gewoon gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet Arya nee, die gaat pas aan het einde van boek 3 richting een havenstad in het oosten van Westeros.
Zou best kunnen inderdaad, dat gedoe van haar in Braavos kunnen ze gerust over twee seizoenen uitsmeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef turance het volgende:
[..]
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.
Ik verwacht ook dat ze Arya al naar Braavos sturen, ik heb ook het gevoel dat dit seizoen voornamelijk over deel 2 van boek 3 gaat en een gedeelte van boek 4.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef turance het volgende:
[..]
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.
Hopelijk in 2015, dit jaar sowieso niet.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna klaar met boek 5 deel 2
Voor ik begon dacht ik dus dat het eindige bij boek 5 deel 2, bummer
Enig idee wanneer die man z'n volgende deel gaat uitbrengen?
When the sun rises in the west and sets in the east. When the seas go dry and mountains blow in the wind like leaves.quote:Op woensdag 12 maart 2014 15:57 schreef EDMAN- het volgende:
Bijna klaar met boek 5 deel 2
Arya Stark
Barristan Selmy
Voor ik begon dacht ik dus dat het eindige bij boek 5 deel 2, bummer
Enig idee wanneer die man z'n volgende deel gaat uitbrengen?
Dus episode 2 gaat alles los?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Eerste vier episode titels zijn ook al bekend:
Episode #31: Two Swords
Episode #32: The Lion and the Rose
Episode #33: Breaker of Chains
Episode #34: Oathkeeper
de band of brothersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk juist dat Arya in Bravos helemaal niet twee seizoenen kan beslaan. Ze zit er in de boeken weliswaar al (ogenschijnlijk) een eeuwigheid, maar het zijn maar een paar hoofdstukjes waarin ze wat lessen leert. Dan geeft een roadtrip met de Hound meer (mogelijke) ontwikkeling, omdat ze dan allemaal losse avonturen kunnen beleven die hun karakters uitdiepen en toch ergens naar op weg zijn. Misschien dat ze ook nog wel Gendry in het verhaal willen houden en dus nog een ontmoeting met hem erin verwerken en met de Band of Brothers (gelijk een opstapje naar unCat). Ofzo?
quote:
Volgens de wikia heet de 5e aflevering "First of his name", dus dan zal de boel wel los gaan.quote:Tyrion lends Jaime a hand. Joffrey and Margaery host a breakfast. At Dragonstone, Stannis loses patience with Davos. Ramsay finds a purpose for his pet. North of the Wall, Bran sees where they must go.
OMG hoe kom ik dáár nu weer bijquote:
Olenna Tyrell (Margaery's oma) en Littlefinger, met medeweten van Margaery zelf. Sansa wordt gebruikt om het gif naar binnen te smokkelen.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Poesopstokje het volgende:
Hèhè, Joffrey eindelijk dood![]()
Is het bekend wie hem heeft vergiftigd?
Oooh zoiets had ik al ergens (hier?) gelezen. Interessantquote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef MAHL het volgende:
[..]
Olenna Tyrell (Margaery's oma) en Littlefinger, met medeweten van Margaery zelf. Sansa wordt gebruikt om het gif naar binnen te smokkelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |