Ik heb een vriendinnetje die laastst een nieuwe trui heeft gekocht, maar niet bij de intratuin natuurlijk...quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef Zippow het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft om dezelfde reden pepperspray naast haar bed staan. Wel via via geregeld natuurlijk, want zoiets koop je niet bij de huis tuin en keuken drogist...
Wat een faalhaas danquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik heb een vriendinnetje die laastst een nieuwe trui heeft gekocht, maar niet bij de intratuin natuurlijk...
Nee dan moet ik dichtbij komen en ze zullen kleding dragen of wat dan ook, waardoor je lastig kan taseren.quote:
quote:
Ja.quote:
Nee.quote:
Dat mag hier niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 05:34 schreef nightsleeper het volgende:
Neem een hond. Duitse herders zijn hiervoor erg geschikt.
Bedankt zal eens kijken, alleen weet ik niet waar er hier een ligt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:19 schreef Cockwhale het volgende:
Politieknuppels kan je gewoon kopen hoor, moet je even een dumpstore opzoeken.
Heeft niets met aanstellerij te maken, mensen zijn sinds het begin van hun leven al bang voor het donker, omdat dat te maken heeft met het overleven van de mens. Vele predatoren zijn nocturnaal, en de mens kon niet tegen deze predatoren op, dus waren ze bang dat zoiets op de loer zou liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
Pro-tip: stel je niet aan. Wijf.
Ga weg.quote:
Die kan je in Duitsland gewoon kopen en heb het ook, maar het is niet genoeg.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:04 schreef Zippow het volgende:
Een vriendinnetje van mij heeft om dezelfde reden pepperspray naast haar bed staan. Wel via via geregeld natuurlijk, want zoiets koop je niet bij de huis tuin en keuken drogist...
Maglite's zijn niet effectief A ze verblinden niet, B dure batterijen nodig, C minder effectief.quote:
Als je het dan toch goed wil doen koop je gewoon: http://www.wickedlasers.com/quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Maglite's zijn niet effectief A ze verblinden niet, B dure batterijen nodig, C minder effectief.
Met een tactical flashlight kan je gewoon volop rammen en zoveel licht-output dat je de ander verblind.
Ik kan niet goed slapen man, als ik een zaklamp had om te verblinden en een wapen waarmee ik kon uithalen, dan zou ik me veilig voelen en met die twee dingen naar beneden gaan als ik moet plassen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:48 schreef Cockwhale het volgende:
Maar je realiseert je wel dat je constante angst irreëel is toch? Ik snap dat je iets in huis wilt hebben mocht er eventueel ooit iemand inbreken, maar deze obsessie gaat een grote stap verder dan dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |