SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onoverwinnelijk/Rotterdam/Zeerover
https://www.playgwent.com/en/ - Official beta of Gwent: The Witcher Gard Game
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:02 schreef CapnIzzy het volgende:
Verander je naam in Vriendinloos.Goed plan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat het een smoes is. Die verjaardag stond waarschijnlijk al maanden gepland.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:03 schreef ZarB het volgende:
En die oma was nog niet op deze datum jarig toen ze die afspraak met jou maakte? Of is t over langere tijd en is het niet op de echte verjaardag? Anyway, we kunnen een hoop speculeren maar iig sorry man
Aanstaande zaterdag is het al. Ik ben gewoon hard genaaid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:05 schreef Sauslepel het volgende:
Tegenvoorstel doen met een ander feest. En voor het huidige feest een andere chick regelen.
De wodkafles is al aangebroken.quote:
Je meisje heeft een valentijnsdate geregeld, en weet dat ze uitgewoond gaat worden. Ze zal dus moeite hebben met lopen op zaterdag.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Aanstaande zaterdag is het al. Ik ben gewoon hard genaaid.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:08 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Je meisje heeft een valentijnsdate geregeld, en weet dat ze uitgewoond gaat worden. Ze zal dus moeite hebben met lopen op zaterdag.
Jammer.
Eigenlijk is ze graflelijk (innerlijk is wel oke). Maar dat neemt niet weg dat ik nu niemand heb.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:08 schreef Plantagehouder het volgende:
Nu kan je juist een vriend voor haar zijn en deze vriendschap als basis gebruiken voor jullie liefdesrelatie. Perfect moment dit, ze kan nu geen nee zeggen tegen jouw vriendschap.
Verder geen vrouwelijke vrienden?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Een diner, dat is het vervelende ervan. Anders had het me niet zoveel geboeid.
Ik heb twee vrouwelijke vrienden, alleen hebben zij uitgerekend die dag samen een tenniswedstrijd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Verder geen vrouwelijke vrienden?
Anders kun je natuurlijk altijd een paar dagen van te voren (morgen/donderdag) een leuk meisje op straat aanspreken, en haar uitnodigen voor een date op zaterdag
Er is een rode loperquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:13 schreef ZarB het volgende:
Hoeveel gangen ts? Watvoor gezelschap? Ik ga mee tegen een vergoeding.
Slagingskans is best aardig, gewoon zelfverzekerd op iemand afstappen, gezellig praatje mee maken. Als het bevalt nodig je haar uit voor zaterdag. Mocht het niet zo goed bevallen vraag je haar telefoonnummer (heb je in ieder geval een backup) en ga je door naar een volgende.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:15 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Ik heb twee vrouwelijke vrienden, alleen hebben zij uitgerekend die dag samen een tenniswedstrijd.
De tweede optie is trouwens best te overwegen. Alleen is die slagingskans niet bijster hoog.
Ben je zelf ook graflelijk?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Waterloos het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk is ze graflelijk (innerlijk is wel oke). Maar dat neemt niet weg dat ik nu niemand heb.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |