SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Baggersaaie pot, Arsenal - Man U. Maar was te verwachten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu weet ik waarom heel veel mensen me wegdrukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt wel zo'n foute cliché gamertag ja DS2
Al is het nog niet zo erg als xX KiLL3R3LiT3 HD xX ofzo![]()
Zal eerder zijn door je reputatie als beste bronze speler van fok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom heel veel mensen me wegdrukken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet alleen saai maar ook slecht. Keepers waren aan allebei de kanten wel goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Baggersaaie pot, Arsenal - Man U. Maar was te verwachten
Die middenvelders bij Man Utd ook![]()
![]()
Die heb ik dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal eerder zijn door je reputatie als beste bronze speler van fok.
Guidetti mocht in de 68e minuut invallen, ik ben benieuwd.![]()
[..]
Jezus Christus. Ik wordt al niet goed als ik er naar kijk. Ook nog ff er op gaan staan.
mickey.gif
Hah hah. Zit op mobiel en dan zie je niet wat je typt, heel irritant. Toetsenbord blijft in beeld.
edit. Quoten gaat ook prima![]()
Echt te ziek zeg..klamme handjes hierquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt te ziek zeg..klamme handjes hier![]()
MOTD 23.40
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Napoli - Fiorentina..mooie bekerfinale zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
56K onder de goedkoopste die ik het afgelopen half uur heb gezienIbra
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Alleen zijn mijn coins nu op. Moet mn BPL pace team helaas verkopen om dit rond te kunnen breien. En nog een paar Matuidi's, Maicons enzo
![]()
Op Xbox 35k ofzo, dan zal hij zo'n 40-45k zijn op PS3quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan dus niet vinden hoe duur SIF Maicon is, omdat de webapp het gewoon niet doetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, denk het ook, volgens udb. Maar ik ben gewend om de laagste bin op te zoeken en daar een beetje op te anticiperen. Nu is het een beetje tasten in het duister.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op Xbox 35k ofzo, dan zal hij zo'n 40-45k zijn op PS3![]()
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, volgens udb. Maar ik ben gewend om de laagste bin op te zoeken en daar een beetje op te anticiperen. Nu is het een beetje tasten in het duister.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben nu wat coins aan het uitgeven aan silver packs. En jij hebt al heel wat Ieren verkocht.quote:![]()
Bedankt voor het attent maken, maar die site is ook aids. Laatst stond dat de goedkoopste BIN van SIF Matuidi 140K was. Ook dat er 0 Maicon kaarten te koop stondenquote:![]()
![]()
Klopt, bijna 1.5 miljoen aan McGeady'squote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu wat coins aan het uitgeven aan silver packs. En jij hebt al heel wat Ieren verkocht.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Walkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover gekomen. Nog wat spelers verkopen, dan Touré, Kompany, Navas en een RB kopen.![]()
http://www.futhead.com/14/players/12720/maicon/prices/ps3/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover gekomen. Nog wat spelers verkopen, dan Touré, Kompany, Navas en een RB kopen.
Deze is redelijk betrouwbaar, als je even op refresh klikt daar links.
Alleen als het druk is is die ontzettend traag.![]()
Ah, top, dank jequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/12720/maicon/prices/ps3/
Deze is redelijk betrouwbaar, als je even op refresh klikt daar links.
Alleen als het druk is is die ontzettend traag.![]()
![]()
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk aan Zabaleta gebonden ben, ivm de 2 dode links naar CB en GK
Nu heb je een echt tennismaster team maar dan met clubs ipv landen. Paris City. Of Manchester Saint Germain.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Webapp is wel erg debiel, ik zoek op Maicons tussen 35000 en 42500 en hij laat alleen 80-rated Maicons zien.
Ik zoek op alle open bids en de eerste IF die ik zie is een 81 rated met BIN van 40.750![]()
![]()
IF Hart moet ook lukken geloof ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk aan Zabaleta gebonden ben, ivm de 2 dode links naar CB en GK![]()
Mja dan lever je wel kwaliteit in. Kompany > Vertonghen, Toure > alles van Spurs. Dan zou ik toch eerder Zabaleta of eventueel Richards nemen. Tenzij je liever Walker wil en genoegen neemt met Jan of Paulinho ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.![]()
Aguero moet toch ook 2 sterke links hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.
Nu heb je een echt tennismaster team maar dan met clubs ipv landen. Paris City. Of Manchester Saint Germain.![]()
http://www.waarzegstermargarita.nl/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?![]()
Als ze coins waard zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?![]()
Ik hanteerde altijd de truc om silvers te zoeken die rond de 2-3k waard zijn. Die zijn dan ook vaak voor ongeveer 1k goedkoper op te pikken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom zou hij 2 compensatielinks nodig hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aguero moet toch ook 2 sterke links hebben?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja..kutnationaliteit, kutleague, niet bijzonder snel..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hij toch belachelijk goedkoopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohja, ik deed voor de grap Walcott op RM, en Aguero hield 9 chem. Foutje van mij, de bovenkamer happerde een beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou hij 2 compensatielinks nodig hebben?![]()
Alleen nu niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hanteerde altijd de truc om silvers te zoeken die rond de 2-3k waard zijn. Die zijn dan ook vaak voor ongeveer 1k goedkoper op te pikken.![]()
Geen idee, ik heb sinds december niet meer getradequote:
Waarom doe je niet gewoon Ibarbo, Cuadrado, De Rossi, Chiellini en Abate?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik deed voor de grap Walcott op RM, en Aguero hield 9 chem. Foutje van mij, de bovenkamer happerde een beetje.
SIF Maicon kan zelfs ook nogHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, mijn natte droom is Ibrahimovic en Aguero centraal voorinquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon Ibarbo, Cuadrado, De Rossi, Chiellini en Abate?
SIF Maicon kan zelfs ook nog![]()
![]()
En dan over een week weer switchen naar Ibarboquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, mijn natte droom is Ibrahimovic en Aguero centraal voorin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien welquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan over een week weer switchen naar Ibarbo![]()
![]()
die pass van Gerrard
stekeblindquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef Zhano het volgende:
Steekvan je ex-teamgenoten moet je het hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best Man Downquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een leuke film waarbij je niet hoeft na te denken?![]()
Het is geen comedy ofzo, maar ook niet heel hoogdravend. Justin Long en die dude van Reaper spelen erin, dus hoe serieus kan het zijn?quote:![]()
![]()
Knights of badassdomquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een leuke film waarbij je niet hoeft na te denken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn eerste McGaydy verkocht voor 9.9k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel enigzins awkward trouwens dat in Best Man Down (2012) - IMDb deze Addison Timlin - IMDb een 13(?)-jarig meisje speelt terwijl ze in 2011 topless te zien was in Californication.... (...)![]()
Die is dus gewoon ruim 2k duurder op de PlayStation?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Mijn eerste McGaydy verkocht voor 9.9k
![]()
Tijdje heb ik met met etoo en gomez gespeeld in de spits, aangezien ik schurrle toen nog op de plek van reus had..
met reus in het team, aubameyang er maar in gezet voor de chem..
aub + gomez voorin vallen opzich niet tegen, maar ik scoor de laatste tijd maar weinig..
Gomez lijkt een beetje uit zijn doen..
Zodoende dacht ik misschien aan lewandowski(NIF), maar ben benieuwd naar jullie ervaring![]()
![]()
Ik weet niet of jij kan rekenenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
Wel enigzins awkward trouwens dat in Best Man Down (2012) - IMDb deze Addison Timlin - IMDb een 13(?)-jarig meisje speelt terwijl ze in 2011 topless te zien was in Californication.... (...)
Spartak versie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is dus gewoon ruim 2k duurder op de PlayStation?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja kijk die kk onduidelijk zin jongequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij kunt wel rekenen, maar lezen is niet je sterkste kant zo te merkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duidelijker gaat het niet worden hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja kijk die kk onduidelijk zin jonge
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha. Daarom lees ik altijd eerst goed voor ik iemand probeer te dissenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja kijk die kk onduidelijk zin jonge![]()
![]()
Het kan zeker wel duidelijker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duidelijker gaat het niet worden hoorTruequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha. Daarom lees ik altijd eerst goed voor ik iemand probeer te dissen
If payet gehaald. Gelijk CAM gemaakt en in 4231 opstelling gezet. Wat een opperbaas. Supergoed nu hij CAM is![]()
Wat 'n kut team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh een pack only Serie A team wordt nu ook al interessant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het is een pack only team.quote:
gr gr
Zonet een duplicate Cox in een pack, nu alleen Long nog voor dat team![]()
![]()
Jij hebt wel wat met Long Cox he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een pack only team.
gr gr
Zonet een duplicate Cox in een pack, nu alleen Long nog voor dat team
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voorspelbare reactie.. ik zat er al op te wachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Long Cox he.
Ik heb voorlopig wel genoeg contracten![]()
![]()
Je vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.. ik zat er al op te wachten.
Ik heb voorlopig wel genoeg contracten
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vanochtend maar amper uit je bed kunnen omdat je gisteravond op een bagger kunstgrasveld moest voetballen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoon old skool veld die nog ingezaaid is met zand? Elke sliding een brandplek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vanochtend maar amper uit je bed kunnen omdat je gisteravond op een bagger kunstgrasveld moest voetballen🍆![]()
Dat zand ontbrak er nog net aan. Hoewel wij bij onze vereniging geen kunstgras hebben, spelen we uitwedstrijden toch regelmatig op zulke velden. Soms (vaak de nieuwere velden) heb je nergens last van, maar sommige velden (die van gisteravond ligt er inmiddels wel een jaar of 8) heb je het idee dat je 90 minuten op beton hebt gespeeldquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zoon old skool veld die nog ingezaaid is met zand? Elke sliding een brandplek?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Damjanovic is echt ontzettend goed zeg![]()
Loopt 7 op 3 en hij was in elke wedstrijd MOTM, ook al minstens 6 assists.. balletje vasthouden en afleggen op de opstomende Vucinic/Jovetic.![]()
Balletje vasthouden bij fifa? Dat klinkt als een hoax.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Balletje vasthouden bij fifa? Dat klinkt als een hoax.![]()
Diego Costa+L2 FTW!![]()
Damjanovic doet het in elk geval goed, beetje wegdraaien en wachten op de run van Vucinic/Jovetic.
Speelt een beetje als Ibra zonder skills
Hij heeft ook een Benteke-magneet op zijn voorhoofd bij crosses.![]()
Ik heb een beetje moeite met zn workratesquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand IF Aduriz al eens geprobeerd? Lijkt me best een baas, en niet duur![]()
Medium attacking is toch prima? Hij dwaalt in ieder geval niet af naar allerlei hoeken van het veld, en blijft redelijk voor de goal. En volgens mij is dat ook zijn sterkte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met zn workrates
Maar heb je hem geprobeerd, of heb je naar zijn WR's gekeken, met als conclusie dat je hem niet probeert?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Med att is wel prima, maar high def is een andere vraag
Maar met 3/3 en zonder pace is het een beetje een beperkte spits, ook geen bijzondere links (al is Benat wel een baas), denk niet dat ik ooit bij hem terecht kom tijdens het verzinnen van een team.![]()
Geen pace, wel erg goede finishing stats. Beetje type Huntelaar dus. SIF Adje heeft ook niet veel pace, maar hij speelt wel erg lekker (al komt dat misschien ook wel voor een deel door zijn 4* skills). Milito speelt ook prima. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik het met een spits met nog minder pace af kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Med att is wel prima, maar high def is een andere vraag
Maar met 3/3 en zonder pace is het een beetje een beperkte spits, ook geen bijzondere links (al is Benat wel een baas), denk niet dat ik ooit bij hem terecht kom tijdens het verzinnen van een team.
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 13-02-2014 10:55:23 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hm die is ook goedkoop die SIF Adje
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig al mijn doekoes aan packs uit moest geven.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Succes
Ik had hem in FUT 11 als reservespits herinner ik me nu, maar toen had die wel andere stats
Wel mooi dat ik de first owner ben voor een kaart issued in 1970..![]()
SIF Adje is good value for moneyquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hm die is ook goedkoop die SIF Adje
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig al mijn doekoes aan packs uit moest geven.
Had je nog wat in je packs trouwens?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:17 schreef DutchSL het volgende:
Succes
Ik had hem in FUT 11 als reservespits herinner ik me nu, maar toen had die wel andere stats
[ afbeelding ]
Wel mooi dat ik de first owner ben voor een kaart issued in 1970..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anelka als beste spellerquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Adje is good value for money
Had je nog wat in je packs trouwens?![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je nog slechtere spellers dan?quote:Buhquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk de beste speller![]()
fuck, geen ninja edit meer mogelijk.
Anelka dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Buh![]()
fuck, geen ninja edit meer mogelijk.
En hoeveel packs heb je geopend?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, Djeetje is gebanned he..quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je nog slechtere spellers dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Anelka dus
En hoeveel packs heb je geopend?
*slaat een kruis*quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Arme Djeetje. Moge god genade hebben over zijn ziel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere pull. Pace abusen maar
Ik ken veel lekkerdere pulls.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere pull. Pace abusen maar
Deze bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fyp!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig alle doekoes die ik van Lindje kreeg aan packs uit moest geven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:dat is op mijn andere account die nu ook een ban heeft.
Jij een ban?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dat is op mijn andere account die nu ook een ban heeft.
Je bent geen haar beter dan Dreetje![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt wel, ik heb geen rood haar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij een ban?
Je bent geen haar beter dan Dreetje
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Of dezeik wil ook nog dit jaar een legend pullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was zo makkelijk. Zeker omdat je al beïnvloed werd door die Ten Grabbelaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb geen rood haar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen rood haar hebben, en toch dezelfde sanctie krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb geen rood haar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dreetje heeft toch geen FIFA ban?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen rood haar hebben, en toch dezelfde sanctie krijgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zowel een FIFA- als een Fok!-banquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dreetje heeft toch geen FIFA ban?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eindelijk gestraft voor zijn honderden accounts ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zowel een FIFA- als een Fok!-ban![]()
Serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zowel een FIFA- als een Fok!-ban
Valt ook echt niet op 1500 accounts aanmaken en een autobuyer
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jorwol het volgende:
Hoe komen jullie toch steeds aan bansAB zeker
Kon zo uit een rap tekst van Djeetje komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.![]()
Ik ben heel braaf hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jorwol het volgende:
Hoe komen jullie toch steeds aan bansAB zeker
Verkopen aan Confetti's vrienden die miljoenen coins per dag ophalen en doorverkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
En wtf moest Dreetje met al die accounts dan? Heb je toch geen kloot aan?![]()
Confetti en de coinmaffiaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkopen aan Confetti's vrienden die miljoenen coins per dag ophalen en doorverkopen.![]()
![]()
Account aanmaken en voor 30K (of 40K, weet niet precies meer) doorverkopen aan iemand die een AB heeft. Omgerekend 3 of 4 euro voor een paar minuten werk. Niet heel slecht voor een 15 jarige.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
En wtf moest Dreetje met al die accounts dan? Heb je toch geen kloot aan?![]()
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kon zo uit een rap tekst van Djeetje komen.
Ik klik zo snel op die deals dat je zou willen dat je mij kent.
Die coins stromen binnen met zo'n grote aantal dat je nooit zou kunnen pinnen.
Ze noemen mij de Dagobert van de webapp, en jouw trading skills zijn zo fucking crap.
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad, beter Nani ofzo voor da skillzquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef DutchSL het volgende:
Ibra team is wel echt tof
Op Walkut na.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toefjes kan geen skillz dus dan maar een RM met 99 pace. Of net iets minder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, beter Nani ofzo voor da skillz![]()
Dan kan ie Ibra ook maar beter verwijderen uit het team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toefjes kan geen skillz dus dan maar een RM met 99 pace. Of net iets minder.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
inb4 Toefjes met een opmerking naar ds2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar Ibra is ook nog een hele goede speler dus dan heb je die skillz niet per se nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ie Ibra ook maar beter verwijderen uit het team.![]()
Ik zou gewoon Navas op RM zetten, minder pace dan Walcott maar meer dan de rest en veel beter aan de bal dan Walcott en die voorzetten naar Ibra's voorhoofd zullen normaal gesproken vaker aankomen![]()
![]()
Doe dan een team met Ibarboquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar Ibra is ook nog een hele goede speler dus dan heb je die skillz niet per se nodig.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik denk dat ik ook maar eens zo iets ga maken. Ik heb ze nu allebei in een apart team namelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ibarbo-Aubameyang
bohh even iets bouwenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ik overwoog toch heel even de overstap te maken naar XboxworldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Zo hoef ik alleen Gundogan nog te kopen. Ik vind die alleen best wel duur voor zijn rating
Boh, even namaken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoef ik alleen Gundogan nog te kopen. Ik vind die alleen best wel duur voor zijn rating
Heb al die spelers ook al
![]()
Ik dahct dat hij IF was maar was bij de predictions dus.
Gewoon packs blijven openen ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dahct dat hij IF was maar was bij de predictions dus.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je kunt het ook omdraaien en dan met IF Cuadrado, Lewandowski, IF Aubameyang en Lahm (Buffon op goal)quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Boh, even namaken.
Heb al die spelers ook alHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Gundogan is wel echt goed hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kwam tot dit
Jammer van die trage dikke Guarin en Miranda.![]()
Man, je hebt 35 miljoen coins verdiend aan McGeadyquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:54 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hoef ik alleen Gundogan nog te kopen. Ik vind die alleen best wel duur voor zijn rating![]()
![]()
Het Ibra en Aguero team speelt best chill3-2 gewonnen, 3 goals van Aguero. Ibrahimovic trof vooral een uitstekende Cech op zijn weg.
![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Man, je hebt 35 miljoen coins verdiend aan McGeadyMaar dan nog, voor een 84-rated is hij duur. Volgens mij zijn alleen Eto'o, Dani Alves en Neymar duurder. De duurste daarna zal een Balotelli zijn met 7k ofzo
Vandaag kan ik niks van de OS zien door het werk, maar als ik het zo lees heeft Nederland bij de heren wel een redelijke kans op een medaille bij het shorttrack nu favorieten Canada en Korea er uit liggen![]()
![]()
Meh, ze zitten met 5 ploegen in de finale (USA kreeg een advance). Dikke chaos wordt dat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag kan ik niks van de OS zien door het werk, maar als ik het zo lees heeft Nederland bij de heren wel een redelijke kans op een medaille bij het shorttrack nu favorieten Canada en Korea er uit liggenFeyenoord Rotterdam![]()
Ik zat gisteren in een vergadering, die serieus werd stilgelegd om de laatste 20 minuten schaatsen via de beamer te bekijkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag kan ik niks van de OS zien door het werk, maar als ik het zo lees heeft Nederland bij de heren wel een redelijke kans op een medaille bij het shorttrack nu favorieten Canada en Korea er uit liggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rijk zijn maakt vreseselijk gierig. Ik probeer het nu los te laten en vooral met leuke teams te spelen ipv uitpuilende tp's. Maar Gundogan is een goed ventje om in je team te hebben, kan hem van harte aanbevelenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]Maar dan nog, voor een 84-rated is hij duur. Volgens mij zijn alleen Eto'o, Dani Alves en Neymar duurder. De duurste daarna zal een Balotelli zijn met 7k ofzo
![]()
![]()
Dan ga ik 'm vanavond maar even aanschaffenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rijk zijn maakt vreseselijk gierig. Ik probeer het nu los te laten en vooral met leuke teams te spelen ipv uitpuilende tp's. Maar Gundogan is een goed ventje om in je team te hebben, kan hem van harte aanbevelen
Ik zit echt mijn kop te breken over een volgende hybrid. Nja, het hoeft niet per se een hybrid te zijn, maar ik wil eigenlijk 4-3-2-1 eens proberen. Die formatie beviel me vorig jaar erg goed, maar dit jaar nog niet geprobeerd..Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Maak er 1 met Hulkquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan ga ik 'm vanavond maar even aanschaffen
Ik zit echt mijn kop te breken over een volgende hybrid. Nja, het hoeft niet per se een hybrid te zijn, maar ik wil eigenlijk 4-3-2-1 eens proberen. Die formatie beviel me vorig jaar erg goed, maar dit jaar nog niet geprobeerd..
Vrij beperkte en matige keuzes om een hybrid mee te maken... Zeker in 4321.quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Bastardquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed om te lezen dat het reporten van Djeetje toch nog geholpen heeft
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je moet je niet op rating blind starenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef DuTank het volgende:
[..]Maar dan nog, voor een 84-rated is hij duur. Volgens mij zijn alleen Eto'o, Dani Alves en Neymar duurder. De duurste daarna zal een Balotelli zijn met 7k ofzo
Hij heeft een "lage" rating omdat hij "maar" 74 defending heeft, maar hij heeft imo betere stats dan Ozil (nog los van zijn betere weak foot) en kan dan ook nog eens verdedigen.![]()
Dreetje behoort niet tot die groep. Dreetje behoort tot de groep die zich laat lenen voor dat soort praktijken (en daar trouwens ook de vruchten van plukt). Hij is niet meer dan een klein radertje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat soort mensen verneuken de markt alleen maar had toen al gezegd dat ik het ging doenNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je hebt wel een punt hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je moet je niet op rating blind staren
Hij heeft een "lage" rating omdat hij "maar" 74 defending heeft, maar hij heeft imo betere stats dan Ozil (nog los van zijn betere weak foot) en kan dan ook nog eens verdedigen.. Daarnaast zijn sommige spelers met een lage rating 10x beter dan spelers met een hogere rating (ik noem een Ibarbo, Benteke, etc)
Alle kleine beetjes helpen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dreetje behoort niet tot die groep. Dreetje behoort tot de groep die zich laat lenen voor dat soort praktijken (en daar trouwens ook de vruchten van plukt). Hij is niet meer dan een klein radertje.![]()
fypquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Alle kleine dreetjes helpen zullen we maar zeggen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, die zijn vooral beter omdat bepaalde aspecten van FUT waar zij in uitblinken gewoon OP zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor. Daarnaast zijn sommige spelers met een lage rating 10x beter dan spelers met een hogere rating (ik noem een Ibarbo, Benteke, etc)
![]()
![]()
![]()
Iemand een idee met welke spitta ik een hybrid moet gaan bouwen in 4321?
Ik twijfel tussen Balotelli en Lewandowski. Mario is natuurlijk een legend, maar ik vind Lewandowski eigenlijk ook wel bizar goed.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja dat is jammer maar het is wel een baas in een 4321quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef DuTank het volgende:
[..]
Vrij beperkte en matige keuzes om een hybrid mee te maken... Zeker in 4321.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
Wat nu op NL1 bij de OS is is echt ziek
Heb deze vakantie ook wat schansjes enzo gedaan, dikke prima.Alsof jij zo lang in de lucht blijft.
![]()
"dikke" primaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Alsof jij zo lang in de lucht blijft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Alsof jij zo lang in de lucht blijft.
![]()
![]()
4321 is juist een makkelijke formatie om Hulk kwijt te kunnen in een hybrid.
Alles waar je een RB aan hem moet linken is kut, want de enige noemenswaardige RB in Rusland is die Braziliaan die een mislukte CB is.![]()
da tslopestyle is wel vet ja, alleen jammer dat ze vooral met dat snowboarden zoveel vallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:44 schreef Kamikazie het volgende:
Wat nu op NL1 bij de OS is is echt ziek
Heb deze vakantie ook wat schansjes enzo gedaan, dikke prima.en die vrouwen al helemaal.
Oke dikke tyfus limbo. Laat me gewoon met rust. Kutvent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:46 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij komt gewoon naar onder als een worstenbroodje van 150 kilo.
#DS2Ja inderdaad. Ach ja, risico van het vakquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
da tslopestyle is wel vet ja, alleen jammer dat ze vooral met dat snowboarden zoveel vallenen die vrouwen al helemaal.
![]()
![]()
Jammer is alleen dat je dan beperkt bent in je keuze voor een spitsquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:47 schreef DutchSL het volgende:
4321 is juist een makkelijke formatie om Hulk kwijt te kunnen in een hybrid.
Alles waar je een RB aan hem moet linken is kut, want de enige noemenswaardige RB in Rusland is die Braziliaan die een mislukte CB is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die IF Sterling is echt wel belachelijk duur voor zulke kutstatsvoor een silver IF met 67 shooting/passing zou ik het nog niet over hebben.
![]()
Je kunt vrijwel elke spits gebruiken zolang die een sterke link heeft met een LW, dat is juist een voordeel van hybrids in 4321. In de 433 varianten linkt hij ook altijd aan een CM.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jammer is alleen dat je dan beperkt bent in je keuze voor een spits![]()
Oke. Maar hoe kom je dan een de broodnodige chem voor Hulkie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Je kunt vrijwel elke spits gebruiken zolang die een sterke link heeft met een LW, dat is juist een voordeel van hybrids in 4321. In de 433 varianten linkt hij ook altijd aan een CM.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Witselquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. Maar hoe kom je dan een de broodnodige chem voor Hulkie?![]()
Ik heb Gundogan ook maar even gehaald voor mijn Bundesligateam.. maar welke chemistry style is het beste voor hem? Deadeye?![]()
Gladiator heb ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb Gundogan ook maar even gehaald voor mijn Bundesligateam.. maar welke chemistry style is het beste voor hem? Deadeye?![]()
Ik ben niet zo te spreken over Lewandowski. Ik vind hem helemaal niet zo goed ofzo. Geen idee wat het is maar er zijn veel betere spitsen die lagere ratings hebben![]()
Ik heb ook vaak meer moeite met Mandzukic eigenlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over Lewandowski. Ik vind hem helemaal niet zo goed ofzo. Geen idee wat het is maar er zijn veel betere spitsen die lagere ratings hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
7 wedstrijden, 8 goals bij mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over Lewandowski. Ik vind hem helemaal niet zo goed ofzo. Geen idee wat het is maar er zijn veel betere spitsen die lagere ratings hebbenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Koop jij nog steeds zo idioot veel packs?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben niet zo te spreken over Lewandowski. Ik vind hem helemaal niet zo goed ofzo. Geen idee wat het is maar er zijn veel betere spitsen die lagere ratings hebben![]()
Vandaag al 30 packs geopend met als beste pulls Agbonlahor en IF Sterlingquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Koop jij nog steeds zo idioot veel packs?![]()
Ik heb hem maar gehaald als stand-in voor Choupo omdat ik alle posities dubbel bezet wil hebben.. en omdat ik het wel handig vind als mijn spits een kopduel wint na een doeltrap.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ook vaak meer moeite met Mandzukic eigenlijk![]()
Ja broeder het is Djeetje, die rooie van het internetquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.
Ik klik zo snel op die deals dat je zou willen dat je mij kent.
Die coins stromen binnen met zo'n grote aantal dat je nooit zou kunnen pinnen.
Ze noemen mij de Dagobert van de webapp, en jouw trading skills zijn zo fucking crap.
Brandblusser.gif
Je roept jemineetje als ik weer eens chill in je zusjes bed
Kets haar alleen omdat ze nu bekend is
Ze noemt me Depay, als ik naar haar mem vis
Zeg me waar de rem is, want ik ga veel te snel
verkoop wat coins terwijl ik mijn miljoenen tel
haarkleur rood, je zusje bloot in m'n kelder
Vriendin wil ook, ze kent de stories dus ik bel d'r
out niggahallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik neem doeltrappen bijna altijd (middel)kort. Op mijn back, of een middenvelderquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gehaald als stand-in voor Choupo omdat ik alle posities dubbel bezet wil hebben.. en omdat ik het wel handig vind als mijn spits een kopduel wint na een doeltrap.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja broeder het is Djeetje, die rooie van het internet
out nigga![]()
![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat kan ook ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik neem doeltrappen bijna altijd (middel)kort. Op mijn back, of een middenvelder![]()
Ik probeer de uittrap altijd naar de back te spelen, als die afgedekt wordt dan naar een middenvelder en als ik tegen iemand speel die het voor elkaar krijgt om alle spelers te dekken (ik kan dat niet, altijd rent de speler die ik niet bestuur weer weg) dan gewoon een blinde peer naar voren.
![]()
Heel snel switchen tussen de spelers, dan kun je ze telkens net op tijd weer terug voor die man zettenquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
Ik probeer de uittrap altijd naar de back te spelen, als die afgedekt wordt dan naar een middenvelder en als ik tegen iemand speel die het voor elkaar krijgt om alle spelers te dekken (ik kan dat niet, altijd rent de speler die ik niet bestuur weer weg) dan gewoon een blinde peer naar voren.
IF Mkhitaryan heeft ook dope stats. die gaan we ook zeker nog wel halen. misschien voor als CF in 433![]()
Die crossing is erg slecht in verhouding tot de rest van de passing though, net als Kagawa en in mindere mate Gotze, altijd die Dortmund CAM's..quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:10 schreef Maver24 het volgende:
IF Mkhitaryan heeft ook dope stats. die gaan we ook zeker nog wel halen. misschien voor als CF in 433
Maar in een centrale rol maakt het niet veel uit.![]()
Ik moest tegen iemand met als GT X Sw34Ty i dus dan weet je het wel.
Al snel 0-2 achter maar daarna maakte ik een comeback en hij werd boos bij 4-2![]()
![]()
Heeft hier iemand serieus Dreetje gereport omdat hij zoveel coins had?![]()
LitmanenAFCAquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heeft hier iemand serieus Dreetje gereport omdat hij zoveel coins had?![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja broeder het is Djeetje, die rooie van het internet
out nigga![]()
![]()
quote:
![]()
Waarom kiezen tussen Balotelli en Lewandowski, als ze ook allebei kunnen?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Derp.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat was wel de line die deze tekst maakt ja.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je hebt Constant gekocht met een rode kaart? Of had hij die al?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook maar meteen gemaakt. Misschien IF Totti in de toekomst.![]()
Ik hoefde voor dit team alleen Weidenfeller, Subotic, Chiellini en Kaka nog te kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt Constant gekocht met een rode kaart? Of had hij die al?
Je kunt spelers volgens mij niet met een rode kaart op de transferlijst zetten. Even proberen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen Hernanes?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:12 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
En deze ook maar meteen gemaakt. Misschien IF Totti in de toekomst.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Net zo saai als op tv.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:31 schreef DutchSL het volgende:
Best kut schaatsen volgen via teletekst :")
Chinese heeft hard geredenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sporten zonder balquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Landverrader, rot op naar België
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie is Tim zijn oude werkgever?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw oude werkgever komt vandaag ook weer lekker in het nieuws![]()
SNS Reaal. Toch weer 623 miljoen verliesquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie is Tim zijn oude werkgever?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Boh! Tim met zijn pyramide spel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SNS Reaal. Toch weer 623 miljoen verliesRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Echt een teringbende jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jouw oude werkgever komt vandaag ook weer lekker in het nieuws
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb nog wel eens contact met wat mensen waar ik daar destijds mee samengewerkt heb. Een van die gasten had bedacht dat het slim was om langzaamaan een zwik aandelen SNS Reaal te kopen, een jaar of 5 terug. Die ging ik ook nog voor een kleine duizend euro het schip in toen de staat die aandelen overkocht voor de mooie prijs van nul komma nul euroquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Lol idd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:01 schreef DutchSL het volgende:
Wat een tijd van die Chinese, de enige Nederlandse vrouw die dat kan rijden is Koen Verweij.![]()
Die van mij was toch minder stoffig toen ik m binnenkreegquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:34 schreef m25 het volgende:
[..]
zoveel hebben em nog niet in nl geloof ik.![]()
![]()
Welke debiel gaat er nou aandelen kopen van een pauper bank in tijden van economische crisis?quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb nog wel eens contact met wat mensen waar ik daar destijds mee samengewerkt heb. Een van die gasten had bedacht dat het slim was om langzaamaan een zwik aandelen SNS Reaal te kopen, een jaar of 5 terug. Die ging ik ook nog voor een kleine duizend euro het schip in toen de staat die aandelen overkocht voor de mooie prijs van nul komma nul euro
Haha flits denk ik.. heb em toch echt net staanquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die van mij was toch minder stoffig toen ik m binnenkreeg![]()
2e handsjequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:41 schreef m25 het volgende:
[..]
Haha flits denk ik.. heb em toch echt net staan![]()
![]()
Bij elk filmpje dat ik afspeel op mijn laptop heb ik de eerste 2 seconde geen geluid, dan staat het beeld 2 seconde stil en hoor ik het geluid dat bij de eerste 2 seconde hoort en vervolgens gaat het filmpje gewoon door met geluid
wtf![]()
![]()
Die gaylord van hiernaast is gewoon weer Lorde aan het luisteren.Wat een gast.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
wat een gaylordequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
quote:EA have just announced that due to Charlie Adams first goal against United going down as an own goal for Michael Carrick now meaning Adam only scored 1 goal and therefore didnt deserve his IF card all IF Charlie Adams will be changed to the player who did deserve it, who was Mario Gotze. So from 6pm GMT all IF Charlie Adams will be changed to IF Mario Gotzes
Looks awesome..
Already picked up 40 IF Adams, going to make a killing![]()
K heb er 60.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Toch maar even 5 IF Adams gekocht.![]()
Dionnequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben er nog niet helemaal uit wie ik beter vind. Mata of Rooney in 433(4).... Denk dat het gat tussen mijn middenveld en verdediging af en toe te groot is met Rooney omdat hij ook high defensive workrates heeft...![]()
Wat rookt die gozer zeg? Dat moet ik ook hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Zal wel een repost zijn. Ik wist dat honden zo stom waren, maar mensen![]()
![]()
![]()
En wat is dat voor gare bouwput ook
Meer mensen met SIF Sneijder gespeeld hier? Wat een baasje zeg. Geniale longshots, perfecte passes, corners en vrije trappen..echt een held. En Locadia heeft zijn plek weer veroverd in de spits, Casta verneukte teveel kansen. Realistisch dus.
Dit team![]()
15 wedstrijden mee ongeslagen sinds Sneijdertje mee kwam spelen. En dat tegen bijna alleen maar gold teams met bronze bench. Gisteren zelfs een team met Ibra en TOTY Silva
Blijft alleen gaar hoe snel mensen leaven bij single matches
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
waarom die konkoroloquote:Op donderdag 13 februari 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Meer mensen met SIF Sneijder gespeeld hier? Wat een baasje zeg. Geniale longshots, perfecte passes, corners en vrije trappen..echt een held. En Locadia heeft zijn plek weer veroverd in de spits, Casta verneukte teveel kansen. Realistisch dus.
Dit team![]()
[ afbeelding ]
15 wedstrijden mee ongeslagen sinds Sneijdertje mee kwam spelen. En dat tegen bijna alleen maar gold teams met bronze bench. Gisteren zelfs een team met Ibra en TOTY Silva
Blijft alleen gaar hoe snel mensen leaven bij single matchesHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Is Cunningham de beste Ierse LB ofzo?
6.4k laagste BIN (daarna 6.8)Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Rekik is echt matig imo. Veel wedstrijden mee gespeeld, maar gevoelsmatig is hij 1.75m met 65 strengthquote:
Kongolo doet het een stuk beter.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom niet rvp?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rekik is echt matig imo. Veel wedstrijden mee gespeeld, maar gevoelsmatig is hij 1.75m met 65 strength
Kongolo doet het een stuk beter.![]()
Bekkie over Lordequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:54 schreef Lindgren. het volgende:
wat is een lach als je van binnen huilt![]()
Was gewoon een silverteam dit, maar ik wilde graag met Sneijder spelen en kon niks leuks bedenken qua hybrid..dus toen werd het dit. En besloot ik meteen om dan ook maar Fer en een gold keeper te gebruiken...zaten toch nog in mijn club Meer golds wil ik eigenlijk niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aah, on that bicyclequote:Op donderdag 13 februari 2014 17:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was gewoon een silverteam dit, maar ik wilde graag met Sneijder spelen en kon niks leuks bedenken qua hybrid..dus toen werd het dit. En besloot ik meteen om dan ook maar Fer en een gold keeper te gebruiken...zaten toch nog in mijn club Meer golds wil ik eigenlijk niet.![]()
Ik heb Kongolo nooit gebruikt, maar ik vond Rekik juist wel erg goed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rekik is echt matig imo. Veel wedstrijden mee gespeeld, maar gevoelsmatig is hij 1.75m met 65 strength
Kongolo doet het een stuk beter.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Hij leek mij ook heel goed, maar hij was verantwoordelijk voor zoveel tegengoals..ging echt nergens over. Kongolo is in de passing wel wat minder, maar ik heb genoeg goede passers om dat op te lossen, dus hij mag gewoon snel die bal inleveren. Kongolo is 1.88 met 92 jumping, 80 strength en van die 65 standing tackle merk ik niks eigenlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb Kongolo nooit gebruikt, maar ik vond Rekik juist wel erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: