SCHNELLER!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:16 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Halverwege boek 2, gaat niet zo snel
Bind dat kind aan een boom en een schoon huis ben je niet nodig om boeken te lezenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:17 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Als jij m'n huishouding en opvoeding van het kind doet -> graag!
Strak plan! Boek 2&3 moeten uit voor seizoen4quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Kirov het volgende:
[..]
Bind dat kind aan een boom en een schoon huis ben je niet nodig om boeken te lezen
En als je klaar bent met lezen kun je het kind weer uit het asiel halenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Strak plan! Boek 2&3 moeten uit voor seizoen4
Ja maar dan moet ik boek 4 t/m 7? nog. En alle series..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
En als je klaar bent met lezen kun je het kind weer uit het asiel halen
Laat je hem wat langer in het asiel zitten. Als het te lang duurt en hij is afgemaakt of aan iemand anders gegeven koop je gewoon weer een nieuwe bij een fokker.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:21 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik boek 4 t/m 7? nog. En alle series..
Kinderen, lastig.. Nooit aan beginnen.
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:22 schreef Kirov het volgende:
[..]
Laat je hem wat langer in het asiel zitten. Als het te lang duurt en hij is afgemaakt of aan iemand anders gegeven koop je gewoon weer een nieuwe bij een fokker.
Ik kan me seizoen 3 niet meer herinnerenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]Nu is het niet leuk meer
![]()
Nou hup, ontopic!
Vertel eens welke leuke dingen ik kan verwachten van seizoen 4 zometeen
Heb je wat te doen voor het april wordt!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 14:26 schreef Kirov het volgende:
[..]
Ik kan me seizoen 3 niet meer herinneren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:06 schreef Young_David het volgende:
Zag je toch gewoon in dat filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe trailer met veel nieuwe stukjes!
Ik las trouwens een spoiler over hoe ze gaan afwijken t.o.v. de boeken, waar je mogelijk iets van ziet in de nieuwe trailer:Waarschijnlijk niet Arya nee, die gaat pas aan het einde van boek 3 richting een havenstad in het oosten van Westeros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Goed idee, anders hadden we hem waarschijnlijk tot het eind van het seizoen niet gezien.quote:Op maandag 10 maart 2014 19:36 schreef Zhenar het volgende:
Nieuwe trailer met veel nieuwe stukjes!
Ik las trouwens een spoiler over hoe ze gaan afwijken t.o.v. de boeken, waar je mogelijk iets van ziet in de nieuwe trailer:
quote:Op maandag 10 maart 2014 20:22 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Zag je toch gewoon in dat filmpje?Heb ik dat gewoon gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.quote:Op maandag 10 maart 2014 20:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet Arya nee, die gaat pas aan het einde van boek 3 richting een havenstad in het oosten van Westeros.
Zou best kunnen inderdaad, dat gedoe van haar in Braavos kunnen ze gerust over twee seizoenen uitsmeren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef turance het volgende:
[..]
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.
Ik verwacht ook dat ze Arya al naar Braavos sturen, ik heb ook het gevoel dat dit seizoen voornamelijk over deel 2 van boek 3 gaat en een gedeelte van boek 4.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:08 schreef turance het volgende:
[..]
Misschien wel Arya, anders moeten ze heel seizoen 4 Arya met de hound laten rondzwerven terwijl één scene al geweest is aan het eind van seizoen 3, dan vermoord ze iemand van het kamp Frey.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |