quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij zijn er helemaal geen dubbele signalen, gewoon voor gaan.
verwacht je soms dat zij wat moet gaan doen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Mr.Meneer het volgende:
Zit ik in een diepgaande friend-zone, of is ze gewoon verlegen en moet ik meer initiatief nemen?
Ze heeft jou gevraagd haar te kussen en je kuste haar niet gewoon daar het moment daar was....quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Mr.Meneer het volgende:
We zijn al een keer of 2-3 samen uit geweest en ze was bovendien mijn 'date' op het schoolgala, twee keer vroeg ik haar en één keer vice versa.
Laatst heb ik haar gevraagd of ze weer een keertje naar de film wou, als antwoord kreeg ik een dikke 'Sure!', dat is er nog (steeds) niet van gekomen (2-3 maanden later), ik kreeg wat het idee dat ze er toch niet zo'n zin in had.
Maar goed, romanticus als ik ben heb ik haar vorig jaar via een speciale service een valentijnskaart gestuurd met een leuk presentje, dat moest anoniem, zij vroeg vlak daarna of ik het was en toen zei ik natuurlijk ja. Haar antwoord was iets in de trend van 'ik hoopte al dat jij het was!'
Tot slot is er nog de klapper: op het gala heeft ze na afloop gevraagd of ik ik haar wou kussen (ja echt..) ik was enigszins verbijsterd en zat niet zo op te letten en zei iets van 'wat' (ja, sorry), op dat moment kwamen er wat andere jaargenoten aangelopen en was het moment weg, gevolgd door een 'sorry, laat maar, domme vraag'.
Nou, opzich allemaal redelijk duidelijke signalen, maar afgelopen zomer vroeg ik heel voorzichtig of ze héél misschien iets in ons zag, naast vrienden, het ontwijkend was wat ontwijkend, ze was er nog niet echt uit en ik was zeker speciaal voor haar, maar ze wou eerst vaker afspreken ofzo.
Zit ik in een diepgaande friend-zone, of is ze gewoon verlegen en moet ik meer initiatief nemen?
jezusmina, give him a breakquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef RM-rf het volgende:
[..]
verwacht je soms dat zij wat moet gaan doen?
jezuschristusmegole .. ze vroeg je zelfs of je haar wilde kussen, en jij begint erover 'dat het moment er even niet was'![]()
het spijt me reuze voor die jongen, maar denk eens hoe frustrerend het voor dat meisje moet zijn, dat hem zelfs direct op de man vraagt om een kus, waarna hij zich er alsnog uitdraait...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jezusmina, give him a breakwe zijn niet allemaal zo bijdehand, ik vind het wel schattig juist
'sex' is niet enkel met elkaar in bed belanden... zoenen is ook al iets sexueels.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Mr.Meneer het volgende:
Overigens heb ik nog geen seksuele bedoelingen hoor RM-rf, ze wordt dit jaar zeventien, heeft nog nooit een vriendje gehad volgens mij en zodra daar ik ook maar iets probeer is het meteen afgelopen.
geen mening... wat je beschrijft als potentiële date klinkt verder prima, en ik denk niet er werkelijk een groot obstakel is om haar in een bepaalde situatie te kussen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef Mr.Meneer het volgende:
Nog een mening over de twee alinea's erboven?
Hou ons op de hoogte meneer!quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Mr.Meneer het volgende:
Oké, bedankt voor de (over het algemeen) serieuze reacties, dit jaar wederom een valentijns-actie en dit weekend even kijken of we kunnen afspreken ofzo. Ik ben benieuwd.
Je hebt een pup?quote:Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Mr.Meneer het volgende:
Oké, bedankt voor de (over het algemeen) serieuze reacties, dit jaar wederom een valentijns-actie en dit weekend even kijken of we kunnen afspreken ofzo. Ik ben benieuwd.
Voor kinderlokkers wel jah..quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt een pup?
Puppy (uberhaupt kittens etc....) zijn wel ideale starters
Kinderlokkers?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Voor kinderlokkers wel jah..
Nee, is wel waarquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kinderlokkers?
Als een man of uberhaupt iemand rondloopt met een puppy is het allemaal van oooooh wat lief en zoOf ben ik daar nu zo uniek in
Ik dacht alquote:Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, is wel waarik maakte maar een grapje
Dat dacht ik ook al haha, hopelijk klikt het een beetje, nog twee dagen en dan ben ik benieuwd of ze reageert en of ze zelf ook iets stuurt. Al reken ik totaal niet op dat laatste, maar we zullen zien. Belangrijkste lijkt me om eindelijk iets af te spreken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt een pup?
Puppy (uberhaupt kittens etc....) zijn wel ideale starters
Ts is zo bang een blauwtje te lopen dat hij liever de rest van zijn leven maagd blijft.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit topic zou toch moeten gaan om onduidelijke signalen? Ik zie alleen nog maar open deuren.
Gast, je was vorig jaar valentijsdag al met haar bezig. Dit duurt gewoon te lang. Op een gegeven moment moet je gewoon een keer een stap nemen. Als je iemand heeeel erg leuk vindt dan kan je de tijd nemen haar te versieren. En dan heb ik het over een maand of drie, vier. Niet langer. Dan kan je beter de sprong in het diepe wagen zodat je je antwoord hebt. Vraag haar nog 1 keer uit en als ze ja zegt dan zoen je haar en als ze afzegt ofzo dan zet je haar uit haar hoofd. Punt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef Mr.Meneer het volgende:
Als ik het zo neerzet lijkt het wel heel duidelijk allemaal, simpele reacties overigens waaruit blijkt dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.Maar misschien komt dat ook wel door mijn openingspost, enfin.
Ik heb afgelopen zomer haar zo ongeveer gevraagd, waarom zegt ze dan dat ze eerst een keer wil afspreken, als ze me zo leuk vond, wat volgens jullie zo overduidelijk is, waarom zegt ze dan gewoon niet 'ja'.
Bovendien, een 'date' keer op keer uitstellen en steeds niet kunnen is nou niet echt een teken dat je er zo'n zin in hebt, al had ze in veel gevallen wel degelijk een eigen programma hoor. Maar als je inhoudelijk verder niet gaat reageren, reageer dan gewoon niet.
Maar TS heeft toch een date volgende week?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef Vlier het volgende:
En als aanvulling: blauwtjes lopen we allemaal, durf gewoon.
Ja en dat ben je zelf schuld. Domme zak.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Mr.Meneer het volgende:
Zit ik in een diepgaande friend-zone
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |