quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
zeg ik niet !quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Wordt ook lastig, tenzij je een 43521741274" monitor hebt.
mijn timing zuigtquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Capaja het volgende:
[..]
net nu het mag, ga jij je mond houden !
"Reality"-tv is 't.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:47 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
die zender is echt een lachertje stegensweurdigs.
Ik weet het alquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:48 schreef Capaja het volgende:
[..]
[..]
zeg ik niet !
dan weet jij het ook !
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hemquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hakim moet eruit gestemd worden..vernederen tot op het bot !! En eens flink de waarheid gezegd worden.
en dna aan het hek gaan staan met spandoeken enzoquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
jaaaa dat wil die graag hij stapt maar lekker zelf op is een vernederging voor hem
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
Meh, het is een vieze smerige manipulerende ransaap en een vuige steukende rat, maar toch zie ik hem liever blijven.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:51 schreef Inca het volgende:
[..]
daar wil die het nu op uit laten draaienquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat de mensen hem niet moeten, dat hij er daarom uitgestemd wordt is nog veel erger!
en krijgt hij zijn borg niet terugquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dan kunnen we niet meekijken hoe hij daarop reageert, meh.
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:54 schreef iBenny het volgende:
http://www.utopiatv.nl/pr(...)-voordelig-een-kaart
Ik zit te denken wat voor leuks ik hier mee kan doen . Ik denk dat ik Isa maar ten huwelijk vraag...
Ah, bij mij liep alle vastquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Voxs het volgende:
Te grappig die banners hier op fok. Angst en paniekaanvallen? Hyperventilatie? Telefonische hulp voorhanden. Www.angst-paniek.nl ;-d
Dat bedoel ik, het er iedere keer weer inwrijven, jammie.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:55 schreef notturna het volgende:
Ach het zou wel leuk zijn als hij iedere keer een publieksstem krijgt. Dat gaat op den duur wel aan hem vreten.
Boxen stonden hier ook op standje zendercheck iddquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schrik me de touwtyfus. Mag ik soms zelf bepalen wanneer een filmpje begint. Vuile bloedhonden.
ha ha stuur ik het linkje gelijk door naar de loodsquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Straks krijg je eentje met stukken touw in de aanbieding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |