Ik moet serieus genomen worden op de lange termijn. Dus niet op het diner zelf allerlei gesprekken hebben maar daarna in vergetelheid raken of alleen bekend staan om mijn decollete.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:32 schreef imikethat het volgende:
Als vrouw netwerken zorgen voor een mooie jurk en wat decolleté, succes gegarandeerd
Serieus genómen worden hi ha ho.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik moet serieus genomen worden op de lange termijn. Dus niet op het diner zelf allerlei gesprekken hebben maar daarna in vergetelheid raken of alleen bekend staan om mijn decollete.
Nah het is niet dat er een dresscode op de uitnodiging stond. Wij hebben als groep besloten in tuxedo voor de mannen en jurk voor vrouwen te gaan. Ik heb gala ook tussen aanhalingstekens gezet he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:01 schreef datismijnmening het volgende:
De dresscode voor gala is jurk tot op de enkels en handschoenen tot over de elleboog.
Daarbij zet iemand niet voor niets een dresscode op zijn uitnodiging
Ik moet het dus vandaag hebben anders had ik wel besteld ja :p.quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:02 schreef datismijnmening het volgende:
Ik krijg trouwens deze ad bij dit topic
http://www.lightinthebox.com/nl/
Doe d'r wat mee
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:08 schreef Janneke141 het volgende:
Als het belangrijk is en de dresscode 'gala' is kun je nog beter wegblijven dan aan komen zetten in iets van een paar tientjes.
Last minute?quote:
H&M en Mango maar dat was even snel..ga vandaag even uitgebreid de stad in.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:32 schreef Omdatappel het volgende:
Bij welke winkels heb je al gekeken, Fanta?
Oeps ja. Nou, voor een volgende keer dan.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:20 schreef Burdie het volgende:
Het diner lijkt me al voorbij intussen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |