jatochquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef jatochneetoch het volgende:
Alsjeblieft, omdat je stinkt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:32 schreef jatochneetoch het volgende:
Alsjeblieft, omdat je stinkt.
Daar heb ik geen speciale dag voor nodig. Daarbij kost ze al genoegquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef spierbal het volgende:
BLADIEBLA HET IS COMMERCIEEL WHEHE BOEFUCKINGBOEHOE.
Tering fokkers hier allemaal, gewoon te gierig om wat leuks voor je partner te kopen.
Ja dyslexie. Dat zeggen ze allemaalquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef dezusvanronja het volgende:
Ja dyslexie.
Ja die van 'je stinkt' had ik ook zelf kunnen verzinnen.
Niet echt dat je zegt; ja wouw die is echt goed verzonnen
Rozengeur en manenschijn,quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef dezusvanronja het volgende:
Ja dyslexie.
Neen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef spierbal het volgende:
Tering fokkers hier allemaal, gewoon te gierig om wat leuks voor je partner te kopen.
Nou fijn type ben jij, doe ik zo mijn best en het enige wat je doet is zeuren. Schrijf het dan lekker zelf als je onze input niet kan waarderenquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef dezusvanronja het volgende:
Er is hier net zoveel creativiteit als in mijn hoofd..
Niet iedereen hoeft voor "liefde" te betalen numbnutsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:37 schreef spierbal het volgende:
Iets persoonlijksquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:43 schreef dezusvanronja het volgende:
Ja dyslexie.
Ondankbaar stuk vreten!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef dezusvanronja het volgende:
Er is hier net zoveel creativiteit als in mijn hoofd..
Dat moet je zeker hopen, sla je direct KO als ik je zie vandaag!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef spierbal het volgende:
Ach boeie, ik heb morgen een lekker etentje, of dat nou op valentijnsdag is of niet.
Hopen dat ik jullie chagerijnig volk niet tegen kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |