Je hebt zwak zaad manquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Alleen wel jammer dat ze zo achter mijn zaad aan is
beetje maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
er zitten hele rare meisjes op hockeyquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Ezell het volgende:
o, weten jullie wss niet maar: aldo kent hele rare meisje van de hockey
ik denk niet dat lauri hockeyt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Ezell het volgende:
o, weten jullie wss niet maar: aldo kent hele rare meisje van de hockey
pics van lauriquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik denk niet dat lauri hockeyt hoor
Is ze zo iemand die een man probeert te ritselen door zwanger te worden?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ze zo iemand die een man probeert te ritselen door zwanger te worden?
Dat bepaal ik nog wel. Wat is er met lauri?quote:
Die kutaldo heeft zijn vriendenlijst privé staan zodat ik alleen gemeenschappelijke vrienden kan zien.quote:
baal je van he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kutaldo heeft zijn vriendenlijst privé staan zodat ik alleen gemeenschappelijke vrienden kan zien.
ik zie helemaal niksquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die kutaldo heeft zijn vriendenlijst privé staan zodat ik alleen gemeenschappelijke vrienden kan zien.
ze is vrij gezellig inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Ezell het volgende:
Lauri is 25 jaar, is vrijgezel, is 1,83m lang, weegt 66 kilo en is lekekr blond.
En ze zit op paardrijden, geloof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ze is vrij gezellig inderdaad
en houdt van zwemmen en tennisquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ze zit op paardrijden, geloof ik.
Ja, nogal. Ik ben nieuwsgierigquote:
Jij hebt Fera, Vinniee en UFT niet in je lijst waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zie helemaal niks
Maar wil kinderen, dus irrelevant.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Ezell het volgende:
Lauri is 25 jaar, is vrijgezel, is 1,83m lang, weegt 66 kilo en is lekekr blond.
That`s a noquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
En ze zit op paardrijden, geloof ik.
jajajajajaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik ging ook even op de FB van Aldo kijken.
`vriendschapsverzoek is verstuurd'' Wat een lul
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef Fok-it het volgende:
Ik ging ook even op de FB van Aldo kijken.
`vriendschapsverzoek is verstuurd'' Wat een lul
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |