15 is niet legaal, puntquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef danneh het volgende:
Niet bij wederzijdse instemming, Ajiumu
Jij hebt er helemaal geen: KLB / Chick zegt af voor feestquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef Waterloos het volgende:
Ts heeft zijn kleine zusje als date
Eerst dus leren kennen, in plaats van erop kruipen is wel een goed idee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef bwoi het volgende:
weetje als ik dr gewoon goed leer kennen. en ik leer haar ouders goed kennen enzo komt dat wel goed.
*apply water to burnt spot*quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Jij hebt er helemaal geen: KLB / Chick zegt af voor feest
haha pedofiele Antillianen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef bwoi het volgende:
@waterloos ja jou ma pang pang hoofd. ik stel gewoon eeen vraag
Vanaf 16 mag het. En lekker boeiend, ze is jong en vers.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef aijumu het volgende:
Met je handjes van der afblijven, anders kunnen der pappie en mammie je flink naaien als ze erachter komen.
Nee, het leeftijdsverschil is niet te groot. Zij is gewoon te jong voor jou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
ik ben een man, 20 jaar sinds 3 maandjes.
zei is 15 jaar. ze wordt ergens binne 4 maanden 16.
is dit verschil te groot?
ze ziet er een stuk ouder uit als 15.
Leeftijdsverschil is te groot, intelligentieniveau is prima.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
nee dan was je nog steeds kansloos.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef bwoi het volgende:
oke en als ik 21 en 16 zij was het zeker wel goed?
stuk ouder dan *quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
Wat denk je te vinden bij een 16 jarige? Dat je haar kunt helpen met haar huiswerk? Of als je samen uit eten gaat dat je een fristi moet bestellen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef bwoi het volgende:
zo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef danneh het volgende:
Met wederzijdse instemming kan er geen aanspraak op worden gedaan - mits ze bitcht en zegt dat ze niet wilde.
PS. Hoe quote ik hier haha?
Jaloersheids alert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat denk je te vinden bij een 16 jarige? Dat je haar kunt helpen met haar huiswerk? Of als je samen uit eten gaat dat je een fristi moet bestellen?
Dat ze samen iedere avond om half 10 naar bed kunnen misschien. Mits de ouders dit allemaal welletjes vindenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat denk je te vinden bij een 16 jarige? Dat je haar kunt helpen met haar huiswerk? Of als je samen uit eten gaat dat je een fristi moet bestellen?
Ik snap nooit wat oudere jongens met zo'n jong meisje moeten. Is toch niks aan, komt net uit de luier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:16 schreef bwoi het volgende:
Normale mensen begrijpen ook nooit waarom andere mensen de drang hebben om zo te overdrijven en niet na te denken. Betekent toch ook niet dat we jou niet je gang laten gaan. Doe dat dan ook bij een ander zonder simpele kritiek.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat oudere jongens met zo'n jong meisje moeten. Is toch niks aan, komt net uit de luier.
Daarom is het mijn mening. Ik snap dat niet. Wat de rest ervan denkt, is mij een zorg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:36 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Normale mensen begrijpen ook nooit waarom andere mensen de drang hebben om zo te overdrijven en niet na te denken. Betekent toch ook niet dat we jou niet je gang laten gaan. Doe dat dan ook bij een ander zonder simpele kritiek.
3 opties:quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik snap nooit wat oudere jongens met zo'n jong meisje moeten. Is toch niks aan, komt net uit de luier.
alle 3 foutquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:38 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
3 opties:
a. je bent een vrouw >25
b. je bent homofiel
c. je bent lange tijd samen met een vlotte edoch verzuurde huismoeder
Oké. Nou ja kan je het wel uitleggen, zonder dat ik zelf zo'n jonge vriendin heb trouwens (voor het geval dat aangehaald gaat worden). Maar 16 jaar denken ze al wel wat na, zien er vaak heel knap uit, al wat verder en losser dan de meeste oudere mensen van nu waren toen ze 16 jaar waren e.d. Hangt per persoon er vanaf maar 16 jaar is geen doodzonde waarop ze niks begrijpen. Voor een vaste relatie is het niet ideaal direct vaak nee maar dit gaat over daten en hij is zelf ook nog niet zo oud... Wordt hier gewoon weer onnodig moeilijk gedaan en overdreven zoals altijd eigenlijk. Moraal overal zogenaamd van users maar niet wat betreft de felheid van hun reacties en zwart-wit meningen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:37 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Daarom is het mijn mening. Ik snap dat niet. Wat de rest ervan denkt, is mij een zorg.
Ik snap je punt, en ja. Sommige dames van 16 jaar zien er verrukkelijk uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:40 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Oké. Nou ja kan je het wel uitleggen, zonder dat ik zelf zo'n jonge vriendin heb trouwens (voor het geval dat aangehaald gaat worden). Maar 16 jaar denken ze al wel wat na, zien er vaak heel knap uit, al wat verder en losser dan de meeste oudere mensen van nu waren toen ze 16 jaar waren e.d. Hangt per persoon er vanaf maar 16 jaar is geen doodzonde waarop ze niks begrijpen. Voor een vaste relatie is het niet ideaal direct vaak nee maar dit gaat over daten en hij is zelf ook nog niet zo oud... Wordt hier gewoon weer onnodig moeilijk gedaan en overdreven zoals altijd eigenlijk. Moraal overal zogenaamd van users maar niet wat betreft de felheid van hun reacties en zwart-wit meningen.
Noem me ouderwets, maar als ik later een dochter van 17 heb, die thuiskomt met een volwassen man van 22, vertel ik haar wel wat anders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:42 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn vriendin en ik schelen ook vijf jaar. Zij is 23 en ik 28. Leerden elkaar kennen toen we 17 en 22 waren. Niemand die daar ene fuck om gaf.
Nou denk dat die meiden van 16 die gewoon uitgaan en vriendinnen hebben niet bepaald achterlopen met sommige mensen hier. En ja ze kunnen zich nog genoeg ontwikkelen en wat meer hormoon gedreven. Maar niet iedereen is daar zo mee bezig, het gaat om daten hier gewoon en ze vinden elkaar leuk. Gewoon de gang laten gaan. Hij gaat niet zomaar de cel in en zij doet het niet tegen haar zin als ze een fristi drinkt ofzo. Iedereen mag zelf denken hoe die over zoiets denkt, maar hier is het vooral maar dom gezwans van mensen die zelf veel hebben misgelopen of niet kunnen krijgen. Gewoon misgunnen en dan maar flauw gaan doen terwijl TS blijkbaar date met een meid en zij dat leuk vindt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:44 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik snap je punt, en ja. Sommige dames van 16 jaar zien er verrukkelijk uit![]()
Echter lopen zij op bepaalde vlakken gewoon achter. En dit is het punt waar het meestal mis gaat in een relatie.
Wanneer ik over een jaar op mezelf ga wonen, en mijn vriendin nog 4 jaar thuis zit omdat ze bijv pas 18 is, is de pret er snel vanaf voor mij.
Je dochter houdt dan die relatie gewoon geheim.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar als ik later een dochter van 17 heb, die thuiskomt met een volwassen man van 22, vertel ik haar wel wat anders.
Ik heb niks over TS te zeggen. Wanneer hij lekker wilt daten, moet die dat doen. Ik kan en ga hem niet stoppen. Ik zeg ook nergens dat die cel ingaat, want zo 1,2,3 gaat dat niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:47 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nou denk dat die meiden van 16 die gewoon uitgaan en vriendinnen hebben niet bepaald achterlopen met sommige mensen hier. En ja ze kunnen zich nog genoeg ontwikkelen en wat meer hormoon gedreven. Maar niet iedereen is daar zo mee bezig, het gaat om daten hier gewoon en ze vinden elkaar leuk. Gewoon de gang laten gaan. Hij gaat niet zomaar de cel in en zij doet het niet tegen haar zin als ze een fristi drinkt ofzo. Iedereen mag zelf denken hoe die over zoiets denkt, maar hier is het vooral maar dom gezwans van mensen die zelf veel hebben misgelopen of niet kunnen krijgen. Gewoon misgunnen en dan maar flauw gaan doen terwijl TS blijkbaar date met een meid en zij dat leuk vindt.
Ouders waren allang blij dat haar ex weg was. Daarvoor waren ze me juist dankbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noem me ouderwets, maar als ik later een dochter van 17 heb, die thuiskomt met een volwassen man van 22, vertel ik haar wel wat anders.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ouders waren allang blij dat haar ex weg was. Daarvoor waren ze me juist dankbaar.
Gelijk heb je. Als mijn dochter van 17 thuis komt met een vent van 18, vertel ik haar ook wel wat anders.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Als mijn dochter van 17 thuis komt met een vent van 18, vertel ik haar ook wel wat anders.
Ik hoop hetquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:18 schreef imikethat het volgende:
Straks krijgen we plottwist; de chick is hoer en TS is nog maagd
Dit inderdaad. Verder kan het opzich prima vind ik maar je zult veel over je heen krijgen, wees daar bewust van.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:02 schreef Rodawa het volgende:
Aan je taalfouten te zien zit je mentaal vast met haar op één lijn.
Je spelt als iemand van 12, dus het niveau zal wel kloppen...quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef bwoi het volgende:
yoyo.
heb deze week een date.
Ik denk juist dat er geen aanspraak gedaan kan worden tenzij ze zegt dat ze niet wilde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef danneh het volgende:
Met wederzijdse instemming kan er geen aanspraak op worden gedaan - mits ze bitcht en zegt dat ze niet wilde.
PS. Hoe quote ik hier haha?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef bwoi het volgende:
@waterloos ja jou ma pang pang hoofd. ik stel gewoon eeen vraag
Dit. Gewoon lekker daten dus. 20 en 15 is echt niet z'n groot verschil. 20 jarigen zijn over het algemeen erg onvolwassen voor hun leeftijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:41 schreef Panthera1984 het volgende:
Pff zoveel 15 jarigen die sex hebben, ja meestal met leeftijdsgenootjes maar hormonen laten zich toch niet sturen door de wet. De meeste ouders begrijpen dat ook wel hoor.
Volgens mij zitten jullie wel enigszins op hetzelfde niveau dus dat hoeft geen probleem te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:39 schreef bwoi het volgende:
uhuu zoiets d8 ik dus al.
ga alleen op date enzo.
verder niks komt goed.
ze zit in het laatste jaar van dr vmbo
Haha, ik date een chick van 17 en ben zelf 24quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:45 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Toen ik 24 was zat ik in hetzelfde schuitje als jij... Ik heb niet echt het gevoel dat dat eenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:37 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Haha, ik date een chick van 17 en ben zelf 24![]()
Een pedo bij een meisje dat bijna 16 isquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef longinus het volgende:
Date prima, sex niet doen want je bent officieel een pedo
Dat is vrij gebruikelijk op die leeftijd. Jongens zijn later volwassen dan vrouwen. Toen ik 19 was voelde ik me geestelijk niet veel ouder dan mijn vriendin van toen 16. Het is niet voor niks dat jongens vaak op iets jongere meisjes vallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:55 schreef CruellaDeVil het volgende:
Typisch weer dit.Oudere jongen die erop staat dat het meisje zo volwassen is voor haar leeftijd terwijl de waarheid is dat hij juist énorm onvolwassen is en het daarom klikt. Op je 20e jezelf uitdrukken als een 14-jarige...
Niet in deze mate.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is vrij gebruikelijk op die leeftijd.
Mwa, zo'n groot verschil is dat niet, zeker in geestelijke zin zal het aardig overeenkomen.quote:
Ik heb er geen probleem mee, maar veel andere mensen hebben wel het idee dat ze eventjes hun mening hierover duidelijk moeten maken. Ik denk - eerlijk gezegd - daarom niet dat het volledig 'maatschappelijk geaccepteerd' is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Toen ik 24 was zat ik in hetzelfde schuitje als jij... Ik heb niet echt het gevoel dat dat eenwaard was. Niemand had er een probleem mee en voor ik het wist was ze alweer 18...
Grappig dat je het zegt, je ziet de meest extreme leeftijdsverschillen juist boven de 20. Neem bijvoorbeeld Henk Bleeker of Peter-Jan Rens die ieder een zeer jong blaadje aan de haak hebben geslagen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:39 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat is vrij gebruikelijk op die leeftijd. Jongens zijn later volwassen dan vrouwen. Toen ik 19 was voelde ik me geestelijk niet veel ouder dan mijn vriendin van toen 16. Het is niet voor niks dat jongens vaak op iets jongere meisjes vallen.
Pas na je 20e trekt dat gelijk.
Ik verbaasde me al waarom de "Leeftijd/2+7" post nog niet voorbij was gekomen, maar ik was blijkbaar niet de enige die daar aan moest denken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:36 schreef DemonRage het volgende:
In b4 kinderachtige formules om leeftijdsverschil te bepalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |