abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:09:43 #1
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_136650638
quote:
Een man die op twitter beweert dat hij de uit Almere afkomstige jihadist Khalid K. is, heeft een week geleden een foto gepost van zichzelf terwijl hij het afgesneden en bebloede hoofd omhoog houdt van een onbekende man.

De foto is gruwelijk en is zichtbaar onder aan deze blog entry. U dient dus eerst even goed na te denken of u het aankunt om naar beneden te scrollen en de foto te bekijken.

Deze informatie werd me vanavond meegedeeld door Pieter van Ostaeyen, een Arabist die veel onderzoek doet naar radicale Islamisten. Van Ostaeyen’s twitter-handle is: @p_vanostaeyen. U doet er goed aan om hem te volgen.

Het verhaal begint als volgt:

Volgens dit artikel op de website van de NOS (http://nos.nl/artikel/424(...)-vecht-in-syrie.html) vecht er een jihadist uit Almere mee in Syrië. Deze jihadist zou Khalid K heten. Hoe kennen de naam van Khalid K? Wel, hij heeft in 2011 twee weken vastgezeten op verdenking van betrokkenheid bij terrorisme. Na twee weken is hij alweer vrijgelaten door een Nederlandse rechter omdat er (zoals zo vaak) geen voldoende bewijs was.

Na z’n vrijlating is Khalid K. dus vertrokken van Almere naar Syrië. Daar heeft hij zich aangesloten bij de ISIS oftewel de Islamic State of Iraq and Sham. De ISIS is een club die zelfs door Al-Qaeda wordt gemeden omdat ze te radicaal is.

Op twitter wemelt het van de jihadisten en Syriegangers. Maar vandaag meldt een jihadi-tweep in Syrië plotseling in een twitterconversatie dat hij Khalid K is. Ik heb een screenshot gemaakt van deze discussie. De man twittert onder een andere naam, maar in de discussie meldt hij dus dat hij Khalid K is. Ook stuurt Khalid K de link van het NOS-verhaal door naar iemand op twitter. Hier heb ik tevens een screenshot van.

De man die zich Klahid K. noemt, twittert voornamelijk foto’s van zichzelf in de Syrische oorlog.

Soms houdt hij een paar pistolen vast. Dan weer staat de uit Alemere afkomstige man naast een tank. Of hij schiet met wapens.

Hier de foto met de pistolen:

Ook vandaag geposte foto’s van hoe hij gewapend en samen met een mede-jihadist naast het lichaam zit van een gedode man. Dit is een van die foto’s:

De een na laatste foto op z’n twitteraccount is bijzonder gruwelijk. Het beeld toont dezelfde man uit alle andere foto’s die een bebloed hoofd omhoog houdt in de richting van de camera. Ik heb geen zin om het verder te beschrijven. De foto staat hieronder
Bron: http://haralddoornbos.wor(...)sneden-hoofd-omhoog/
Zie de bron voor de foto met het hoofd ( :r ) en andere minder gruwelijke foto's.

Het is toch een grote schande dat deze mensen straks weer lekker in Den Haag of Almere kunnen gaan wonen zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt. Deze man is een gevaar voor Nederland en het Westen. Hij zou dan ook nooit meer een voet moeten mogen zetten hier. Jammer dat het niet zo is.
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:12:37 #2
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136650710
Laat ze maar een nekschot krijgen daar
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:13:20 #3
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_136650730
Als Nederlander op eigen houtje vechten in een oorlogszone voor een vreemde factie lijkt mij gewoon landverraad. Dan ben je wat mij betreft je paspoort kwijt en als je je gezicht hier laat zien dan mag het volk wat mij betreft uit het volgende lijstje kiezen.

http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_136650782
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:13 schreef SpecialK het volgende:
Als Nederlander op eigen houtje vechten in een oorlogszone voor een vreemde factie lijkt mij gewoon landverraad. Dan ben je wat mij betreft je paspoort kwijt en als je je gezicht hier laat zien dan mag het volk wat mij betreft uit het volgende lijstje kiezen.

Ah nee joh, die wordt straks weer met open armen ontvangen in Nederland, gaat in therapie en wordt intensief begeleidt bij het reintegreren in de samenleving.

En dit alles mag de werkende Nederlander allemaal gaan betalen. :)
pi_136650796
'Nederlander' :') Gewoon paspoort afpakken en neerjagen. :r
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:16:33 #6
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_136650811
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:16 schreef Rezania het volgende:
'Nederlander' :') Gewoon paspoort afpakken en neerjagen. :r
Daarom in de TT: 'man uit Nederland'
pi_136650827
quote:
15s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:13 schreef SpecialK het volgende:

Nederland heeft Assad of de rebellen niet de oorlog verklaard. Ik had liever gezien dat je dezelfde termen gebruikt voor de mensen die echt landverraad hebben gepleegd.
Beatrix en Balkenende zijn veel betere kandidaten voor de aanklacht voor landverraad, als je deze man wilt veroordelen heb je geen poot om op te staan.
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:18:36 #8
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_136650860
afschieten dat kuttuig
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_136650949
onthoofdt
pi_136650952
quote:
Man uit Nederland onthoofd persoon in Syrië
Een onthoofde man in Syrië is geïdentificeerd als een man uit Nederland.

quote:
Man uit Nederland onthoofdt persoon in Syrië
Een Nederlandse man heeft een persoon in Syrië onthoofd.
pi_136651081
Die man komt toch niet meer terug naar Nederland.

De Nederlandse verblijfsvergunning van Khaled K. is ingetrokken en hem is een EU-inreisverbod opgelegd. Volgens het Openbare Ministerie is Khaled K. nog steeds verdachte in de zaak waarvoor hij eerder was gearresteerd.
http://nos.nl/artikel/424(...)-vecht-in-syrie.html
-
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:30:11 #12
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_136651094
Geonthoofdt
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
  donderdag 13 februari 2014 @ 00:47:43 #13
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_136651429
wat hebben ze toch met onthoofden?
pi_136652811
Nederlanderschap ontnemen. Zulke gekken hoeven we niet in onze samenleving.
pi_136652819
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 00:47 schreef Manke het volgende:
wat hebben ze toch met onthoofden?
Vroeger veel Mortal Kombat gespeeld.
  donderdag 13 februari 2014 @ 07:58:02 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_136653218
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 06:18 schreef LogiteX het volgende:
Nederlanderschap ontnemen. Zulke gekken hoeven we niet in onze samenleving.
Ik denk dat ze hem beter gewoon op kunnen vangen , een huisje geven en een auto.
Zodat hij zijn normale leven weer kan oppakken :{
Ik ben inmiddels overleden
pi_136653230
Is zijn vriendin al kaalgeschoren en te kijk gezet?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_136653340
Drone graag.
pi_136653352
Wat een slechte blog :')
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:25:15 #20
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_136653416
En dan wilden die knettergekke Groenlinksknuffelaars deze mensen op laten nemen in de samenleving en begeleiden (op kosten van de belastingbetaler). Een nekschot op de kosten van de familie graag.
pi_136653433
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:25 schreef Richestorags het volgende:
En dan wilden die knettergekke Groenlinksknuffelaars deze mensen op laten nemen in de samenleving en begeleiden (op kosten van de belastingbetaler). Een nekschot op de kosten van de familie graag.
Je bent blijkbaar zelf niet veel beter _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:29:14 #22
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_136653446
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar zelf niet veel beter _O-
Nee inderdaad. Het niet willen hebben van onthoofdende elementen in je samenleving maakt je tot een slecht persoon.
pi_136653453
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 08:29 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee inderdaad. Het niet willen hebben van onthoofdende elementen in je samenleving maakt je tot een slecht persoon.
Blijkbaar vind je een nekschot heel normaal. Lekker persoon ben jij. Met TBS verlof zeker
  donderdag 13 februari 2014 @ 09:31:26 #24
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_136654342
Je mag mensen niet doodwensen maar je zou toch bijna hopen dat deze meneer ook een telefoonpaal kopt.
pi_136654531
Ik juich het toe dat zoveel mogelijk strijders naar Syrië afreizen om elkaar het hoofd af te zagen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')