Deze opmerking is echt beyond triestquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:48 schreef LelijKnap het volgende:
Toen ik 10 was herkende ik acties uit medelij wel als zodoende...Of is dat voor autisten ook anders?
Mja, laten we maar hopen dat ie straks niet huilend in bed ligt met de vraag waarom er een goed doel voor 'm is opgericht...quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Deze opmerking is echt beyond triest
De ouders hebben niet voor niks een postbus geopend.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:51 schreef Leipo666 het volgende:
nou enig, daar heeft dat kind wat aan: compleet vreemden die alleen digitaal hem feliciteren/liken
dan nog: allemaal onbekende mensen die hij nooit in het echt zal ontmoeten en hem na het sturen van hun berichtje alweer vergeten zijnquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:27 schreef Anne het volgende:
[..]
De ouders hebben niet voor niks een postbus geopend.
nope. Vraag me ook af hoe hij nadien reageert.quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:48 schreef LelijKnap het volgende:
Toen ik 10 was herkende ik acties uit medelij wel als zodoende...Of is dat voor autisten ook anders?
wat weet jij daar nou van ??? Jezus wat een typisch Nederlands gezeik toch altijd. Een moeder doet iets liefs voor haar zoon en wij gaan weer zeiken...pfffquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dan nog: allemaal onbekende mensen die hij nooit in het echt zal ontmoeten en hem na het sturen van hun berichtje alweer vergeten zijn
nee echt: daar heeft zo'n kind wat aan de rest van z'n leven...
Tja, waar gaat het om, intentie of uikomst?quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
wat weet jij daar nou van ??? Jezus wat een typisch Nederlands gezeik toch altijd. Een moeder doet iets liefs voor haar zoon en wij gaan weer zeiken...pfff
Maar nu weet de hele wereld dat ie een eenzaam kneusje isquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:32 schreef gelestipjes het volgende:
Tja, leuk natuurlijk, maar hiermee heeft ie nog steeds geen vriendjes en nog steeds niemand om uit te nodigen op zijn verjaardag. Hij gaat hier heus niet minder eenzaam van worden
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
Pitty friends are not friends.
[ afbeelding ]
jij denkt dat al die mensen die hem liken en een berichtje sturen ook echt regelmatig langs gaan komen bij hem om te spelen?quote:
jij stelt dat hij daar niets aan heeft en daar weet jij niets van. Punt !quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
jij denkt dat al die mensen die hem liken en een berichtje sturen ook echt regelmatig langs gaan komen bij hem om te spelen?
wereldvreemd much?
Zo, jij klinkt gefrustreerd. Zeker ook zo'n koter thuis zittenquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:46 schreef N.icka het volgende:
[..]
jij stelt dat hij daar niets aan heeft en daar weet jij niets van. Punt !
zwaktebod zeg.....quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:07 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Zo, jij klinkt gefrustreerd. Zeker ook zo'n koter thuis zitten
Leuk altijd die autistenfeestjes. Alle spullen in huis op een andere plek neerzetten, en zoveel mogelijk nonverbaal communiceren.quote:
Succes met het openen van je eigen topic.quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
Ja laten we voor iedere autist een Facebook actie opzetten en alles breed uitmeten in de media. Dan kunnen we alleen hier op FOK al wel een heel jaar vooruit.
ja daar weet jij alles vanaf met je 541.547 posts (gemiddeld 113 per dag)quote:Op woensdag 12 februari 2014 12:34 schreef tong80 het volgende:
Geweldig om de gevoelloze reacties hier te lezen van mensen die geen idee hebben wat autisme betekend.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:08 schreef kovenant het volgende:
die reacties op die facebook pagina,
echt fantastisch![]()
inmiddels 932K likes, en kado's / kaarten van over hele wereld gaan die kant op.
is toch gewoon leuk dat er ook zoiets mogelijk is!
Jammer dan van je gebrekkige Nederlands.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:38 schreef kovenant het volgende:
[..]
ik ben zelf ook een azijnzijkert alleen als het mezelf uitkomt
vooral jailbaitquote:Op woensdag 12 februari 2014 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Kinderen met een ass kunnen vaak online wél contacten leggen.
Dat bedoel ikquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |