SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Baggersaaie pot, Arsenal - Man U. Maar was te verwachten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu weet ik waarom heel veel mensen me wegdrukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:33 schreef Tim86 het volgende:
Je hebt wel zo'n foute cliché gamertag ja DS2
Al is het nog niet zo erg als xX KiLL3R3LiT3 HD xX ofzo![]()
Zal eerder zijn door je reputatie als beste bronze speler van fok.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu weet ik waarom heel veel mensen me wegdrukken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Niet alleen saai maar ook slecht. Keepers waren aan allebei de kanten wel goed.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:34 schreef Tim86 het volgende:
Baggersaaie pot, Arsenal - Man U. Maar was te verwachten
Die middenvelders bij Man Utd ook![]()
![]()
Die heb ik dit jaar niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal eerder zijn door je reputatie als beste bronze speler van fok.
Guidetti mocht in de 68e minuut invallen, ik ben benieuwd.![]()
[..]
Jezus Christus. Ik wordt al niet goed als ik er naar kijk. Ook nog ff er op gaan staan.
mickey.gif
Hah hah. Zit op mobiel en dan zie je niet wat je typt, heel irritant. Toetsenbord blijft in beeld.
edit. Quoten gaat ook prima![]()
Echt te ziek zeg..klamme handjes hierquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt te ziek zeg..klamme handjes hier![]()
MOTD 23.40
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Napoli - Fiorentina..mooie bekerfinale zeg
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nicequote:Op woensdag 12 februari 2014 22:43 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
56K onder de goedkoopste die ik het afgelopen half uur heb gezienIbra
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Alleen zijn mijn coins nu op. Moet mn BPL pace team helaas verkopen om dit rond te kunnen breien. En nog een paar Matuidi's, Maicons enzo
![]()
Op Xbox 35k ofzo, dan zal hij zo'n 40-45k zijn op PS3quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:00 schreef Toefjes het volgende:
Ik kan dus niet vinden hoe duur SIF Maicon is, omdat de webapp het gewoon niet doetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja, denk het ook, volgens udb. Maar ik ben gewend om de laagste bin op te zoeken en daar een beetje op te anticiperen. Nu is het een beetje tasten in het duister.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:01 schreef DuTank het volgende:
[..]
Op Xbox 35k ofzo, dan zal hij zo'n 40-45k zijn op PS3![]()
http://ultimateteamtrading.net/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, denk het ook, volgens udb. Maar ik ben gewend om de laagste bin op te zoeken en daar een beetje op te anticiperen. Nu is het een beetje tasten in het duister.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ben nu wat coins aan het uitgeven aan silver packs. En jij hebt al heel wat Ieren verkocht.quote:![]()
Bedankt voor het attent maken, maar die site is ook aids. Laatst stond dat de goedkoopste BIN van SIF Matuidi 140K was. Ook dat er 0 Maicon kaarten te koop stondenquote:![]()
![]()
Klopt, bijna 1.5 miljoen aan McGeady'squote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben nu wat coins aan het uitgeven aan silver packs. En jij hebt al heel wat Ieren verkocht.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Walkerquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover gekomen. Nog wat spelers verkopen, dan Touré, Kompany, Navas en een RB kopen.![]()
http://www.futhead.com/14/players/12720/maicon/prices/ps3/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover gekomen. Nog wat spelers verkopen, dan Touré, Kompany, Navas en een RB kopen.
Deze is redelijk betrouwbaar, als je even op refresh klikt daar links.
Alleen als het druk is is die ontzettend traag.![]()
Ah, top, dank jequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/players/12720/maicon/prices/ps3/
Deze is redelijk betrouwbaar, als je even op refresh klikt daar links.
Alleen als het druk is is die ontzettend traag.![]()
![]()
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk aan Zabaleta gebonden ben, ivm de 2 dode links naar CB en GK
Nu heb je een echt tennismaster team maar dan met clubs ipv landen. Paris City. Of Manchester Saint Germain.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Webapp is wel erg debiel, ik zoek op Maicons tussen 35000 en 42500 en hij laat alleen 80-rated Maicons zien.
Ik zoek op alle open bids en de eerste IF die ik zie is een 81 rated met BIN van 40.750![]()
![]()
IF Hart moet ook lukken geloof ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik redelijk aan Zabaleta gebonden ben, ivm de 2 dode links naar CB en GK![]()
Mja dan lever je wel kwaliteit in. Kompany > Vertonghen, Toure > alles van Spurs. Dan zou ik toch eerder Zabaleta of eventueel Richards nemen. Tenzij je liever Walker wil en genoegen neemt met Jan of Paulinho ofzo.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.![]()
Aguero moet toch ook 2 sterke links hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Walker icm Vertonghen en Spurs CDM kan wel. Met Navas RM. Of Luiz en Ramires.
Nu heb je een echt tennismaster team maar dan met clubs ipv landen. Paris City. Of Manchester Saint Germain.![]()
http://www.waarzegstermargarita.nl/quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?![]()
Als ze coins waard zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?![]()
Ik hanteerde altijd de truc om silvers te zoeken die rond de 2-3k waard zijn. Die zijn dan ook vaak voor ongeveer 1k goedkoper op te pikken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:36 schreef sonnyspek het volgende:
Hoe zien jullie welke spelers er goed zijn om mee te traden?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Waarom zou hij 2 compensatielinks nodig hebben?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aguero moet toch ook 2 sterke links hebben?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja..kutnationaliteit, kutleague, niet bijzonder snel..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is hij toch belachelijk goedkoopAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohja, ik deed voor de grap Walcott op RM, en Aguero hield 9 chem. Foutje van mij, de bovenkamer happerde een beetje.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom zou hij 2 compensatielinks nodig hebben?![]()
Alleen nu niet meer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik hanteerde altijd de truc om silvers te zoeken die rond de 2-3k waard zijn. Die zijn dan ook vaak voor ongeveer 1k goedkoper op te pikken.![]()
Geen idee, ik heb sinds december niet meer getradequote:
Waarom doe je niet gewoon Ibarbo, Cuadrado, De Rossi, Chiellini en Abate?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, ik deed voor de grap Walcott op RM, en Aguero hield 9 chem. Foutje van mij, de bovenkamer happerde een beetje.
SIF Maicon kan zelfs ook nogHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Nee, mijn natte droom is Ibrahimovic en Aguero centraal voorinquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom doe je niet gewoon Ibarbo, Cuadrado, De Rossi, Chiellini en Abate?
SIF Maicon kan zelfs ook nog![]()
![]()
En dan over een week weer switchen naar Ibarboquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, mijn natte droom is Ibrahimovic en Aguero centraal voorin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Misschien welquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan over een week weer switchen naar Ibarbo![]()
![]()
die pass van Gerrard
stekeblindquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef Zhano het volgende:
Steekvan je ex-teamgenoten moet je het hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Best Man Downquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een leuke film waarbij je niet hoeft na te denken?![]()
Het is geen comedy ofzo, maar ook niet heel hoogdravend. Justin Long en die dude van Reaper spelen erin, dus hoe serieus kan het zijn?quote:![]()
![]()
Knights of badassdomquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Lindgren. het volgende:
Iemand nog een leuke film waarbij je niet hoeft na te denken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn eerste McGaydy verkocht voor 9.9k
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel enigzins awkward trouwens dat in Best Man Down (2012) - IMDb deze Addison Timlin - IMDb een 13(?)-jarig meisje speelt terwijl ze in 2011 topless te zien was in Californication.... (...)![]()
Die is dus gewoon ruim 2k duurder op de PlayStation?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef Tim86 het volgende:
Mijn eerste McGaydy verkocht voor 9.9k
![]()
Tijdje heb ik met met etoo en gomez gespeeld in de spits, aangezien ik schurrle toen nog op de plek van reus had..
met reus in het team, aubameyang er maar in gezet voor de chem..
aub + gomez voorin vallen opzich niet tegen, maar ik scoor de laatste tijd maar weinig..
Gomez lijkt een beetje uit zijn doen..
Zodoende dacht ik misschien aan lewandowski(NIF), maar ben benieuwd naar jullie ervaring![]()
![]()
Ik weet niet of jij kan rekenenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:22 schreef Zhano het volgende:
Wel enigzins awkward trouwens dat in Best Man Down (2012) - IMDb deze Addison Timlin - IMDb een 13(?)-jarig meisje speelt terwijl ze in 2011 topless te zien was in Californication.... (...)
Spartak versie?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die is dus gewoon ruim 2k duurder op de PlayStation?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ja kijk die kk onduidelijk zin jongequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jij kunt wel rekenen, maar lezen is niet je sterkste kant zo te merkenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Duidelijker gaat het niet worden hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja kijk die kk onduidelijk zin jonge
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha. Daarom lees ik altijd eerst goed voor ik iemand probeer te dissenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja kijk die kk onduidelijk zin jonge![]()
![]()
Het kan zeker wel duidelijker.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Duidelijker gaat het niet worden hoorTruequote:Op donderdag 13 februari 2014 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha. Daarom lees ik altijd eerst goed voor ik iemand probeer te dissen
If payet gehaald. Gelijk CAM gemaakt en in 4231 opstelling gezet. Wat een opperbaas. Supergoed nu hij CAM is![]()
Wat 'n kut team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh een pack only Serie A team wordt nu ook al interessant.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Het is een pack only team.quote:
gr gr
Zonet een duplicate Cox in een pack, nu alleen Long nog voor dat team![]()
![]()
Jij hebt wel wat met Long Cox he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is een pack only team.
gr gr
Zonet een duplicate Cox in een pack, nu alleen Long nog voor dat team
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Voorspelbare reactie.. ik zat er al op te wachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:17 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jij hebt wel wat met Long Cox he.
Ik heb voorlopig wel genoeg contracten![]()
![]()
Je vraagt er zelf om.quote:Op donderdag 13 februari 2014 01:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie.. ik zat er al op te wachten.
Ik heb voorlopig wel genoeg contracten
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vanochtend maar amper uit je bed kunnen omdat je gisteravond op een bagger kunstgrasveld moest voetballen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zoon old skool veld die nog ingezaaid is met zand? Elke sliding een brandplek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Vanochtend maar amper uit je bed kunnen omdat je gisteravond op een bagger kunstgrasveld moest voetballen🍆![]()
Dat zand ontbrak er nog net aan. Hoewel wij bij onze vereniging geen kunstgras hebben, spelen we uitwedstrijden toch regelmatig op zulke velden. Soms (vaak de nieuwere velden) heb je nergens last van, maar sommige velden (die van gisteravond ligt er inmiddels wel een jaar of 8) heb je het idee dat je 90 minuten op beton hebt gespeeldquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Zoon old skool veld die nog ingezaaid is met zand? Elke sliding een brandplek?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
IF Damjanovic is echt ontzettend goed zeg![]()
Loopt 7 op 3 en hij was in elke wedstrijd MOTM, ook al minstens 6 assists.. balletje vasthouden en afleggen op de opstomende Vucinic/Jovetic.![]()
Balletje vasthouden bij fifa? Dat klinkt als een hoax.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Balletje vasthouden bij fifa? Dat klinkt als een hoax.![]()
Diego Costa+L2 FTW!![]()
Damjanovic doet het in elk geval goed, beetje wegdraaien en wachten op de run van Vucinic/Jovetic.
Speelt een beetje als Ibra zonder skills
Hij heeft ook een Benteke-magneet op zijn voorhoofd bij crosses.![]()
Ik heb een beetje moeite met zn workratesquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Iemand IF Aduriz al eens geprobeerd? Lijkt me best een baas, en niet duur![]()
Medium attacking is toch prima? Hij dwaalt in ieder geval niet af naar allerlei hoeken van het veld, en blijft redelijk voor de goal. En volgens mij is dat ook zijn sterkte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ik heb een beetje moeite met zn workrates
Maar heb je hem geprobeerd, of heb je naar zijn WR's gekeken, met als conclusie dat je hem niet probeert?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Med att is wel prima, maar high def is een andere vraag
Maar met 3/3 en zonder pace is het een beetje een beperkte spits, ook geen bijzondere links (al is Benat wel een baas), denk niet dat ik ooit bij hem terecht kom tijdens het verzinnen van een team.![]()
Geen pace, wel erg goede finishing stats. Beetje type Huntelaar dus. SIF Adje heeft ook niet veel pace, maar hij speelt wel erg lekker (al komt dat misschien ook wel voor een deel door zijn 4* skills). Milito speelt ook prima. Ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik het met een spits met nog minder pace af kanquote:Op donderdag 13 februari 2014 10:42 schreef DutchSL het volgende:
Med att is wel prima, maar high def is een andere vraag
Maar met 3/3 en zonder pace is het een beetje een beperkte spits, ook geen bijzondere links (al is Benat wel een baas), denk niet dat ik ooit bij hem terecht kom tijdens het verzinnen van een team.
[ Bericht 1% gewijzigd door PrideoftheSouth op 13-02-2014 10:55:23 ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hm die is ook goedkoop die SIF Adje
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig al mijn doekoes aan packs uit moest geven.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Succes
Ik had hem in FUT 11 als reservespits herinner ik me nu, maar toen had die wel andere stats
Wel mooi dat ik de first owner ben voor een kaart issued in 1970..![]()
SIF Adje is good value for moneyquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hm die is ook goedkoop die SIF Adje
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig al mijn doekoes aan packs uit moest geven.
Had je nog wat in je packs trouwens?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:17 schreef DutchSL het volgende:
Succes
Ik had hem in FUT 11 als reservespits herinner ik me nu, maar toen had die wel andere stats
[ afbeelding ]
Wel mooi dat ik de first owner ben voor een kaart issued in 1970..![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Anelka als beste spellerquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
SIF Adje is good value for money
Had je nog wat in je packs trouwens?![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je nog slechtere spellers dan?quote:Buhquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vond jou eigenlijk de beste speller![]()
fuck, geen ninja edit meer mogelijk.
Anelka dusquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Buh![]()
fuck, geen ninja edit meer mogelijk.
En hoeveel packs heb je geopend?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, Djeetje is gebanned he..quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Had je nog slechtere spellers dan?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Veel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Anelka dus
En hoeveel packs heb je geopend?
*slaat een kruis*quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Arme Djeetje. Moge god genade hebben over zijn ziel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere pull. Pace abusen maar
Ik ken veel lekkerdere pulls.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere pull. Pace abusen maar
Deze bijvoorbeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Of dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
fyp!quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jammer dat ik hem niet kan betalen omdat ik zonodig alle doekoes die ik van Lindje kreeg aan packs uit moest geven.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:dat is op mijn andere account die nu ook een ban heeft.
Jij een ban?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]dat is op mijn andere account die nu ook een ban heeft.
Je bent geen haar beter dan Dreetje![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt wel, ik heb geen rood haar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij een ban?
Je bent geen haar beter dan Dreetje
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:51 schreef Tobi-wan het volgende:
Of dezeik wil ook nog dit jaar een legend pullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze was zo makkelijk. Zeker omdat je al beïnvloed werd door die Ten Grabbelaarquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb geen rood haar.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geen rood haar hebben, en toch dezelfde sanctie krijgenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt wel, ik heb geen rood haar.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dreetje heeft toch geen FIFA ban?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Geen rood haar hebben, en toch dezelfde sanctie krijgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Zowel een FIFA- als een Fok!-banquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dreetje heeft toch geen FIFA ban?
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eindelijk gestraft voor zijn honderden accounts ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zowel een FIFA- als een Fok!-ban![]()
Serieus?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zowel een FIFA- als een Fok!-ban
Valt ook echt niet op 1500 accounts aanmaken en een autobuyer
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jorwol het volgende:
Hoe komen jullie toch steeds aan bansAB zeker
Kon zo uit een rap tekst van Djeetje komen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.![]()
Ik ben heel braaf hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:59 schreef Jorwol het volgende:
Hoe komen jullie toch steeds aan bansAB zeker
Verkopen aan Confetti's vrienden die miljoenen coins per dag ophalen en doorverkopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
En wtf moest Dreetje met al die accounts dan? Heb je toch geen kloot aan?![]()
Confetti en de coinmaffiaquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Verkopen aan Confetti's vrienden die miljoenen coins per dag ophalen en doorverkopen.![]()
![]()
Account aanmaken en voor 30K (of 40K, weet niet precies meer) doorverkopen aan iemand die een AB heeft. Omgerekend 3 of 4 euro voor een paar minuten werk. Niet heel slecht voor een 15 jarige.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:02 schreef Jorwol het volgende:
En wtf moest Dreetje met al die accounts dan? Heb je toch geen kloot aan?![]()
Ik handel zo snel dat ze denken dat ik een autobuyer ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:01 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kon zo uit een rap tekst van Djeetje komen.
Ik klik zo snel op die deals dat je zou willen dat je mij kent.
Die coins stromen binnen met zo'n grote aantal dat je nooit zou kunnen pinnen.
Ze noemen mij de Dagobert van de webapp, en jouw trading skills zijn zo fucking crap.
Brandblusser.gifRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Inderdaad, beter Nani ofzo voor da skillzquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:28 schreef DutchSL het volgende:
Ibra team is wel echt tof
Op Walkut na.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Toefjes kan geen skillz dus dan maar een RM met 99 pace. Of net iets minder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:33 schreef DuTank het volgende:
[..]
Inderdaad, beter Nani ofzo voor da skillz![]()
Dan kan ie Ibra ook maar beter verwijderen uit het team.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toefjes kan geen skillz dus dan maar een RM met 99 pace. Of net iets minder.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
inb4 Toefjes met een opmerking naar ds2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar Ibra is ook nog een hele goede speler dus dan heb je die skillz niet per se nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan kan ie Ibra ook maar beter verwijderen uit het team.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: