abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136655871
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136656114
Yay! Laatste werkdag voor XM! *O*
En dan nu lekker een paar dagen (/weken?) voor jezelf, en dan goed uitgerust aan de nieuwe beginnen O+

Even /ego en /offtopic: :'( :'( Mijn wasmachine is overleden...
On the bright side: Ik mag/moet een nieuwe wasmachine uitzoeken! *O* *O*
Iemand tips/trucs/dingen waar ik op moet letten? Hoop dat we snel een nieuwe geregeld krijgen, want de was hoopt zich natuurlijk al snel op...
pi_136656200
Wat is je budget shandaly?
Hoeveel kg wil je?
Welke opties wil je per se? Snelwas? Sportkleding? Enz enz
pi_136656902
Je hebt zo veel keuzes in wasmachines, budget bepalen is een een hele goede tip idd!

Wij hebben in 2012 gekozen voor een wasmachine van samsung, en nog geen moment spijt van gehad.
Heeft ook een goede prijskwaliteit verhouding. Hiervoor had ik een siemens, veel duurder en niet beter dan diegene die ik nu heb.
Maar da's offtopic.

Ontopic: D heeft een pyjamadagje vandaag, vanochtend nog 38C koorts, al beter dan de 39C van gisteren. Afgelopen nacht heeft hij heel lang geslapen, vanaf half 9 gisteravond.
Vanochtend om 8u hoorde ik hemde eerste keer, nog slapend. Lekker weer toegedekt, meteen gaan slapen. En daarna, nog een keer suffig om 9u. En na een uur slapen was hij om 10u wakker voor een fles.
Nu ligt hij beneden een beetje te spelen in zijn wipstoel, babytv aan, en activitygym vlakbij
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136657014
Ik heb een miele omdat ik dat per se wilde. Daarvoor had ik een whirlpool die deed het ook gewoon goed maar was net te klein.

Sac heeft gisteren weer inentingen gekregen
De stats

61cm en 5903gram
pi_136657120
Mooie stats FR! En die groeispurt.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_136657185
Was ze gekrompen? Ze wordt lekker gemiddeld, zeg!
pi_136657286
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Limone het volgende:
Was ze gekrompen? Ze wordt lekker gemiddeld, zeg!
nee hoezo?

Ik heb net alle maatjes 50/56 uit de kast gehaald. En ik kwam er achter dat ik wel heel veel in 62/68 heb. Nu zat ean al toen ze in die maat zat dus veel vesten met capuchons
pi_136657398
Oh oeps, ik zag het lijntje naar beneden gaan. Getallen zijn nooit mijn sterkste punt geweest :')
pi_136657836
Hoera, laatste werkdag voor XM! Ik hoop dat je nieuwe werk je heel veel plezier gaat brengen.

Shandaly, ik weet helemaal niets van wasmachines :@ mijn man doet de was hier thuis, luxe he?

Mandy, beterschap met D en ook voor jullie! :*

Wauw FR, ze is flink de lengte ingeschoten en in gewicht volgt ze mooi haar lijntje zeg.

E is vanochtend kwart voor weer 8 gaan slapen, om 10 uur uit bed gevist,fruit gegeten en om 11 uur was ze alweer moe en ik heb geen geluidje meer van boven horen komen sinds die tijd :o wat is er aan de hand? :')

We zijn gisteren eindelijk naar cursusavond 1 van babygebaren geweest nadat de oppas de vorige keer ziek was. Ik had er helemaal geen zin in en ging vooral omdat mijn man het leuk leek maar ik ben super enthousiast geworden! De vrouw die de cursus gaf was echt heel enthousiast en ik ben volop aan het oefenen! Op E haar leeftijd kun je gemiddeld tussen de 2 en 8 weken al een gebaar terug verwachten.
Voor we de cursus gingen doen hadden we haar al leren zwaaien als we dag zeggen dus nu loopt ze de hele dag te zwaaien en als we nee zeggen gaat ze nee schudden O+ :
E.
pi_136657838
Hmm.. ik hoor net van het thuisfront dat de wasmachine het nu alsnog gewoon doet... toch geen nieuwe dus. (Of iig meer tijd om een goede nieuwe uit te zoeken en op aanbiedingen te letten ;) )

Mooie stats f-r! Netjes in verhouding op het -1-lijntje O+

Beterschap mandy!
pi_136658306
Mijn baby kan met een rietje drinken O+ Daar kwamen we achter toen ze het drinkpakje van haar zus gegraaid had en even leeg dronk :')

Uit een beker drinken (met hulp) kan ze ook al ontzettend goed!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136658368
Handig he dat drinken uit een rietje! F kan het inmiddels ook als de rietjesbeker nog maar half vol is. Eerst moest ik er wat lucht in blazen zodat het water hoog in het rietje zat.

Shandaly nu kan je mooi bedenken wat je dan met dat geld gaat doen :+
Verstandig laten staan zeker :{w
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:25:52 #14
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136659311
quote:
10s.gif Op donderdag 13 februari 2014 11:28 schreef Limone het volgende:
Oh oeps, ik zag het lijntje naar beneden gaan. Getallen zijn nooit mijn sterkste punt geweest :')
_O- Ik moest lachen :@

Spark, leuk die cursus! Sowieso leuk om extra dingen te doen met bsby O+

FR mooie stats! Ze gaat lekker!

En rietjesfestijn bij Tally *O* Lijkt me ook handig.

Suiker ik heb dat boek binnen, Easy Peasy. Leuk! Hun manier van doen en laten wb eten sluit aardig aan bij ons ^O^
pi_136659813
Wat knap tally! Dat zie ik E echt nog niet doen, die drinkt uit een tuitbeker met zachte tuit en daar krijgt ze drinken uit door te bijten :')

Ik zag net op Facebook een pakket van Foodwelove met dat easy peasy boek, was er net over aan het lezen. Maar het is een boeiend boek dus? Leuke gerechten die ook een beetje goed te maken zijn?
E.
  donderdag 13 februari 2014 @ 12:49:05 #16
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136660306
Ze doet het goed fr! Flinke spurt in de lengte

Tally een rietjesbaby lijkt me ook wel makkelijk als ze dat zelf kunnen.

Babygebaren lijkt me ook leuk om te doen.
pi_136661191
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef GotC het volgende:

[..]

Suiker ik heb dat boek binnen, Easy Peasy. Leuk! Hun manier van doen en laten wb eten sluit aardig aan bij ons ^O^
Haha! Ik heb het zelf nog niet eens :D Maar fijn dat ik nu weet dat het echt leuk is ;)
pi_136661563
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef GotC het volgende:

[..]

_O- Ik moest lachen :@

Ja ik ook hoor! :D

Er werd net MILF naar mij geroepen! O+ O+ O+

hij was dertien :')
pi_136661762
Babygebaren oefenen we hier ook al: 'melk', 'poes' en 'bal'. Ook 'dag' proberen we. Ze is natuurlijk nog veel te klein om ze te kunnen, maar ze ziet de gebaren in elk geval al voorbij komen!

FR, mooie stats!

Shandaly, hier een Bosch wasmachine. Goedkoop en komt heel goed uit de test. Wilden een prijs <¤500, 1200/1400 toeren, snelwas- en eco mogelijkheid en 8 liter trommel. Tot dusver bevalt 'ie uitstekend!

Vanochtend bij de ha geweest: mijn schildklier werkt te snel. Dat verklaart helaas niet de klachten qua gewrichten, maar geeft wel aan dat er iets ergens niet helemaal goed gaat. Over 6 weken vervolgonderzoek om te zien wat er gebeurt... Ben benieuwd.
Home is where the O+ is...
pi_136661837
Ik doe even een egopost zonder bij te lezen :@ Maar er is iets bizars aan de hand!
Nora slaapt nu al 2 uur en 45 minuten en still counting! Mijn kind dat al 6,5 maand normaalgesproken max 50 minuten slaapt per keer overdag :o

Volgens mij is ze niet ziek. En ze heeft ook gewoon net als anders geslapen vannacht ... Ik weet niet wat me overkomt :o
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:30:09 #21
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136661848
FR mooie stats!

Xm, nieuwe baan?! Wat tof! Ik heb echt wat gemist hier geloof ik. Wat ga je doen?

Shandaly toch geen nieuwe wasmachine. Wij hebben een Bosch, 3 jaar geleden gewonnen. Vind em prima.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:32:07 #22
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136661925
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Sylver_ het volgende:
Ik doe even een egopost zonder bij te lezen :@ Maar er is iets bizars aan de hand!
Nora slaapt nu al 2 uur en 45 minuten en still counting! Mijn kind dat al 6,5 maand normaalgesproken max 50 minuten slaapt per keer overdag :o

Volgens mij is ze niet ziek. En ze heeft ook gewoon net als anders geslapen vannacht ... Ik weet niet wat me overkomt :o
:D Nathan sliep ook altijd 3 kwartier maar heel soms had hij een inhaal dag waarop hij opeens veel meer sliep.
pi_136662155
Sylver, hier ook vandaag! Beetje vreemd he? Ik ben aan de deur gaan luisteren en ga zo maar even kijken want ik vind dit best eng :+

Cwen, leuk he? Vind het nu nog lastig het precies op het goede moment te doen en moet er nog erg bij nadenken. Ik vind het gebaar voor melk trouwens erg leuk :D
Heftig van je schildklier trouwens, succes met het verdere verloop van alles :*
E.
pi_136662193
Oh ze is wakker! Kijken of ze langer dan een uur wakker kan blijven.
E.
pi_136662224
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef pessie het volgende:

[..]

:D Nathan sliep ook altijd 3 kwartier maar heel soms had hij een inhaal dag waarop hij opeens veel meer sliep.
Ook zo lang? Wat een raar gevoel geeft dat, he :+

Ik had nog maar net op 'send' gedrukt en ze werd wakker natuurlijk :P Maar ik kreeg wel een giechel toen ik d'r kwam halen O+

Sorry voor de ego post! Nog geen tijd gehad om bij te lezen, want ik ben het washok aan het verbouwen (en het schoot ineens zo lekker op in die 2 uur en 45 min :P)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')