SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door rene90 op 17-02-2014 22:07:55 ]Student, 21 jaar, interesses: gezondheidszorg, reizen en crowdfunding. Tevens zeer gelukkig in de liefde! ❤️
Dat is een begin.quote:
Ja, echt gigantisch. Geen idee hoe dat kan want dit is echt een heel mooi en fijn toestel.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:40 schreef Tarbot het volgende:
Wat een prijsdaling voor zo'n toestel. Ik had in maart ook met een tmobile openingsactie deze gehaald. Daarna verkocht voor 500 euro. Niet te geloven dat in een klein jaar tijd zoveel van de prijs af gaat.
er zijn achter elkaar nieuwe toestellen van de Z lijn uitgerold, de Z2 kom er snel aan, vandaar.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:27 schreef Spaardertje het volgende:
[..]
Ja, echt gigantisch. Geen idee hoe dat kan want dit is echt een heel mooi en fijn toestel.
Bedankt voor je bod. Dit is een bod wat ik zeker mee ga nemen. Mijn moeder en broertje hebben allebei ook een Sony xperia Z. Die van mijn broertje zat een barst in door verkeerd gebruik (sleutel tijdens uitgaan er tegenaan), maar dit werd gewoon binnen de garantie gerepareerd. Mijn moeder en ik hebben allebei nog nooit problemen gehad met de Sony xperia Z.quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:38 schreef spectrumanalyser het volgende:
sinds Tros Radar een uitzending heeft besteed aan de Sony Xperia Z is er veel aanbod van dit toestel.
terwijl.... het is overduidelijk dat het gros van genoemde klachten ongegrond is. foutief gebruik.
vrouwtje theelepel Herzberger
ik bied 210
Goed te horen! Nu heb ik alleen nog een iPhone 4 32gb in de aanbieding voor de liefhebber.quote:
Geen idee.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef weigerambtenaar het volgende:
Weet iemand wanneer de Z2 uitkomt?
Ik DM je ff mijn adresgegevensquote:Op maandag 24 februari 2014 09:11 schreef weigerambtenaar het volgende:
Ik wil namelijk van mijn 5S af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |