God dan heb je het ook wel over de meest verschrikkelijke 'muzikant' aller tijden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je 'disgusted' bent dat een gerenommeerde acteur die onlangs op jonge leeftijd overleed op de cover komt en jij niet, dan heb je echt een ego ter grootte van een heteluchtballon
Brr laat me er niet over beginnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Drake heeft best prima dingen gemaakt hoor. Hold On, We're Going Home is toch geen slechte hit bijvoorbeeld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Dan is het alsnog voldoende om mijn mening over hem te begrijpen. Ik ben erg gevoelig voor dit soort acts rondom Hip-Hop omdat ik met dat genre opgegroeid ben zeg maar en ik vind Drake een belediging voor het genre, omdat hij niet kan rappen en ook totaal niet kan zingen, zijn teksten zijn totaal niet interessant en heel zijn oeuvre is gewoon een hele smerige pop rap-gimmick.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:49 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Nou, sorry, ik ben halverwege afgehaakt. :p
Oorspronkelijk wel, daar zijn natuurlijk subgenres uit ontstaan waarbij het minder belangrijk is, natuurlijk heb ik ook een paar dingen met mindere teksten die ik waardeer zoals Kid Cudi en Kanye West, maar Hip-Hop bestaat uit 3 dingen, flows, beats en lyrics. Als een van die drie minder is kan het nog wel, maar als 2 van de 3 slecht zijn, is het gewoon hele slechte Hip-Hop, dat is bij Drake dus het geval, aangezien zijn teksten vreselijk zijn en hij ook niet kan flowen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hiphop draait wat mij betreft helemaal niet per se om teksten. Ik luister vaak genoeg hiphop maar lang niet altijd naar de teksten. Het kan ook om sfeer draaien, neem een Mobb Deep, al wordt die versterkt door de teksten. Of gewoon om de fijne beats (Dr. Dre). Nee, da's nogal een misverstand, dat hiphop om de teksten draait.
Hmm zou je kunnen stellen, maar ik zie dat slechts als een van de oorsprongen van Hip-Hop, wat natuurlijk een erg breed genre op zichzelf is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hiphop is ook gewoon ontstaan als feestmuziek op de avonden dat DJ Kool Herc draaide. Daar was weinig politieks aan.
Ik neem aan dat je Lee Towers bedoelt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:02 schreef Kerftminister het volgende:
Andre Hazes bedoel ik overigens ook niet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je Lee Towers bedoelt?
Ja dat zie ik Leen andersom nog niet doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Godver, die foto heb ik nog nooit gezien.![]()
Hij kijkt er bij alsof het brandt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef Maxerazzi het volgende:
Al wat oudere foto blijkbaar, maar Tyler, the Creator is zojuist flink in mijn achting gestegen.
[ afbeelding ]
Kan ook dat ie een imitatie van Jetro doet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij kijkt er bij alsof het brandt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |