Ik vind goud sowieso afschuwelijk tenzij een wit gouden ring bij een vrouw met een mooie steen erinquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Een mooie gouden ketting kan zeer stijlvol zijn. Heb al meerdere hossels succesvol afgesloten dankzij mijn ketting.
NEE MORGEN IS HET VALENTIJN HIHIIHI ROOSJES, LEKKER UIT ETEN EN SAVONDS GEZELLIG MET Z`N TWEETJES VOOR DE BUIS MET LOVE ACTUALLYYYquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl het morgen gewoon vrijdag is
Begrijpelijk. Ik heb meer zin in zaterdag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA is een beetje zenuwachtig voor morgen
quote:
jij weetquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NEE MORGEN IS HET VALENTIJN HIHIIHI ROOSJES, LEKKER UIT ETEN EN SAVONDS GEZELLIG MET Z`N TWEETJES VOOR DE BUIS MET LOVE ACTUALLYYY
Kanjer opquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
NEE MORGEN IS HET VALENTIJN HIHIIHI ROOSJES, LEKKER UIT ETEN EN SAVONDS GEZELLIG MET Z`N TWEETJES VOOR DE BUIS MET LOVE ACTUALLYYY
TR gemacht. Mijn opa is verleden week overleden en dat was een kanjer.quote:
JE VROUWELIJKE KANT KOMT WEER OP!??!!?!?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VA beetje pestenquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
JE VROUWELIJKE KANT KOMT WEER OP!??!!?!?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
TR gemacht. Mijn opa is verleden week overleden en dat was een kanjer.
oh jouw verrassing is zo coolquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef Stuart het volgende:
Deze heb ik dus (dit is een plaatje van internet trouwens)
[ afbeelding ]
hij is een beetje gayquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wedden dat je dat serieus leuk vindt.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh jouw verrassing is zo cool
morgen vertel ik het jequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wedden dat je dat serieus leuk vindt.
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb een mode klokje, even een foto zoeken
Ook mooiquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb deze momenteel om mn pols
Als ik een vriendin heb vind ik dat leuk, tuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wedden dat je dat serieus leuk vindt.
[..]
Maar je hebt geen vriendin en vindt het toch leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb vind ik dat leuk, tuurlijkWie niet.
Ik maak wel een foto met mijn telefoonquote:
leuk klokkiequote:
Nou ik stuur mezelf geen roosje morgen hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar je hebt geen vriendin en vindt het toch leuk
Wel een tarzan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik stuur mezelf geen roosje morgen hoor
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik stuur mezelf geen roosje morgen hoor
Hossel VA dan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een vriendin heb vind ik dat leuk, tuurlijkWie niet.
O, die vet lelijke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef AldoTheApache het volgende:
ik draag nu deze
[ afbeelding ]
No thanks, but no thanks.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hossel VA dan.
[..]
O, die vet lelijke.
HA MET JE KRABBEN !quote:
En dan zie je maar een klein stukjequote:
Als je zo doorgaat krijg je het niet, dan geef ik het aan mijn andere vriendinquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
inb4 aldo's verrassing is vet kut en ruk
Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:45 schreef Fok-it het volgende:
Stuart heeft er een ruige sm-sessie op zitten.
Joh, maakt dat nou uit. Als ie er maar weer op mag aan het eind vd avondquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef Ezell het volgende:
inb4 aldo's verrassing is vet kut en ruk
Lauri wil alleen wat anders van jou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je het niet, dan geef ik het aan mijn andere vriendin
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Joh, maakt dat nou uit. Als ie er maar weer op mag aan het eind vd avond
Ik zei nog 'kssst af'quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat krijg je het niet, dan geef ik het aan mijn andere vriendin
jij ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lauri wil alleen wat anders van jou.
[..]
Ess heeft haar ziel verkochtquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zei nog 'kssst af'![]()
ESS WAT HEB JE GEDAAN
Jij met Ess, ik met Ezell, deal? Is wel zo eerlijker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij ook
[..]
Ess heeft haar ziel verkocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |