SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
En hier weer verderoh ah toma toma vem vem vem vem
Hahahaquote:
Hahahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Zal deze bondscoach je eens even helemaal VOL SPUI-TEN
edit; als in, van Gaal, bij Truus. Niet.. Nee. Niet. Pfff.![]()
goed bezig div!
Deze is leuk zat, zegt alles toch? Ik zie je dankzij deze TT heelmaal achter je PC zitten. Paniek. Shit. Laatste post. Wat nu? Posten? Fuck fuck, waar is Scrummie als je hem nodig bent. Crap crap crap. Oh crap? Oh crap. *klikt op maak nieuw deel*quote:
Haha, ja ik schrok welquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze is leuk zat, zegt alles toch? Ik zie je dankzij deze TT heelmaal achter je PC zitten. Paniek. Shit. Laatste post. Wat nu? Posten? Fuck fuck, waar is Scrummie als je hem nodig bent. Crap crap crap. Oh crap? Oh crap. *klikt op maak nieuw deel*
Ja ik vind de TT ook helemaal puik hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze is leuk zat, zegt alles toch? Ik zie je dankzij deze TT heelmaal achter je PC zitten. Paniek. Shit. Laatste post. Wat nu? Posten? Fuck fuck, waar is Scrummie als je hem nodig bent. Crap crap crap. Oh crap? Oh crap. *klikt op maak nieuw deel*
Als lavje het goed vind, is het ook goed.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja ik vind de TT ook helemaal puik hoor
Dat vind ik er ook zo mooi aanquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Zo leuk. Elke keer als ik het zie, hóór ik het ook
Ik moet er elke keer weer om lachen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Zo leuk. Elke keer als ik het zie, hóór ik het ook
Het raarste is nog dat wij aan onszelf gaan twijfelen of we wel helemaal goed zijn.. Louis van Gaal is de grootste troll op aarde volgens mijquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja frappant is dat he? Je hoort die fanatieke stem. Die ingehouden woede
Dat denk ik ook. Hij heeft trollen tot kunst verhevenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:45 schreef Divje het volgende:
[..]
Het raarste is nog dat wij aan onszelf gaan twijfelen of we wel helemaal goed zijn.. Louis van Gaal is de grootste troll op aarde volgens mij
Wat een man.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij heeft trollen tot kunst verheven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ah toma toma vem vem vem vem
Zit het geluid in zijn brochequote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Dank he.
Zit het alweer even te kijken.
Deze heb ik nog nooit gezien! Hoe kan dat nou
Hahaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:55 schreef Scrummie het volgende:
Dank he.
Zit het alweer even te kijken.
Deze heb ik nog nooit gezien! Hoe kan dat nou
Wow, dat is lekker he?quote:
Heerlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wow, dat is lekker he?
ff hakken![]()
![]()
nee ken ik niet, soort ghost hunters want die worden al helemaal para van stof deeltjesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:42 schreef Scrummie het volgende:
Zaterdag begint trouwens het nieuwe seizoen van Ghost Adventures, kijkt iemand dat? Meer iets voor TRU, maar oke.
Ja, zoiets, maar iets dramatischer. Leuk hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 00:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
nee ken ik niet, soort ghost hunters want die worden al helemaal para van stof deeltjes
quote:Op woensdag 12 februari 2014 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, zoiets, maar iets dramatischer. Leuk hoor!
ff naar de winkel voor kratje pils. Dan languit op de bank beetje winterspelen kijken en dat krat leeg drinken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef theguyver het volgende:
Zo 1,5 week lang schilderen klussen en vrijwilligers werk, vandaag... wat ga ik doen vandaag...
iemand een goed idee?
Drone-activist zoeken? Kabinet wil opheldering verdwijning droneactivistquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:58 schreef theguyver het volgende:
Zo 1,5 week lang schilderen klussen en vrijwilligers werk, vandaag... wat ga ik doen vandaag...
iemand een goed idee?
nope maar maak maar aanquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:43 schreef Gray het volgende:
Hebben we in BNW een topic of topicreeks waar BNW-gerelateerde nieuwsberichten wordt verzameld? Vandaag en gister waren er zomaar al wat op de frontpage te vinden, zie:
'Miljoenen euro's EU naar drone-industrie'
Plasterk en Hennis overleven spionagedebat
Plasterk: Kamer niet verkeerd geïnformeerd
Stroom NSA binnenkort mogelijk afgesloten
Kabinet wil opheldering verdwijning droneactivist
Iers? Zeg je nou 2x bedankt?quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
go han-mhaith, go raibh maith agat.
Ik zei: heel goed, dank je welquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:05 schreef Divje het volgende:
[..]
Iers? Zeg je nou 2x bedankt?
Snap er niks van
Ahhquote:Op woensdag 12 februari 2014 13:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik zei: heel goed, dank je wel
1500 meter straks. Kun je lekker kijken Bquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:30 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ff naar de winkel voor kratje pils. Dan languit op de bank beetje winterspelen kijken en dat krat leeg drinken.
Net als ik maar ik doe het zonder pils want moet nog werken.
Voer voor 5 topics. Succesquote:Op woensdag 12 februari 2014 11:43 schreef Gray het volgende:
Hebben we in BNW een topic of topicreeks waar BNW-gerelateerde nieuwsberichten wordt verzameld? Vandaag en gister waren er zomaar al wat op de frontpage te vinden, zie:
'Miljoenen euro's EU naar drone-industrie'
Plasterk en Hennis overleven spionagedebat
Plasterk: Kamer niet verkeerd geïnformeerd
Stroom NSA binnenkort mogelijk afgesloten
Kabinet wil opheldering verdwijning droneactivist
1000 toch?quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
1500 meter straks. Kun je lekker kijken B
Nou ja, wat maken die 500 metertjes nou uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 14:09 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
1000 toch?
Maakt ook niet uit kan lekker kijken idd.
Zo is het.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou ja, wat maken die 500 metertjes nou uit
Ja genoeg te doen. En helaas, van dat laatste is elke dag grote aanvoer.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo is het.
Druk op je wrk of zijn er vandaag geen zieken?
Bleh, wil er niet meteen 5 aanmaken. Liever eentje waarin nieuwsberichten met BNW onderwerpen verzameld worden.quote:
*schouderklopje geeftquote:Op woensdag 12 februari 2014 16:51 schreef theguyver het volgende:
Oke project valentijnsdag is Klaar ben best trots op mijzelf ..
* theguyver geeft zichzelf een schouderklopje!
Ga je naar Noorwegen als 'we' ze verslaan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:08 schreef theguyver het volgende:
nee joh was veels te druk met dingen regelen project valentijn..
It's going to be!!!!!!!!!!!
wel gezien 1ste en 3e we moeten de noren verslaan dan zit er een kleine vakantie in noorwegen voor me in
btw jij nog wat geplanned voor vrijdag?
ja leuke deal met oud collega's.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je naar Noorwegen als 'we' ze verslaan?
Nee, niks geplanned voor vrijdag
Ik ben niet zo dol op Valentijnsdag, zo gedwongen vind ik het.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja leuke deal met oud collega's.
NIKS
Geen gedwongen 'spontane' dingen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Ergens ben ik blij dat ik vrijdag niets heb geplant, puur omdat ik dan niets hoef te plannen voor het eerst in 4 jaar
quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen gedwongen 'spontane' dingen.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:25 schreef Scrummie het volgende:
Ergens ben ik blij dat ik vrijdag niets heb geplant, puur omdat ik dan niets hoef te plannen voor het eerst in 4 jaar
Tuurlijk, is ook. Maar dat heb ik de afgelopen 4 jaar genoeg gedaan, dit jaar laat ik die ene dag lekker voor wat het is; just another shitty fridayquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:49 schreef theguyver het volgende:
[..]dan wel, ik vind niks leukers dan onverwachte dingen plannen ook al is het maar simpel.
Spontane dingen zijn het liefstquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Geen gedwongen 'spontane' dingen.
Ja, dat wel natuurlijk. Maar dat hoeft niet alleen op die bepaalde vrijdagquote:Op woensdag 12 februari 2014 20:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Spontane dingen zijn het liefst![]()
true zoals beneden staat spontane dingen zijn het leukst.quote:Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk, is ook. Maar dat heb ik de afgelopen 4 jaar genoeg gedaan, dit jaar laat ik die ene dag lekker voor wat het is; just another shitty friday.
Al lieg ik natuurlijk, het liefst had ik virjdag ook gewoon de hele dag vol zitten plannen met de liefste en leukste meest romantische dingen. Maar ja, thats life
Nee, soms valt de 14e van februari op een andere dag, dat kloptquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat wel natuurlijk. Maar dat hoeft niet alleen op die bepaalde vrijdag
'Ja maar, je pa is toch jarig?!'. Pricelessquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
true zoals beneden staat spontane dingen zijn het leukst.
heb ook al vaak genoeg gezegd tegen haar dat ik niet aan die meuk doe omdat mijn pa op de zelfde dag jarig is enzo..
dus daarom is het juist zo leuk en onverwacht.
mijn pa is een alcoholistquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
'Ja maar, je pa is toch jarig?!'. Priceless
ik ben de da vinci code aan het kijken, ik kijk geen tv zenders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dankjewel maar wel een apart antwoord op mijn vraag
Oh vandaarquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:22 schreef theguyver het volgende:
[..]
ik ben de da vinci code aan het kijken, ik kijk geen tv zenders.
dus zegt me weinig.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar kijk ik niet naar. Tenzij ze me martelen.
Heb je nog niet geslapen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:59 schreef Divje het volgende:
Het is vroeg. Tijd om naar bed te gaan. Bweheheh![]()
Alles goed cachet?
Emma
Gaat ook primaquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb je nog niet geslapen dan?
Ja gaat primaNet toets spaans gehad
En daar?
Goodmorning Scrum! En tot laterquote:
In bed -.-. Ik ben jaloers Divje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Goodmorning Scrum! En tot later![]()
Kruip weer in bed nu
Hoezo niet?quote:
Blijkbaar, hoorde ik ook vandaagquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh wat?
Sof en Saind in het strafhoekje?
Wat stond er op de planning voor morgen dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef theguyver het volgende:
2 zieke dames in huis.![]()
morgen gaat niet door, slecht geslapen. kweenie gewoon beetje,.
Heb al een tijdje niet meer gelezen / gepost op GRTD dus heb geen idee. Zal zijn reden wel hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar, hoorde ik ook vandaag
Oh wel jammer dat je plannen van morgen nu niet door gaan, maar ja, je kunt nu al je energie steken in het verzorgen van je ladies guyvie. Lekker soepjes brengen enzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:18 schreef theguyver het volgende:
2 zieke dames in huis.![]()
morgen gaat niet door, slecht geslapen. kweenie gewoon beetje,.
Ik toevallig de laatste paar dagen niet zo veel..quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb al een tijdje niet meer gelezen / gepost op GRTD dus heb geen idee. Zal zijn reden wel hebben.
En hoi Ess
Kippensoepjequote:Op donderdag 13 februari 2014 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wel jammer dat je plannen van morgen nu niet door gaan, maar ja, je kunt nu al je energie steken in het verzorgen van je ladies guyvie. Lekker soepjes brengen enzo
heel veelquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat stond er op de planning voor morgen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
heel veelOhhh wat jammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt als een leuk dagje
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
heel veelAch, wat superlulligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan me voorstellen dat je daar van baalt.
Misschien proberen of je het een week op kan schuiven?
Ja, en onterecht natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Huh wat?
Sof en Saind in het strafhoekje?
Heb al even niet meer op GRTD gelezen dus heb geen idee.quote:
Lekker Sara.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef sararaats het volgende:
het was gezellig op de markt. ik ga vanavond fruitsla maken.
Ja gaat prima hoor, vandaag vrij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb al even niet meer op GRTD gelezen dus heb geen idee.
Hoe is het met jou JanCees?
Leuk dat je weer eens langskomtMis je Inso ook zo?
ik ga het al omgooien de meid komt met haar vriend onder het raam hier ( als bandje), dus mocht iemand super goeie muziek willen horen morgen middagquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ach, wat superlullig![]()
Kan me voorstellen dat je daar van baalt.
Misschien proberen of je het een week op kan schuiven?
Lekker zo'n vrije dag. Kijk je OW? Kun je straks Irene Wüst op de 1000 meter zien. Mannen shorttrack hebben zich voor de finale weten te plaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor, vandaag vrij.En met jou?
Ja het is wel rustig op Fok zonder hem. Nog 19 dagen
Ik weet zeker dat het goed gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker zo'n vrije dag. Kijk je OW? Kun je straks Irene Wüst op de 1000 meter zien. Mannen shorttrack hebben zich voor de finale weten te plaatsen.
Nog 19 dagen, dat schiet al lekker op. Hoop dat alles goed gaat.
Oh dat is goed om te horenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat het goed gaat.![]()
Net dat shorttrack gezien ja, wel met geluk door trouwens
Nou, ik weet het niet zeker zeker, maar heb wel vertrouwen in hem.quote:
Hij kon ze ook maar net ontwijken.. Als hij er iets dichter op had gezeten was hij ook onderuit gegaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is goed om te horen![]()
Ja, er vielen er een paar he? De een zijn dood etc..
ik heb ook nog een courgette en champignons meegebracht maar moet nog even uitvissen hoe ik die ga klaarmakenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker Sara.
Ik heb zin om in het weekend tomatensoep te maken van verse tomaten
jammer dat geluid zo zachtjes staat er zat er al een hier op de bank te springen ... BEERTJE !!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:37 schreef essnhills het volgende:
OMG dit is het gewoon
Alleen dan met andere stemmen enzo
Hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
jammer dat geluid zo zachtjes staat er zat er al een hier op de bank te springen ... BEERTJE !!!
Bijna!quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Divje het volgende:
[..]
Heeeklaar met werken voor vandaag?
Damn, zit niet meequote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef theguyver het volgende:
[..]nu word ik ook nog es verkouden
Zal eens een keer tijd wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:14 schreef Tjacka het volgende:
ik heb jullie al veel te lang niet meer gesproken
ik ga dat weer oppakken
ja het gaatquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Divje het volgende:
Tjackaa
Hoe staat de leventje?
M'n ritme moet weer op de schop, om weer in het gareel te komen enzo. Verder alles chill
Sport je ook veel Div? En ook lekkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:19 schreef Divje het volgende:
Tjackaa
Hoe staat de leventje?
M'n ritme moet weer op de schop, om weer in het gareel te komen enzo. Verder alles chill
Hier kun je relaxen en chillen met je maatjesquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het gaat
het werk is zo slecht nog niet
maar ik ben elke dag ontzettend moe
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier kun je relaxen en chillen met je maatjes
Vroeg naar bedje toe!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja het gaat
het werk is zo slecht nog niet
maar ik ben elke dag ontzettend moe
1x in de week sport ik. Lekker eten doe ik altijd welquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sport je ook veel Div? En ook lekker
Niet teveel hequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeg naar bedje toe!
Bevalt het werk ja? Das tof
[..]
1x in de week sport ik. Lekker eten doe ik altijd wel![]()
Ben wel afgevallenmaar dat gaat me niet weer tegenhouden om flink door te eten
3x maal soep hier, dank jequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet teveel heanders kom ik je bijvoeden
Doe ik een Johnny Cash voor hemquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Tjacka het volgende:
[ afbeelding ]
even een kaarsje voor insie
Gaat het een beetje met de ziekenboeg? Al een beetje aan het opknappen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
3x maal soep hier, dank je... beuuuaaahhhh
dat is juist het rare hequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Vroeg naar bedje toe!
Bevalt het werk ja? Das tof
[..]
1x in de week sport ik. Lekker eten doe ik altijd wel![]()
Ben wel afgevallenmaar dat gaat me niet weer tegenhouden om flink door te eten
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met de ziekenboeg? Al een beetje aan het opknappen?
2 kiloquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet teveel heanders kom ik je bijvoeden
Huuh das wel apart jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is juist het rare he
gisteravond was ik echt kapot
had die nacht 9 uur slaap
gister had ik er 5 en vandaag gaat het wel
vijf weken alquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
2 kilowanneer kom je?
Maar dat kan er zo weer aanzittenjojo ben ik wat dat betreft
[..]
Huuh das wel apart jaHoe lang ben je nu aan het werk? Mss moet het ritme nog in je lichaam sluipen
quote:
Nicequote:
mijn ritme ook hoor.quote:
hoe bedoel jequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
mijn ritme ook hoor.
maar juist door tegenovergestelde
en gefeliciteerd met het door heen banjeren van de proefperiodefeescht bier.. Niet voor mij ben beetje slecht te pas
kippenvel..quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
![]()
maja coldplay
dus niemand zou wel koel vinden
maar die tekst
Lekker nummertje wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:29 schreef Tjacka het volgende:
![]()
maja coldplay
dus niemand zou wel koel vinden
maar die tekst
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker nummertje wel.
Deze ook
ja maar dat heb ik wel bij meerdere nummersquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja leuk he?
Is zo'n liedje wat blijft hangen.
Ja, ik ook. Bijv bij deze:quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik wel bij meerdere nummers
quote:
Slaap lekker Lav!quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
Schatties tot morgen.
Duik er vanavond eens vroeg in, want moe.
Truste
Is dat een universeel Valentijnskusje Scrum?quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
Het is nog vroeg in de middag maar vooruit maar met de herrie
![]()
![]()
Zeker, en extra zacht en teder voor jouquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is dat een universeel Valentijnskusje Scrum?
Lief en leuk .
Kusje terug
Wie schuift er vanavond aan bij VI?
Hoi Tjack. Zo, deze werkweek zit er weer op he? Lekker relaxen komend weekendquote:
Ik heb inmiddels begrepen dat het Schelveccio is. Ook leuk, maar ik heb het liefste Bossiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeker, en extra zacht en teder voor jou
Geen idee wie er bij is bij VI! Gok op bossie
Oh jammer ja, vind Schelvechio niet zo haha. Bossie is het bestequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Tjack. Zo, deze werkweek zit er weer op he? Lekker relaxen komend weekend
[..]
Ik heb inmiddels begrepen dat het Schelveccio is. Ook leuk, maar ik heb het liefste Bossie
Ik word al blij als ik dat hoofd van hem ziequote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh jammer ja, vind Schelvechio niet zo haha. Bossie is het bestemaar daar zijn we het wel over eens
.
Jaa, straalt lol, plezier, eerlijkheid, gouden hart, etc uit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik word al blij als ik dat hoofd van hem zie
Schelden kan ie ookquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jaa, straalt lol, plezier, eerlijkheid, gouden hart, etc uit.
Schelden, koeken uitdelen, incasseren en opvreten, Jan kan ALLES!quote:
goed he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:36 schreef theguyver het volgende:
[..]jup heb nummer van m gekocht toen zijn dreumes ziek was, maakt het nu goed.
eee
quote:
Je vergeet nog 1 ding te noemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:54 schreef Scrummie het volgende:
Schelden, koeken uitdelen, incasseren en opvreten, Jan kan ALLES!
Welnee, laat hem maar lekker van zijn bamihapjes genietenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 14:08 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je vergeet nog 1 ding te noemen.
Afvallen!
Middag trouwens.
Nooit Penn & Teller gekeken!!quote:Op zondag 16 februari 2014 09:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ken je die ene met het ouijiabord? Ook lachen
Doe hem de groetjes B en hopelijk wordt het een geweldige wedstrijdquote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh!
Vanmiddag Ajax-Heerenveen, zal ik dan eindelijk Tjacka gaan zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on Frieslandquote:Op zondag 16 februari 2014 09:35 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh!
Vanmiddag Ajax-Heerenveen, zal ik dan eindelijk Tjacka gaan zien?
The. Best.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Gezellige SC is dit toch. Ik lees hier altijd met plezier
Zozo, dat klinkt hartstikke goed Guyviequote:Op zondag 16 februari 2014 18:03 schreef theguyver het volgende:
http://www.sochi2014.com/en/medals
als dit zo door gaat ben ik na mijn weekje hong kong ook nog eens een weekje naar Oslo
zie je de stand we staan gewoon boven noorwegen, over het algemeen is dat het beste wintersport landquote:Op zondag 16 februari 2014 18:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zozo, dat klinkt hartstikke goed Guyvie
Het is echt grote klasse wat die schaatsers daar presterenquote:Op zondag 16 februari 2014 18:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
zie je de stand we staan gewoon boven noorwegen, over het algemeen is dat het beste wintersport land
quote:Op zondag 16 februari 2014 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is echt grote klasse wat die schaatsers daar presteren![]()
Ook zo mooi die emoties. Wat een verschil met die verveelde houding van sommige voetballers. Zo blasé vaak.
De schaatsers laten merken als ze verdrietig zijn om een tweede plaats, of geen plaats bij de eerste drie. Ik hou daar van, het is zo oprecht.
Zijn de zieken inmiddels weer beter ?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:39 schreef theguyver het volgende:
[..]inderdaad en 17 medailles nu al
beste OS winter ever
![]()
zo ff bammetje eten en vanaaf maar eens gaan hangen bij vriend van me, hopelijk valt de stroom niet weer uit als we aan het gamen zijn
jup vandaag weer bij de manege geweest.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn de zieken inmiddels weer beter ?
Tof zegquote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup vandaag weer bij de manege geweest.
Gelukkig maar en vrijdag was toppieondanks het gesnotter en zo
![]()
had een rapunzel en flyn ryder onder mijn raampje staan met optreden het was geweldig, simpel maar denk dat beter had uitgepakt dan het andere
Heb je paarden of doe je aan paardrijden, ofzoiets?quote:Op zondag 16 februari 2014 18:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup vandaag weer bij de manege geweest.
Gelukkig maar en vrijdag was toppieondanks het gesnotter en zo
![]()
had een rapunzel en flyn ryder onder mijn raampje staan met optreden het was geweldig, simpel maar denk dat beter had uitgepakt dan het andere
Ik was voor mijn ongeluk Gelders kampioen springruiters.quote:Op zondag 16 februari 2014 18:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Heb je paarden of doe je aan paardrijden, ofzoiets?
Oh wat gaaf! En je woont ook in Gld, dusquote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik was voor mijn ongeluk Gelders kampioen springruiters.
En mijn vriendin heeft een knol
Dus niet alleen talentvolle voetballer maar ook nog springruiterkampioen? Jemigquote:Op zondag 16 februari 2014 19:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik was voor mijn ongeluk Gelders kampioen springruiters.
En mijn vriendin heeft een knol
Beetje laat maar ja;quote:Op zondag 16 februari 2014 18:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat is dat toch dat je er keer op keer weer om moet lachen he?
Nog eentje dan Scrum
Dat is het he? Het lijkt zo gemakkelijk. Ze spelen geen rol, ze zijn gewoon zichzelf. Dat helpt ook. En ze hebben er zoveel plezier in waardoor je zelf ook vrolijk wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje laat maar ja;![]()
Het is geniaal. Geniaal gewoon. Die humor en slap geneuzel, het lijkt zo simpel maar.. poe
@E_O ben van achterhoeker naar tukker gegaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus niet alleen talentvolle voetballer maar ook nog springruiterkampioen? Jemig
Goed dat je na alle ellende de boel weer op de rails hebt en nu heel gelukkig bent met je damesquote:Op maandag 17 februari 2014 00:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
@E_O ben van achterhoeker naar tukker gegaan.
Niet te vergeten top van nederland tijdens de survival run.
Mijn dromen vielen in duigen na het ongeluk
Ik heb er weer zin in!quote:Op maandag 17 februari 2014 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Goeiemorgen. We mogen weer een week
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:05 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik heb er weer zin in!
Maar eerst nog even vijf dagen werken.
Je bent te goed voor deze wereld!quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit, vanwege de voorpret
quote:Op maandag 17 februari 2014 10:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
Nou vooruit, vanwege de voorpret
Goeiemorgen lieverd. Vanavondquote:Op maandag 17 februari 2014 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Goeiemorgen. We mogen weer een week
TIME FOR PART-AYquote:Op maandag 17 februari 2014 11:36 schreef sararaats het volgende:
ik voel me goooooooooooeeeeeeeeeeeed hihi
Dannyquote:
Dat vind ik zo'n leuk nummerquote:
Ook geen spleet in zijn tong of zo? Of schubben?quote:Op maandag 17 februari 2014 13:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n leuk nummer
![]()
Moest hier zó om lachen![]()
Premier ontkent Reptilian te zijn
Hij hééft helemaal geen lange tong![]()
Heb het maar even gecrosspost op BNW in het Lambiekje-topic.
Dát zegt ie niet...mmmm...verdachtquote:Op maandag 17 februari 2014 13:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ook geen spleet in zijn tong of zo? Of schubben?
That isssss..sssss...ssss a horrific lie!quote:Op maandag 17 februari 2014 13:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dát zegt ie niet...mmmm...verdacht
moest tot zeven uur werkenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben je eindelijk . Even knuffelen hoor
neequote:Op maandag 17 februari 2014 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een lange dagHeb je het wel naar je zin daar?
hoi scrummiequote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Zo, thuis van hardlopen, douche in, VI kijken. Maandagen zijn normaal kut, maar VI red alles.
Zo lekker he, op de maandagavond. Lekker flesje wijn erbij en kom maar op met de grappenquote:Op maandag 17 februari 2014 19:38 schreef Scrummie het volgende:
Zo, thuis van hardlopen, douche in, VI kijken. Maandagen zijn normaal kut, maar VI red alles.
ik ben niet in elkaar geslagen door je vriendjes laatstquote:
Exact dat! Nouja, op de wijn na. Daar heb ik een groene vriend voor.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo lekker he, op de maandagavond. Lekker flesje wijn erbij en kom maar op met de grappen
Extreem tof. Europese uit wedstrijden is altijd mega vet. Veel plezier alvastquote:Op maandag 17 februari 2014 19:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben niet in elkaar geslagen door je vriendjes laatst
maar ik ga naar salzburg uit
leuk he
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten Scrumquote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Exact dat! Nouja, op de wijn na. Daar heb ik een groene vriend voor.
bij jullie is dat nog bijzonder natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 19:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Extreem tof. Europese uit wedstrijden is altijd mega vet. Veel plezier alvast.
Haha, je houd wel van dubbelop?quote:Op maandag 17 februari 2014 19:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ene hoeft het andere niet uit te sluiten Scrum
Nice. Toffe meid ben jij hoor, van alle markten thuisquote:Op maandag 17 februari 2014 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: het gaat best samen
Ja? Het is wel even wennen hoor, jou weer in het zwart te zienquote:
gewoon een stuk minder stressquote:Op maandag 17 februari 2014 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja? Het is wel even wennen hoor, jou weer in het zwart te zien![]()
Inso schrikt zich een ongeluk als hij over een paar weken terug is
Maar dat ze tof is wisten we natuurlijk al lang.quote:Op maandag 17 februari 2014 19:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nice. Toffe meid ben jij hoor, van alle markten thuis
Alles heb se voor en se tegen he? Volgens de grote JCquote:Op maandag 17 februari 2014 20:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
gewoon een stuk minder stress
en kan weer trollen
lekker man
op dit moment is user zijn een hoop voor hoorquote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alles heb se voor en se tegen he? Volgens de grote JC.
quote:Op maandag 17 februari 2014 20:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dat ze tof is wisten we natuurlijk al lang.
voorgedraaide kopenquote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Tjacka, waarom weer zwart dan? Gewoon zat?
PS. Ik heb zo'n hekel aan zo'n ding draaien he![]()
![]()
Tijdje gedaan, maar zijn duurder + ze doen er niets in bij de lokale shop. Oosten des lands he, totaal andere kwaliteit. Ik denk dat als ik wat koop uit 't westen dat ik stijl achterover knal.quote:
even welquote:Op maandag 17 februari 2014 20:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]![]()
Tjacka, waarom weer zwart dan? Gewoon zat?
PS. Ik heb zo'n hekel aan zo'n ding draaien he![]()
![]()
Dan is het knap. Goed gedaan. Komt vast weer tijd dat je er wel weer zin en tijd voor hebt.quote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even wel
zit niet lekker in mijn vel de laatste tijd
dus moet even rust in mijn hoofd
Mocht je weer eens in Amsterdam komen dan heb ik wel een adresje waar de voorgedraaide echt helemaal top zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdje gedaan, maar zijn duurder + ze doen er niets in bij de lokale shop. Oosten des lands he, totaal andere kwaliteit. Ik denk dat als ik wat koop uit 't westen dat ik stijl achterover knal.
Heel verstandig. Gewoon terugkomen als je er weer tijd voor en zin in hebtquote:Op maandag 17 februari 2014 21:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
even wel
zit niet lekker in mijn vel de laatste tijd
dus moet even rust in mijn hoofd
tegenover mij zit de beste shop van het landquote:Op maandag 17 februari 2014 20:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijdje gedaan, maar zijn duurder + ze doen er niets in bij de lokale shop. Oosten des lands he, totaal andere kwaliteit. Ik denk dat als ik wat koop uit 't westen dat ik stijl achterover knal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |