quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee de koeien moeten nu op oorlogspad.
[ afbeelding ]
Komen toch niet aan, is weer een reclame stuntquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:10 schreef blanket het volgende:
Zit een leuke koeien-valentijnskaart tussen voor Ruud
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.quote:
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit gingquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
De cam staat wel op hem gericht, toevallig hè?
Eerlijk gezegd zou die andere hoek beter zijn, dat je hem van voren ziet aan de rechterkant. Maarja, stagiaires he.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Hij wilt het heel sneaky doen. Kan dus wel even duren. Denk wel dat hij vannacht nog gaat verhuizen.
Niet zo gek na Ruud's aankondigingen vandaag en gisteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:19 schreef Chanel5 het volgende:
Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij heeft aangekondigd(bij de koeien hardop gezegd) dat hij er een dagje tussenuit ging
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hoop dat de rest hem morgen wel mist maar het verder negeert zodat ie zich voor Jan Lul is gaan verstoppen.
Dat gaan ze ruiken...quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:21 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan moet hij volharden in zijn grap. Gewoon daar blijven tot de zomer. Wordt lekker ranzig.
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal iddquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:22 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Schijten tussen de koeien. Merken ze nooit.
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ruud is zo simpel dat hij denkt dat ze morgen echt voor een raadsel staan.
Wat zou jij denken als je opeens een mensendrol naast die vlaai ziet liggen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:23 schreef tonja het volgende:
[..]
Whahahaha, ze zullen het ruiken, of ze het merken is weer een ander verhaal idd
Ik verwacht meer zoiets van.. goh, wat stinken die koeien ineens. .. verder niets.
Volgens mij zat hij te tekenen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud heeft een brief geschreven bij de koeien, zijn zgn. afscheidsbrief?
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:25 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou misschien leuk zijn als hij een briefje achterlaat met 'Jongens, ik trek het niet meer, spring over het hek. Doei'. Dan schrikken ze wel even als ze 'm zien. Trappen altijd wel een paar in.
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh okay, dat heb ik gemist. Is die al neergelegd?
quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik hoor het morgen wel. Ik taai af.
Tekenen ja:quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Volgens mij zat hij te tekenen.
Ik taai ook af.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Duurt mij ook iets te lang. Als hij morgen weg is weet ik genoeg. Adios.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We zullen het zien. Gister ook al die huilbui. Misschien om aannemelijk te maken dat hij weg is?
Trusten!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen.
Ik zie het morgen wel, nu het voorbeeld van de Utopioten maar eeens opvolgen en mijn mand opzoeken.
Toedeledoekie en truste allemaal.
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lolquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef Chanel5 het volgende:
Goffer hij gaat zijn bed uit!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klojoquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:33 schreef blanket het volgende:
[..]
Hahaha wilde ik net tiepuh...maar hij maakt schijnbewegingen lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |