Ja, dit zou ik doen. Het is heel drastisch, maar ik weet zeker dat je er zo een stuk beter uitziet. Om eerlijk te zijn zou zo'n gebit bij iemand voor mij wel een afknapper zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:57 schreef Joene het volgende:
Alles laten trekken en volledig opnieuw met implantaten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
Bedankt TS, nu krijg ik allemaal reclame.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:00 schreef Arcadia het volgende:
Bedankt TS, nu krijg ik allemaal reclame.Die onderste heeft wel een hele grote spleet tussen de tanden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je raekt an de dinge geweun.
Ëén implantaat kost ongeveer 2000 euro....mag TS wel eerst de loterij winnen dan om dat te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dit zou ik doen. Het is heel drastisch, maar ik weet zeker dat je er zo een stuk beter uitziet. Om eerlijk te zijn zou zo'n gebit bij iemand voor mij wel een afknapper zijn.
Veel succes met de verzekering te overtuigen dat je alle implantaten vergoed wil hebbenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:53 schreef Popolo het volgende:
Haal optie 2 maar snel uit je hoofd. Ik ben misschien geen tandarts maar ik denk dat het helemaal niet zo erg is dat een kunstgebit een juiste oplossing is. Je bent nog een jonge jongen schat ik zo.
Ik raad je aan net zoals meerdere hierboven ok implantaten te nemen, als het goed is dekt de verzekering dit.
Daarnaast zou ik je aanraden om te gaan oriënteren op het nemen van een beugel. Houd wel rekening bij beugels is het vaak zo dat verzekeringen maar tot een bepaald bedrag vergoeden of maar een deel per factuur. De orthodontist is heel duur!
Veel succes
Als ik jou was zou ik het lekker zo laten, want het valt reuze mee, ik zou er niet aan laten prutsenquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:03 schreef JPO het volgende:
Mijn gebit is verder goed, nooit gaatjes en altijd na 5 minuten bij de tandarts weer buiten omdat ik het gewoon goed verzorg.
Oh je wilt grappen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef JPO het volgende:
Heb het er al wel eens met de tandarts over gehad maar omdat ik er nog normaal mee kan eten niks aan laten doen. Ook is er de angst dat mijn smoel niet meer voelt als mijn smoel en dat lijkt me raar. Zal nog eens een goed gesprek met de tandarts doen want het wordt wel steeds meer iets waar ik over denk. Heb er nooit echt veel bij stil gestaan, begint nu weer meer te komen. Misschien omdat ik weer vrijgezel ben of iets.
Flossen moet trouwens nog steeds schijnt, alleen gebruik ik scheepstouw ipv flosdraad.
Bedankt iig al voor de vele reacties
PS, niemand die grappen maakt hierover? Dit is Fok dus had wel dingen verwacht als: TS staat met zijn mond vol tanden enzo...
Ik denk dat hij bedoelde dat hij wel grappen had verwachtquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh je wilt grappen?
Je gebit is prima, jammer dat je niets aan je hoofd kan laten doen.
Jawel, dat ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelde dat hij wel grappen had verwachthet is immers FOK, maar soms
is er gelukkig wel eens een topic waar men serieus reageert, niks mis met zijn hoofd toch?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef wickedmen het volgende:
Hebben jullie al de reclame bij deze topic gezien?
Ik sta met mijn bek vol tanden momenteel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef JPO het volgende:
Heb het er al wel eens met de tandarts over gehad maar omdat ik er nog normaal mee kan eten niks aan laten doen. Ook is er de angst dat mijn smoel niet meer voelt als mijn smoel en dat lijkt me raar. Zal nog eens een goed gesprek met de tandarts doen want het wordt wel steeds meer iets waar ik over denk. Heb er nooit echt veel bij stil gestaan, begint nu weer meer te komen. Misschien omdat ik weer vrijgezel ben of iets.
Flossen moet trouwens nog steeds schijnt, alleen gebruik ik scheepstouw ipv flosdraad.
Bedankt iig al voor de vele reacties
PS, niemand die grappen maakt hierover? Dit is Fok dus had wel dingen verwacht als: TS staat met zijn mond vol tanden enzo...
Nog even de tandjes op elkaar.quote:Op woensdag 12 februari 2014 15:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik sta met mijn bek vol tanden momenteel.
Hij moet gewoon niet zeuren en blij zijn met zo'n stevig gebit zonder een enkel gaatje, al diequote:Op woensdag 12 februari 2014 17:41 schreef Scootermuisje het volgende:
Ik heb liever een vriend met minder tanden en een schoon gebit dan een vriend met z'n mond vol rotte tandenMaar als je er echt onzeker over bent dan zou ik idd een gesprek met de tandarts aangaan en desnoods een second opinion aanvragen als je twijfelt.
Er is niks mis met je tanden en niks mis met je hoofd, dus je hebt gewoon geen probleemquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:01 schreef JPO het volgende:
Ben ook heel erg van het: accepteren zoals iemand is en smoel houden maar wilde de vraag toch stellen. Reacties zijn verschillend zie ik
.
Nou ja, het is gewoon geen mooi gebit en als je er wat aan kunt doen: waarom niet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hij moet gewoon niet zeuren en blij zijn met zo'n stevig gebit zonder een enkel gaatje, al die
mensen die persé zo'n nep filmsterrengebit willen hebbendat is vaak niet eens mooi.
Ja goed als hij er erg mee zit, moet ie zelf weten natuurlijk, maar ik vind het geen lelijk gebit, gewoonquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon geen mooi gebit en als je er wat aan kunt doen: waarom niet?
Hoi!quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
iemand vroeg om frontal foto dus bij deze, hoi
laat gewoon een beugel zetten manquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon een jonkie aan het hosselen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Ik zie nog steeds niks raars, maar zal wel aan mij liggen dan
Ik moet er niet aan denken Lienquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een jonkie aan het hosselen.
Ik zie nog steeds niets extreems hoor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
Tanden zijn pas het derde wat me opvalt eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 18:33 schreef JPO het volgende:
[ afbeelding ]
Uhhh moet ik dat nu als positief zienquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Tanden zijn pas het derde wat me opvalt eigenlijk.
Mooie ogen, ENORME WENKBRAUWEN.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:59 schreef JPO het volgende:
[..]
Uhhh moet ik dat nu als positief zien?
Vertel is wat op 1 en 2 stond?
Dankjequote:
Daar hoef je iig geen angst voor te hebben. Met een beugel gaat dat (in de 2 jaar of langer dat je 'm hebt) heel geleidelijk aan, waardoor je er niks van merkt en je smoel op elk moment als je eigen smoel blijft voelenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:36 schreef JPO het volgende:
Ook is er de angst dat mijn smoel niet meer voelt als mijn smoel en dat lijkt me raar.
Dit is een goede tip, mocht je toch iets gaan doen. Je gebit is verder gezond en vergis je niet dat het los van de kosten ook best een pijnlijke onderneming kan zijn voor iets zuiver esthetisch. Ik herken je vraag wel van toen ik wat jonger was maar kan zeggen dat je je absoluut niet onzeker hoeft te voelen. Heb meerdere malen gehoord van mensen dat het ze nog nooit was opgevallen tot ik ze erop wees. Dat mensen hier de gedachte dat je tanden niet allemaal precies op een rij staan raar vinden is ook niet raar, in dit tijdperk van beugelbekkies.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:24 schreef Hyperdude het volgende:
Je kan de tanden met composiet(= witte vulling) opbouwen/verbreden zodat de spleten tussen de meest zichtbare tanden spleetjes worden.Spleetjes helemaal laten verdwijnen zal waarschijnlijk zorgen voor erg brede tanden. Dat is meestal storender/zichtbaarder dan wat spleetjes. Wat je verder het best kunt doen hangt voornamelijk af van welke tanden/kiezen ontbreken en hoe je dicht bijt.
Jammer dat er niet eerder wat is gedaan. Jonger dan 18 had je beugel en implantaten wel vergoed gekregen.
Als je nu tevreden bent, en de boel niet raar afslijt, kan je prima overwegen de situatie voorlopig zo laten.
Volgens mij vinden de meeste dames het hier geen probleem, dus maak je niet drukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef JPO het volgende:
Thnx all voor de vele reacties. Ga het er sowieso nog eens over hebben met men tandarts maar wil idd alleen iets er aan laten doen als het geen gigantische operatie is. Nogmaals bedankt voor de reacties! (smiley met ontblote tanden)
Dat zeggen ze hier, ja. Heb het idee dat ze er anders over zullen praten als een date van ze zulke tanden heeft.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij vinden de meeste dames het hier geen probleem, dus maak je niet druk
Toch altijd fijn dat er hier altijd users zijn die het wel even beter weten.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier, ja. Heb het idee dat ze er anders over zullen praten als een date van ze zulke tanden heeft.
Ja scriptje van Dannyquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:10 schreef wickedmen het volgende:
Hebben jullie al de reclame bij deze topic gezien?
maw... ze zijn schoon en netjes dus ik zie het probleem niet, ze staan niet keurig in een rijtje maarquote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat zeggen ze hier, ja. Heb het idee dat ze er anders over zullen praten als een date van ze zulke tanden heeft.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben!quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef jajablahblah het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het een generatiedingetje is.
40plussers hebben geen één van allen zo'n gebit als wat jongeren tegenwoordig hebben.
Valt mij op dat echt bijna alle jeugd zo'n hollywoodsmile heeft, terwijl in mijn tijd echt alleen gebeugeld werd als het nodig was.
Ik denk zelf nog iets ouwer dan 40 plus. Ik had er toch wel veel in de klas die een flinke overhaul kregen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:02 schreef jajablahblah het volgende:
Soms denk ik wel eens dat het een generatiedingetje is.
40plussers hebben geen één van allen zo'n gebit als wat jongeren tegenwoordig hebben.
Valt mij op dat echt bijna alle jeugd zo'n hollywoodsmile heeft, terwijl in mijn tijd echt alleen gebeugeld werd als het nodig was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |