ze wassen ook niet je kleding en strijken kunnen ze helemaal nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Denk aan de mogelijkheden.. al die extra openingen.
Ik zit nog een beetje in dubio wat betreft poppen. Ze kosten weinig geld, geen gezeur aan je hoofd, maar aan de andere kant mis je wel de warmte en iemand die je avondeten kan koken.
Het lijkt me meer een autistisch iemand, en één die weinig liefde in zijn leven van mensen ontmoet heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:52 schreef Skynilla het volgende:
Lijkt mij een jaloerse man te zijn..
Volgens mij zijn die poppen juist erg duur?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef Sapstengel het volgende:
Denk aan de mogelijkheden.. al die extra openingen.
Ik zit nog een beetje in dubio wat betreft poppen. Ze kosten weinig geld, geen gezeur aan je hoofd, maar aan de andere kant mis je wel de warmte en iemand die je avondeten kan koken.
Dat is eenmalig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:58 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die poppen juist erg duur?
Nou das zo freaky niet. Dat kan bij elke vrouw. Het freaky zit m meer in dat in dit geval het hoofd ook weer terug te plaatsen is en ze het dan weer doet...wat in t geval van die pop betekend dat ze eigenlijk....niks....doet. wat bij een echte vrouw ook zo zou zijn als je haar hoofd weer terug zou...plaatsen?!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Karina het volgende:
Freaky, een vrouw hebben en dan haar hoofd eraf kunnen halen
Nouja?, ik vermoed dat er nog wel een garderobe en pruiken moeten komen en dan natuurlijk volgens de laatste mode en daarnaast zal er ook enig onderhoud nodig blijven, het slijt toch.......of je nu een echte vrouw of van plastic bent.quote:
Ik snap eerlijk gezegd niet hoe dat beter is dan gewoon een vriendin hebben. Ik snap dat veel vrouwen als je net aan het daten bent de man laten betalen, maar als je eenmaal een relatie hebt is 50/50 in nederland standaard. De helft betalen van een huis waarin je samenwoont is goedkoper dan in je eentje een (kleiner) huis helemaal betalen. Vakantie is vergelijkbaar. Auto kun je vaak delen, enzovoort. In mijn beleving is je leven delen met iemand al snel goedkoper in plaats van duurder. Ja, je geeft wat uit als je partner jarig is. Maar op jouw verjaardag krijg je weer dingen die je anders waarschijnlijk zelf had gekocht. Ik zie niet hoe een relatie duurder is.quote:
Het kan beter zijn; " Some losers whine about not having a girlfriend. Other (maybe bigger) losers go home and fuck a doll."quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef shifto het volgende:
“Losers whine about not having a girlfriend. Winners go home and fuck a doll.”
Fixedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:57 schreef shifto het volgende:
"Losers whine about not having a girlfriend. Winners go home and fuck a dollreal woman."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |