SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Check in the box!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dubbel tailgrab tijdens een 360
Mart kan nog veel meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft iemand ook die pic van Mart op de fiets?
Ik prefereer de Cab Double Cork 1440 ookwel de yolo-flip.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dubbel tailgrab tijdens een 360
Eerst je portemonnee legen.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap dat gelul over sport in talkshows niet. Of beter gezegd: ik snap dit soort gelul niet als er eerder die avond uitgebreide sport-talkshows op tv zijn geweest.
Afgelopen zomer zat Smeets 5 kwartier in een uur te lullen over de Tour de France. Het is afgelopen, Knevel en Van den Brink begint, en hups.... het geneuzel over de Tour gaat gewoon verder.
Nu weer. Er zijn uitgebreide talkshows rondom de Olympische Spelen op tv. Maar dat is kennelijk nog niet genoeg; ook een kwart van P&W moet worden opgeofferd. De sport-waanzin slaat echt door in dit land.
Eerst een elleboog op Marcel Maijer inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je gaat toch niet stiften op een Frits en een Mart, Marco?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerst een elleboog op Marcel Maijer inderdaad.
Jan Dirk Stouten vult daar de hele programmering.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:23 schreef tralalala het volgende:
Dit kan toch gewoon op RTV Rijnmond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |