Driveclub is er nog niet dus kan je nu voor Need for Speed kiezen, bovendien is NFS een heel ander soort spel volgens mij dus je zou voor alle twee kunnen kiezen.quote:Op zondag 16 februari 2014 08:01 schreef Fokker101 het volgende:
Waar kiezen jullie eigenlijk voor Need for speed rivals of Driveclub?
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.quote:Op zondag 16 februari 2014 02:45 schreef Jimbo het volgende:
Ohja en nog iets leuks, dat tering rubber van die controller is kapot gegaan vandaag. Slechts mn 2e controller met dit probleem
Heb inmiddels al van die caps erop, maar die schuren mn duim kapot
Beetje jammer dat ze zn ding van 70eur zo verschrikkelijk brak rubbertje geven, je zou toch denken dat ze dit testen VOOR gebruik
Dat ligt echt niet aan onze vingers hoor, gewoon slechte kwaliteit rubber.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.
die van mij 2 maanden en game intensief. Heb geduld, die van jou kan ook kapotquote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Wat voor vingers hebben jullie dat die rubbers kapot gaan, ik heb mijn PS4 nu al een maand en alles doet het nog.
i'm in.quote:Op zondag 16 februari 2014 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
Wie komt er samen met mij Sjinezen en Amerikanen afknallen? Gezellig met Bf4
aight incomingquote:Op zondag 16 februari 2014 12:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i'm in.
Voeg me maar toe, iroquois-kiwi
Zit nu in een dik team dus als je wil kan je joinen
dat geld net zo hard voor de MM Intertoys of BSquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:20 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Bol.com ben je geen klant maar een nummertje van de zovelen
zag net je partyinvite, Heb momenteel voetbal aanstaan dus geen chatquote:
Ik hoop het voor je, genoeg tegenslagen gehad nuquote:Op zondag 16 februari 2014 09:48 schreef speknek het volgende:
Tenks! Zelfde hier (vingers gekruist).
http://www.budgetgaming.nl/accessoires/1/console-ps4.htmlquote:Op zondag 16 februari 2014 13:11 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, genoeg tegenslagen gehad nu
Wie weet trouwens goeie plek voor controller te halen? dixons? 49 eu ? Zal wel goedkoopste zijn?
Ik game sinds 29 nov vrij intensief en mijn launch controller is al kapot... de 2e begint slijtage te vertonen. Fifa14 is een grote boosdoener.quote:Op zondag 16 februari 2014 10:02 schreef janrad het volgende:
[..]
Ja sowiesoquote:Op zondag 16 februari 2014 15:59 schreef tuut-chips het volgende:
Zit nog steeds te twijfelen of premium het geld waard is..
Mijn rubbertjes beginnen ook te scheuren.quote:Op zondag 16 februari 2014 15:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik game sinds 29 nov vrij intensief en mijn launch controller is al kapot... de 2e begint slijtage te vertonen. Fifa14 is een grote boosdoener.
Of uberhaupt een party systeemquote:Op zondag 16 februari 2014 18:02 schreef MMaRsu het volgende:
Helemaal niet je weet toch niet of je die maps vet gaat vinden laat DICE eerst maar een fatsoenlijk party systeem inbouwen.
Rubberbanding bedoel je?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Bartcoah het volgende:
Dat is er gewoon, wat EA wel mag gaan doen is sleutelen aan de servers, ik loop om de 5 seconden laggie, dat me beeld begint te trillen
Dat gebeurd trouwens alleen bij 64 man games.
Met mijn internet is niets mis, ik ram 70 mb/s down en 12 mb/s up netwerk type is NAT 2 dus....
De bal ligt bij EA
Blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ze moeten echt wat doen aan die servers. Soms een game die vlekkeloos gaat, maar daarna weer last van lag. Enige optie is dan om van server te switchen...quote:Op zondag 16 februari 2014 19:49 schreef Bartcoah het volgende:
Dat is er gewoon, wat EA wel mag gaan doen is sleutelen aan de servers, ik loop om de 5 seconden laggie, dat me beeld begint te trillen
Dat gebeurd trouwens alleen bij 64 man games.
Met mijn internet is niets mis, ik ram 70 mb/s down en 12 mb/s up netwerk type is NAT 2 dus....
De bal ligt bij EA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |