Bedankt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:16 schreef Dirk het volgende:
[dope-rap-ding]
Yo yo yo, motherfucker bitch hoooo.
Welkom bij de Ang3l & Dirk show.
Met Stu en Jamie en een Venetiaan.
Een BelAmi baas en dooie Seaaaan.
Met series en spellen, maar zonder Moof.
Die viel te pletter in een gnoetjes kloof..
Wel LEGO maar echt geen Playmobil.
De adverteerders zijn debiel.
Eet hier stroepwaffles en apekots.
We zijn 2 homo’s en we zijn zo trots!
[/dope-rap-ding]
[ afbeelding ]
Nou welkom, Rez!.
Wat is dit?quote:
Nou,... ik zie wel gelijkenis iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:27 schreef Dirk het volgende:
HAHAHA, geweldig. Misschien moet ik toch echt eens in die torrent-zut duiken.
Toen ik 2 jaar terug naar Poptronik Festival in Sitges was vroeger meerdere mensen afzonderlijk van elkaar aan me of ik Cazwell was.. Ja, in een fatsuit, nou goed? Yo yo yo!
Haha, echt?! OMG.quote:
Het is echt zo'n hork in het echt. Maar ik vat die hele cultuur gewoon niet. Het matcht niet lekker metquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:54 schreef Ang3l het volgende:
"LGBT?! Dude, I don't even know what that means! Lesbian guys black guys bacon and tomato?"
Het was een quote uit Chozenquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:55 schreef Dirk het volgende:
[..]
Haha, echt?! OMG..
Nigga nigga bitch yoooooo what is the 411 fuck fuck shit peace out homie! Ofzo..
[..]
Het is echt zo'n hork in het echt. Maar ik vat die hele cultuur gewoon niet. Het matcht niet lekker met
[ afbeelding ]
zeg maar..
Will & Grace is al oud he, ze hebben iets nieuws nodigquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:03 schreef Dirk het volgende:
[..]
Oh, ik dacht van hem..
Ze zijn wel steeds meer van de gay TV in Amerika hè?
Hij glittert bij felle zon echt als een sodemieter, ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:08 schreef Ang3l het volgende:
Schieten er laserstralen van je hoofd af als de zon heel hard schijnt?
Mwa. Ik vind Karen Walker leukquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:10 schreef Dirk het volgende:
[..]
Hij glittert bij felle zon echt als een sodemieter, ja.
Will & Grace vond ik een soort Friends-kloon. Plat Amerikaans vermaak..
Zenden ze nog steeds dingen uit?quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:14 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik ben al lang blij dat Wilfred eindelijk in NL wordt uitgezonden.
Ja, momenteel ook naar Afrika geloof ik.quote:
Ik zie ze in Kenia al "Just Jack" doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:15 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, momenteel ook naar Afrika geloof ik.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Ik heb bijna geen tijd meer om tv serie's te kijken. Volg alleen nog Californication eigenlijk. Wel jammer.
Nice, ik dacht ik post even wat ik aan het luisteren ben. Ik durf wel te zeggen dat ik een brede smaak hebquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
CRYSTAL CASTLES
![]()
Alle 3 de albums grijs gedraaid en 2x live gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |