Helaas zullen de uitspattingen van Hakim de TV show wss niet halen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:30 schreef Miek37 het volgende:
Aubergine, bijbel, kut, dat willen we zien.
Nee maar GVD is daarentegen geen probleem gister en vandaag voor de tere kinderoortjes.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Helaas zullen de uitspattingen van Hakim de TV show wss niet halen.
vind m grappig ook, maar kijk geen streams dat scheelt misschienquote:
Nee daar istie ook leuk hoor, vooral met de koeien en kippen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:39 schreef 2live het volgende:
[..]
vind m grappig ook, maar kijk geen streams dat scheelt misschien
Illegaal ?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Urb het volgende:
Ah het vuurwerk van de criminele vriend van Lot's fadur.
Hij vindt dat er meer gelachen moet worden... Dat betekend nog niet meteen dat de regie hem stuurtquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:41 schreef Miek37 het volgende:
Ruud is een held omdat ie zo lief is voor de dieren, die gescripte zgn grappige acties die ook nog eens allemaal mislukken mogen wat mij betreft achterwege blijven.
pffffquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, jankbui op til. Er wordt al ge-pré-snotterd.
Knuffel, knuffel, knuffelquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, jankbui op til. Er wordt al ge-pré-snotterd.
Vandaar dat die camera daar speciaal een dag tevoor neer was gezet toen hij zijn zgn houdini act ging uitvoeren...quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij vindt dat er meer gelachen moet worden... Dat betekend nog niet meteen dat de regie hem stuurt
Kan natuurlijk in overleg zijn geweest. Dat hij het heeft voorgelegd en dat zij een camera wilden plaatsen, zodat ze hem toch kunnen zien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:45 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Vandaar dat die camera daar speciaal een dag tevoor neer was gezet toen hij zijn zgn houdini act ging uitvoeren...
Ik vinnut goed hoor, nogmaals hij is top met dieren en is DUS een held imho!quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan natuurlijk in overleg zijn geweest. Dat hij het heeft voorgelegd en dat zij een camera wilden plaatsen, zodat ze hem toch kunnen zien.
Ik had al zoiets begrepen. Time flies.quote:
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:55 schreef Madame_Paon het volgende:
"Zelf" geproduceerd.
Hakim wordt echt te positief neergezet in de tv-uitzendingen.
En dan die stem die hij van de streamers kreeg gooien op zijn "Marokkaanheid".quote:
Spreek voor jezelf, ik jank gewoon als een wijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef IMVHI het volgende:
Waarom janken wij mannen altijd zo achterlijk?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik jank gewoon als een wijf.
Haar ouders zijn denk ik bang dat ze met hem het bed induikt o.i.d. Ze hoeven zich geen zorgen te maken, want Jimmy is voorlopig drukker met Vanessa.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:04 schreef Miek37 het volgende:
Wat zegt Lot nou tegen Jim? Uit mn buurt blijven anders denken mn ouders dat het niet goed met me gaat???
Ja, Lachen met Homevideo's bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat SBS niet voortborduurt op het succes van Utopia. Daar gooi je toch een knaller achteraan in plaats van een garage-bagger-programma?
Die we al 2 jaar geleden hebben gezien op NG of Discovery.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:07 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kan er nog steeds niet bij dat SBS niet voortborduurt op het succes van Utopia. Daar gooi je toch een knaller achteraan in plaats van een garage-bagger-programma?
..en dochterzender Veronicaquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:09 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die we al 2 jaar geleden hebben gezien op NG of Discovery.
Vanmorgen wastie lekker aan t flirten met Isa!quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Haar ouders zijn denk ik bang dat ze met hem het bed induikt o.i.d. Ze hoeven zich geen zorgen te maken, want Jimmy is voorlopig drukker met Vanessa.![]()
Hé, redactie, ik hoef niet elke uitzending gejank te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |