quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:31 schreef Pulzzar het volgende:
Sterkte kerel! Ook naar je familie en naasten. Ik heb hier geen woorden voor. Ik hoop dat je in de tijd die je nog hebt er het beste van kan maken.
Plaatsvervangende schaamte voor de comments die gaan komen. Deadprez en Chroestjov zullen wel vrij treffende uitspraken aanbrengen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:30 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Nouja als er iets een klacht is dan is dit het wel..
Flikker op.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:33 schreef imikethat het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte voor de comments die gaan komen. Deadprez en Chroestjov zullen wel vrij treffende uitspraken aanbrengen.
Kan ergerquote:
Waarom niet?? Dit is toch klaagbaak? Waar moet ik anders gaan met mijn klacht?quote:
In mijn geval niet. Mijn lichaam trekt dat niet meer. Mijn andere long werkt nu al voor twee om zo maar te zeggen. Mijn long capaciteit is nu al met beiden longen bijna 1 liter.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:31 schreef Sauslepel het volgende:
Lijkt me een meer dan terechte klacht.
Is er geen optie om de geinfecteerde long te laten verwijderen? Het schijnt niet ideaal te zijn, leven met 1 long, maar wel mogelijk.
Sterkte in ieder geval.
Klaagbaak wordt veelal gebaggerd, niet serieus ingegaan op een klacht. Maar in dit soort situaties mag ik hopen dat mensen het respect op kunnen brengen dit wel te doen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:37 schreef Toxin het volgende:
[..]
Waarom niet?? Dit is toch klaagbaak? Waar moet ik anders gaan met mijn klacht?
[..]
In mijn geval niet. Mijn lichaam trekt dat niet meer. Mijn andere long werkt nu al voor twee om zo maar te zeggen. Mijn long capaciteit is nu al met beiden longen bijna 1 liter.
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb je hier nog nooit gezien, maar je doet wel allerlei achterlijke uitspraken over KLB.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:42 schreef imikethat het volgende:
Veelal is nogal een understatement. Doodsverwensingen zijn hier aan de orde van de dag maar passen, logischerwijs, niet in dit topic thuis.
Ik zou liegen als ik nee zou zeggen. Daarnaast ben ik ook gewoon boos en teleurgesteld dat mijn leven zo snel voorbij is.quote:
Ik weet dat er veel word gebaggerd hier op klaagbaak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:40 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Klaagbaak wordt veelal gebaggerd, niet serieus ingegaan op een klacht. Maar in dit soort situaties mag ik hopen dat mensen het respect op kunnen brengen dit wel te doen.
Een long laten verwijderen in die situatie is inderdaad geen optie, is er wellicht een mogelijkheid voor een donorlong? Of iets met behulp van zuurstofflessen?
Zullen we gewoon ontopic blijvenquote:Op woensdag 12 februari 2014 02:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk? Ik heb je hier nog nooit gezien, maar je doet wel allerlei achterlijke uitspraken over KLB.
Hoeveel jaar staat er op de teller?quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:47 schreef Toxin het volgende:
[..]
Ik zou liegen als ik nee zou zeggen. Daarnaast ben ik ook gewoon boos en teleur gesteld dat mijn leven zo snel voorbij is.
31quote:Op woensdag 12 februari 2014 02:51 schreef Kola het volgende:
[..]
Hoeveel jaar staat er op de teller?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |