Die heeft een zichzelf momentje met het schilderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:27 schreef Voxs het volgende:
Wat? Billy hangt er niett omheen? geen tv momentje voor haar?
Gevoelige jongen, verlangt ook naar een woordje van thuis.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud eens zien kijken
[ afbeelding ]
hij wilt vast ook post morgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef GekkePoes het volgende:
Ruud eens zien kijken
[ afbeelding ]
Billy doet een tante Til. Verf en wat klodderen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:27 schreef Voxs het volgende:
Jawel, zie haar staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:27 schreef Voxs het volgende:
Heeft hij nooit geen brief of dergelijke gehad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gevoelige jongen, verlangt ook naar een woordje van thuis.
Ja ik zag net de cap. Ik hoop dat ze lekker opkloddert uit beeld nu ;-)quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Billy doet een tante Til. Verf en wat klodderen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja ik zag net de cap. Ik hoop dat ze lekker opkloddert uit beeld nu ;-)
Mensen die daarvan genieten heb je altijd, ook hier, of je je daar iets van aantrekt is een keuze. "Laat teveel afhangen van wat anderen van je vinden en je wordt hun slaaf." Ik denk dat Paul op dit moment daar op zijn plaats is en beter af als thuis, waar hij min of meer gedwongen zal zijn zijn oude doen en laten weer op te nemen. Doe je best Paul, de kans is groot dat je er sterker uit komt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Sorry ik zou echt niet heel Nederland van mijn burn-out willen laten meegenieten hoor. Het mooiste vermaak is leedvermaak..
Van de klap zullen we niet wakker liggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Toch hoor ik liever haar, dan Laura.
Van die stem en dat accent valt mn lul er nog eens af.
Ik dacht van niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:30 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Heeft hij nooit geen brief of dergelijke gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |