Als verhuurder ook wel lekker hoor. Had gisteren echt voor een absurde prijs m'n rig verhuurd in scrypt-n configuratiequote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.betarigs.com/
Prijzen zijn inderdaad flink omhoog gegaan sinds gister
Waar heb je het dan over? Hoeveel mhash voor hoeveel $$quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als verhuurder ook wel lekker hoor. Had gisteren echt voor een absurde prijs m'n rig verhuurd in scrypt-n configuratie
Hoe werkt dat verhuren ik heb 9.5 mhs hoeveel zou dat ongeveer opbrengen ?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:45 schreef Bowny het volgende:
[..]
Als verhuurder ook wel lekker hoor. Had gisteren echt voor een absurde prijs m'n rig verhuurd in scrypt-n configuratie
Actuele prijs is 0.01836735 per m/hash. Dus jij zit op ongeveer 0.18bitcoin per dag.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hoe werkt dat verhuren ik heb 9.5 mhs hoeveel zou dat ongeveer opbrengen ?
Bedankt voor je info! Verhuur jij ook?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.betarigs.com/
Prijzen zijn inderdaad flink omhoog gegaan sinds gister
Dat kon eergisteren/gisteren nog oplopen tot 0.25 per Mhs!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:53 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Actuele prijs is 0.01836735 per m/hash. Dus jij zit op ongeveer 0.18bitcoin per dag.
Wel balen dat ik mijne niet als scrypt-n had verhuurd, dat levert +- 25% meer op zie ik nu pas.
nulletje vergeten?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Bowny het volgende:
[..]
Dat kon eergisteren/gisteren nog oplopen tot 0.25 per Mhs!
Nope, misschien komende week een keer als ik weer de hele nacht moet werken. De pc die ik gebruik voor minen is ook mijn daily driverquote:Op zondag 16 februari 2014 19:55 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Bedankt voor je info! Verhuur jij ook?
Ja, ik ga het ook in de gaten houden om te huren, geen gek idee dat concept.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, misschien komende week een keer als ik weer de hele nacht moet werken. De pc die ik gebruik voor minen is ook mijn daily driver
Heb er wel een account en ga er binnenkort bij een veelbelovende coin wel een paar mhash bij huren als de prijs goed genoeg is.
F5-en is daar ook een sport. Er wilt wel eens iemand een nulletje teveel invullen en dan heb je die rig voor zowat gratisquote:Op zondag 16 februari 2014 19:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, misschien komende week een keer als ik weer de hele nacht moet werken. De pc die ik gebruik voor minen is ook mijn daily driver
Heb er wel een account en ga er binnenkort bij een veelbelovende coin wel een paar mhash bij huren als de prijs goed genoeg is.
Lol, ik zie inderdaad dat er nu nog -actueel- iemand zijn rig verhuurd heeft voor 0.3947 BTC per mhash... en die heeft 3.5mhash dus die heeft een bitcoin voor een dag!quote:Op zondag 16 februari 2014 20:01 schreef Bowny het volgende:
[..]
F5-en is daar ook een sport. Er wilt wel eens iemand een nulletje teveel invullen en dan heb je die rig voor zowat gratis
v1 v2 v3?quote:Op zondag 16 februari 2014 20:54 schreef MaGNeT het volgende:
Ben ook maar PandaCoin gaan minen tot ik een keuze kan maken.
Ik vroeg me af hoe het werkte met account en hashes etc maar zo te zien is degene totaal afhankelijk van jou dan zal ik het idd niet doenquote:Op maandag 17 februari 2014 00:54 schreef Bowny het volgende:
Als je weet dat je een onstabiele rig hebt, moet je er niet aan beginnen vind ik. Niet eerlijk voor de huurder en je zal slechte feedback krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |