abonnement Unibet Coolblue
pi_136613303



"Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve." - Arnold Schwarzenegger

SPOILER: Algemeen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trainingsmethoden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Oefeningen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Sets & Reps
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Voeding
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Rust
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Supplementatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Vitamines en mineralen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige en informatieve linkjes
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: FAQ
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Versiebeheer
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136613336


biception
Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
pi_136613955
Moest lachen om de TT. En zieke bicepsen op die foto.
pi_136614743
Die Andrey is echt huge motivation man. Ik wil ook zo fucking sterk worden.
If not now, then when.
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:05:56 #5
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136618982
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 02:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die Andrey is echt huge motivation man. Ik wil ook zo fucking sterk worden.
Hoe oud is die eigenlijk?
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
  woensdag 12 februari 2014 @ 11:17:30 #6
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_136619350
Goed topic.
Deathlift or Die.
pi_136620825
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:05 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:

[..]

Hoe oud is die eigenlijk?
1977 geboren

2 bazen

Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:11:27 #8
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_136620969
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

1977 geboren

2 bazen

[ afbeelding ]
1977.

Een goed jaar :Y
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_136621313
Ik train zo'n 4 jaar serieus nu, waarbij ik natuurlijk naast mijn voeding als enige supplementen, creatine en whey gebruik. (is whey eigenlijk wel een supplement ?)
In de jaren 90 toen ik nog een jongere Xlarge, in mijn twintigere jaren was, trainde ik ook , dit was echter maar een jaartje.
In dat jaartje gebruikte ik naast de bovenstaande supplementen ook HMB, wat voor mij toen goed werkte.
Dit konden natuurlijk ook noob gains of mijn jongere leeftijd zijn geweest.

Daarna is HMB in de vergetenheid geraakt, en las ik vooral berichten dat het geldklopperij geweest zou zijn, en de studies die anders uitwezen werden gedaan door de HMB fabrikanten.

Maar nu anno 2014 lees ik toch weer andere berichten.
http://www.ergogenics.org/archief-hmb.html

En nu schijnen het onafhankelijke onderzoeken te zijn.

Kan iemand mij verder helpen, zijn er hier mensen die het gebruiken ?
Zou het toch voor wat extra massa kunnen zorgen ? :)

bvd

[ Bericht 0% gewijzigd door Xlarge op 12-02-2014 12:53:14 ]
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:37:03 #10
416439 gekoeldnetzolekker
25+ belegen, snap je?
pi_136621665
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:05 schreef dreamerbulk het volgende:

[..]

1977 geboren

2 bazen

[ afbeelding ]
Dan heb ik nog 10 jaar
Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
pi_136622307
quote:
5s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:23 schreef Xlarge het volgende:
Ik train zo'n 4 jaar serieus nu, waarbij ik natuurlijk naast mijn voeding als enige supplementen, creatine en whey gebruik. (is whey eigenlijk wel een supplement ?)
In de jaren 90 toen ik nog een jongere Xlarge, in mijn twintigere jaren was, trainde ik ook , dit was echter maar een jaartje.
In dat jaartje gebruikte ik naast de bovenstaande supplementen ook HMB, wat voor mij toen goed werkte.
Dit konden natuurlijk ook noob gains of mijn jongere leeftijd zijn geweest.

Daarna is HMB in de vergetenheid geraakt, en las ik vooral berichten dat het geldklopperij geweest zou zijn, en de studies die anders uitwezen werden gedaan door de HMB fabrikanten.

Maar nu anno 2014 lees ik toch weer andere berichten.
http://www.ergogenics.org/archief-hmb.html

En nu schijnen het onafhankelijke onderzoeken te zijn.

Kan iemand mij verder helpen, zijn er hier mensen die het gebruiken ?
Zou het toch voor wat extra massa kunnen zorgen ? :)

bvd
Ik gebruik het al iets meer dan een halfjaar gezien de onderzoeken zo positief zijn. Ik kan natuurlijk niet merken of ik er significant door gegroeid ben, maar het is het nemen waard.
If not now, then when.
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:41:22 #12
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136623614
Gvd. Tis weer zover. We zitten in een groepsapp en iedereen stuurt nu een foto door van zijn ontbijt. Dus ik had toevallig net een uitsmijter met 3 eieren. Toen kwamen de lunches voorbij. Dus ik stuur mijn 2 rundvlees burgertjes op waldkorn door:
Komt er eentje quasi grappig met:"onder het motto hoeft niet lekker te zijn alleen maar vet"
Dus ik "nee onder het motto, onder de 3000kcal gegegeten is een dag niet geleefd"
Hij weer: ja goed ook voor de hartklep...

Echt....iemand?
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:44:33 #13
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_136623718
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd. Tis weer zover. We zitten in een groepsapp en iedereen stuurt nu een foto door van zijn ontbijt. Dus ik had toevallig net een uitsmijter met 3 eieren. Toen kwamen de lunches voorbij. Dus ik stuur mijn 2 rundvlees burgertjes op waldkorn door:
Komt er eentje quasi grappig met:"onder het motto hoeft niet lekker te zijn alleen maar vet"
Dus ik "nee onder het motto, onder de 3000kcal gegegeten is een dag niet geleefd"
Hij weer: ja goed ook voor de hartklep...

Echt....iemand?
:D welkom in het leven dat krachtsporten heet en zeker als je boven het maaiveld zit qua eten
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  woensdag 12 februari 2014 @ 13:50:24 #14
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_136623893
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd. Tis weer zover. We zitten in een groepsapp en iedereen stuurt nu een foto door van zijn ontbijt. Dus ik had toevallig net een uitsmijter met 3 eieren. Toen kwamen de lunches voorbij. Dus ik stuur mijn 2 rundvlees burgertjes op waldkorn door:
Komt er eentje quasi grappig met:"onder het motto hoeft niet lekker te zijn alleen maar vet"
Dus ik "nee onder het motto, onder de 3000kcal gegegeten is een dag niet geleefd"
Hij weer: ja goed ook voor de hartklep...

Echt....iemand?
Van die vadsige endo's die vijf kilo aankomen als ze een glas cola ruiken moet je je niets aantrekken joh. Allemaal haters.
pi_136623901
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 12:58 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik gebruik het al iets meer dan een halfjaar gezien de onderzoeken zo positief zijn. Ik kan natuurlijk niet merken of ik er significant door gegroeid ben, maar het is het nemen waard.
Oke dank je, wellicht is het toch het proberen waard.
Bij mijn volgende bestelling zal ik eens wat mee laten sturen.
pi_136624676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd. Tis weer zover. We zitten in een groepsapp en iedereen stuurt nu een foto door van zijn ontbijt. Dus ik had toevallig net een uitsmijter met 3 eieren. Toen kwamen de lunches voorbij. Dus ik stuur mijn 2 rundvlees burgertjes op waldkorn door:
Komt er eentje quasi grappig met:"onder het motto hoeft niet lekker te zijn alleen maar vet"
Dus ik "nee onder het motto, onder de 3000kcal gegegeten is een dag niet geleefd"
Hij weer: ja goed ook voor de hartklep...

Echt....iemand?
Uit de groepsapp gaan, opgelost.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:14:24 #17
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136624766
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:11 schreef Questular het volgende:

[..]

Uit de groepsapp gaan, opgelost.
nee is een we-gaan-op-stap groepsapp. Kunnen ze over 2 weken gaan lullen over anabolen. Want hoe kan dat anders met zijn kantoorbaan.
pi_136624991
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee is een we-gaan-op-stap groepsapp. Kunnen ze over 2 weken gaan lullen over anabolen. Want hoe kan dat anders met zijn kantoorbaan.
Heerlijk mensen die niet weten waar ze het over hebben, maar ow wee als je aangeeft dat ze zelf wel iets beter op het eten kunnen letten of iets meer aan sport kunnen doen :)
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:24:28 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136625112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 13:41 schreef BeamofLight het volgende:
Gvd. Tis weer zover. We zitten in een groepsapp en iedereen stuurt nu een foto door van zijn ontbijt. Dus ik had toevallig net een uitsmijter met 3 eieren. Toen kwamen de lunches voorbij. Dus ik stuur mijn 2 rundvlees burgertjes op waldkorn door:
Komt er eentje quasi grappig met:"onder het motto hoeft niet lekker te zijn alleen maar vet"
Dus ik "nee onder het motto, onder de 3000kcal gegegeten is een dag niet geleefd"
Hij weer: ja goed ook voor de hartklep...

Echt....iemand?
Beter gaan jullie lekkere wijven naar elkaar sturen. Test-boost dit dat.

Ik begin niet eens meer over eten. Brood is slecht, kcal in <=> kcal uit is onzin, meer dan 2 glazen melk per dag is slecht. Van koolhydraten word je dik. Iedere ochtend havermout met kiwi en chiazaad is de shit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:24:38 #20
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_136625119
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:20 schreef Questular het volgende:

[..]

Heerlijk mensen die niet weten waar ze het over hebben, maar ow wee als je aangeeft dat ze zelf wel iets beter op het eten kunnen letten of iets meer aan sport kunnen doen :)
deze knaap is kok. Echt leren ze daar niks over voeding? Verder rookt hij en sport hij nooit. Jullie weten.
  woensdag 12 februari 2014 @ 14:38:15 #21
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_136625576
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 14:24 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

deze knaap is kok. Echt leren ze daar niks over voeding? Verder rookt hij en sport hij nooit. Jullie weten.
Eten in de meeste restaurants is dan ook niet op gezond gericht, maar op lekker. Dat zijn twee dingen die voor veel mensen niet samen kunnen.
pi_136626489
Vandaag bij de dokter geweest; bloed laten testen want hij vermoed gluten allergie/intolerantie. If so, dan kan het nog eens heel leuk gaan worden al dat eten haha. Voor m'n eigen gemoedsrust ook maar even voedsel allergie laten teste (kippeneiwite, pinda, koemelk, vis, soja, tarwe, hazelnoot).

Ben benieuwd!
pi_136630731
Ik proef enige bezorgdheid in je reactie maar ik kan het fout hebben. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2014 16:27:57 ]
pi_136632167
Bezorgdheid; mwa niet echt. Eerder blij; heb heel vaak niet consequent/goed kunnen trainen zonder problemen rondom m'n maag/darmen etc.. Als dit nu werkelijk de oorzaak is, is het goed aan te pakken en dan kunnen men organen goed herstellen en kan ik eindelijk eens goed door.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:20:29 #25
294810 Cataclyst
Beastmode on/off
pi_136633035
Vandaag heerlijk gebenched, zeker ten opzichte van vorige week. 105 voor 4 reps op laatste setje en zat zeker meer in. Ik dank dit aan het feit dat hier een t nation artikel was gelinked. Hierin stond iets over lats en glutes squeezen en dat ging dit keer dus prima! 110 Next :)

Leuk trouwens hoe kleine dingetjes best wel een impact kunnen hebben.
..At some point, you just got to man the fuck up and do it! - Brandon Lilly
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')