abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:23:53 #1
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136606850
Hallo fokkers,

Na wat irrelevante, vaak weinig inhoudelijke reacties op eerdere berichten op fok.nl zag ik mij vandaag genoodzaakt zelf een topic aan te maken. Ik heb namelijk een zgn. 'crush' op iemand, ik ken haar al geruime tijd en ze is zeker de moeite waard.

Alleen zit ik met een probleem, voor mij is ze niet echt duidelijk wat ze nou precies wil en wat ze verwacht. We zijn al een keer of 2-3 samen uit geweest en ze was bovendien mijn 'date' op het schoolgala, twee keer vroeg ik haar en één keer vice versa.

Laatst heb ik haar gevraagd of ze weer een keertje naar de film wou, als antwoord kreeg ik een dikke 'Sure!', dat is er nog (steeds) niet van gekomen (2-3 maanden later), ik kreeg wat het idee dat ze er toch niet zo'n zin in had. Maar we zijn al vaker uitgeweest en dat vond ze wel leuk, bovendien kan ze prima nee zeggen, ik heb er haar eens naar gevraagd en toen zei ze dat ze steeds dichtklapte als ze me zag en dat ze het vaak druk had in de weekenden (wat ook wel klopt). Via social media hebben we wel bijna dagelijks contact, daarbuiten is doordeweeks vaak niet handig: ander jaar, andere klas, andere richting.

Maar goed, romanticus als ik ben heb ik haar vorig jaar via een speciale service een valentijnskaart gestuurd met een leuk presentje, dat moest anoniem, zij vroeg vlak daarna of ik het was en toen zei ik natuurlijk ja. Haar antwoord was iets in de trend van 'ik hoopte al dat jij het was!'

Tot slot is er nog de klapper: op het gala heeft ze na afloop gevraagd of ik ik haar wou kussen (ja echt..) ik was enigszins verbijsterd en zat niet zo op te letten en zei iets van 'wat' (ja, sorry), op dat moment kwamen er wat andere jaargenoten aangelopen en was het moment weg, gevolgd door een 'sorry, laat maar, domme vraag'.

Nou, opzich allemaal redelijk duidelijke signalen, maar afgelopen zomer vroeg ik heel voorzichtig of ze héél misschien iets in ons zag, naast vrienden, het ontwijkend was wat ontwijkend, ze was er nog niet echt uit en ik was zeker speciaal voor haar, maar ze wou eerst vaker afspreken ofzo.

Zit ik in een diepgaande friend-zone, of is ze gewoon verlegen en moet ik meer initiatief nemen?

Dank u allen, romantici.
Het einde van de wereld is de schuld van:...................
pi_136607157
Volgens mij zijn er helemaal geen dubbele signalen, gewoon voor gaan.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
pi_136607224
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
Volgens mij zijn er helemaal geen dubbele signalen, gewoon voor gaan.
:D ik zie ook geen dubbele signalen, dit is zo klaar als een klontje... *;
  dinsdag 11 februari 2014 @ 22:30:09 #4
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_136607259
Ze vindt je waarschinlijk wel leuk maar je zit volgens mij nu nog in een heel, heel diepgaande friend-zone.

Enige manier om eruit te komen is om onmiddelijk de 'touch-barrier' te passeren, met andere woorden haar steeds vaker aan te raken totdat je haar zoent. Als je dit niet doet en niets onderneemt zul je nooit een 'relatie' krijgen.

Succes meneer.
pi_136607476
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:23 schreef Mr.Meneer het volgende:

Zit ik in een diepgaande friend-zone, of is ze gewoon verlegen en moet ik meer initiatief nemen?

verwacht je soms dat zij wat moet gaan doen?

jezuschristusmegole .. ze vroeg je zelfs of je haar wilde kussen, en jij begint erover 'dat het moment er even niet was' 8)7

[ Bericht 3% gewijzigd door RM-rf op 11-02-2014 22:40:43 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_136608350
quote:
We zijn al een keer of 2-3 samen uit geweest en ze was bovendien mijn 'date' op het schoolgala, twee keer vroeg ik haar en één keer vice versa.

Laatst heb ik haar gevraagd of ze weer een keertje naar de film wou, als antwoord kreeg ik een dikke 'Sure!', dat is er nog (steeds) niet van gekomen (2-3 maanden later), ik kreeg wat het idee dat ze er toch niet zo'n zin in had.

Maar goed, romanticus als ik ben heb ik haar vorig jaar via een speciale service een valentijnskaart gestuurd met een leuk presentje, dat moest anoniem, zij vroeg vlak daarna of ik het was en toen zei ik natuurlijk ja. Haar antwoord was iets in de trend van 'ik hoopte al dat jij het was!'

Tot slot is er nog de klapper: op het gala heeft ze na afloop gevraagd of ik ik haar wou kussen (ja echt..) ik was enigszins verbijsterd en zat niet zo op te letten en zei iets van 'wat' (ja, sorry), op dat moment kwamen er wat andere jaargenoten aangelopen en was het moment weg, gevolgd door een 'sorry, laat maar, domme vraag'.

Nou, opzich allemaal redelijk duidelijke signalen, maar afgelopen zomer vroeg ik heel voorzichtig of ze héél misschien iets in ons zag, naast vrienden, het ontwijkend was wat ontwijkend, ze was er nog niet echt uit en ik was zeker speciaal voor haar, maar ze wou eerst vaker afspreken ofzo.

Ze heeft jou gevraagd haar te kussen en je kuste haar niet gewoon daar het moment daar was....
|:(

Als het gala na het valentijnsdingetje was kan je het volgens mij nu echt wel schudden ...
Je hebt jezelf gewoon gefriendzoned :D
pi_136608772
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:33 schreef RM-rf het volgende:

[..]

verwacht je soms dat zij wat moet gaan doen?

jezuschristusmegole .. ze vroeg je zelfs of je haar wilde kussen, en jij begint erover 'dat het moment er even niet was' 8)7
jezusmina, give him a break :') we zijn niet allemaal zo bijdehand, ik vind het wel schattig juist O+
pi_136609503
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

jezusmina, give him a break :') we zijn niet allemaal zo bijdehand, ik vind het wel schattig juist O+
het spijt me reuze voor die jongen, maar denk eens hoe frustrerend het voor dat meisje moet zijn, dat hem zelfs direct op de man vraagt om een kus, waarna hij zich er alsnog uitdraait...

90% van de jongetjes die klagen over de 'friendzone' hebben zichzelf erin geplaatst doordat ze denkend dat meisjes uiteindelijk iets voor ze doen, als zij maar gewoon ervoor zorgen in hun buurt te zijn...
die spelen zelf de 'aardige vriend' die kennelijk zelf al geen enkele verdere sexuele bedoeling heeft, en vinden het raar als ze ook zo behandeld gaan worden.

en hoe lief het ook is, voor beiden is de huidige situatie gewoon onbevredigend (haha) en in dit geval denk ik gewoon eerlijk dat een stevige trap in zn kruis hem goed zou doen, dan merkt hij dat daar nog twee balletjes hangen.
Als hij die erg snel vind, kan hij misschien nog wat redden.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:09:17 #9
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136609678
De paar 'relaties' die ik hiervoor had waren wat oppervlakkiger, héél cliché, maar dit is anders, dus wat dat betreft ben ik wat onervaren ja..

Dat gala was niet heel handig nee, maar het beste is dus om op het volgende afspraakje een volgende stap te zetten. Voor de mensen die wel serieus advies gaven; is het misschien niet handiger om bij één van ons thuis af te spreken?

Gewoon relaxt op de bank gaan zitten, arm om haar een.. enfin, je kent het wel. Bovendien heb ik een pup die ze dolgraag wil zien. Als ik nou ook nog even snel gitaar leer spelen, zit ik gebakken. 8-) ..

Overigens heb ik nog geen seksuele bedoelingen hoor RM-rf, ze wordt dit jaar zeventien, heeft nog nooit een vriendje gehad volgens mij en zodra daar ik ook maar iets probeer is het meteen afgelopen.
pi_136610132
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:09 schreef Mr.Meneer het volgende:
Overigens heb ik nog geen seksuele bedoelingen hoor RM-rf, ze wordt dit jaar zeventien, heeft nog nooit een vriendje gehad volgens mij en zodra daar ik ook maar iets probeer is het meteen afgelopen.
'sex' is niet enkel met elkaar in bed belanden... zoenen is ook al iets sexueels.
het is ook niet erg sexuele interesse in haar te hebben, sterker nog, vermoedelijk zal ook zij dat hebben in jou, als ze je vraagt haar te zoenen (wat nog niet betekent dat ze direct met je in bed wil belanden)
  dinsdag 11 februari 2014 @ 23:24:35 #11
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136610446
Oké, nu begrijpen we elkaar.

Nog een mening over de twee alinea's erboven?
pi_136610889
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef Mr.Meneer het volgende:
Nog een mening over de twee alinea's erboven?
geen mening... wat je beschrijft als potentiële date klinkt verder prima, en ik denk niet er werkelijk een groot obstakel is om haar in een bepaalde situatie te kussen.
buiten dat je zelf vast nerveus zult zijn.

enkel, voor jou is er misschien een gevoelsmatige 'drempel'... wat dat betreft is de tip van Fanest inderdaad heel goed, je te concentreren op het 'aanraken' en een hoop excuses te vinden enkel om haar eventjes aan te raken... daaruit kan je mogelijk voor jezelf ook de bevestiging halen dat zij dat ook graag wil en jullie steeds nader komen.

en wees niet bang, bij het versieren van een meisje is zelfde de domste en meest idiote uitspraak, zin of handeling die een jongen zegt of doet, prima (zelfs klunzige of domme dingen kunnen 'schattig' zijn), als het meisje je al leuk vind en dat lijkt hier geen grote vraag.
  woensdag 12 februari 2014 @ 17:58:52 #13
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136634310
Oké, bedankt voor de (over het algemeen) serieuze reacties, dit jaar wederom een valentijns-actie en dit weekend even kijken of we kunnen afspreken ofzo. Ik ben benieuwd.
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:19:13 #14
415986 Fanest
In Infinitum Libertas
pi_136636887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Mr.Meneer het volgende:
Oké, bedankt voor de (over het algemeen) serieuze reacties, dit jaar wederom een valentijns-actie en dit weekend even kijken of we kunnen afspreken ofzo. Ik ben benieuwd.
Hou ons op de hoogte meneer!
pi_136636908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:58 schreef Mr.Meneer het volgende:
Je hebt een pup?

Puppy (uberhaupt kittens etc....) zijn wel ideale starters :Y
pi_136636932
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je hebt een pup?

Voor kinderlokkers wel jah.. :')
pi_136637041
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Voor kinderlokkers wel jah.. :')
Kinderlokkers?
Als een man of uberhaupt iemand rondloopt met een puppy is het allemaal van oooooh wat lief en zo :D Of ben ik daar nu zo uniek in :?
pi_136637078
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Kinderlokkers?
Als een man of uberhaupt iemand rondloopt met een puppy is het allemaal van oooooh wat lief en zo :D Of ben ik daar nu zo uniek in :?
Nee, is wel waar _O- ik maakte maar een grapje :+
pi_136637160
Meer concreet initiatief nemen. Ook niet wachten totdat ze vraagt of je wilt zoenen, gewoon doen wanneer het juist voelt!
pi_136637260
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nee, is wel waar _O- ik maakte maar een grapje :+
Ik dacht al :D

OT: Doe trouwens ook niet teveel moeite ....
pi_136637286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:28 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Ik dacht al :D
oO<
  woensdag 12 februari 2014 @ 21:05:09 #22
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136642257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 19:19 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Je hebt een pup?

Dat dacht ik ook al haha, hopelijk klikt het een beetje, nog twee dagen en dan ben ik benieuwd of ze reageert en of ze zelf ook iets stuurt. Al reken ik totaal niet op dat laatste, maar we zullen zien. Belangrijkste lijkt me om eindelijk iets af te spreken.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:59:36 #23
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136747859
Gisteren een roos met gedicht laten bezorgen, ze wist volgens mij meteen dat ik hem gestuurd had maar dat doet er verder niet toe. Van haar overigens niets ontvangen..

Reactie was wel positief, iets van: 'Awwh, dus hij was van jou, superlief dankjewel (blozende/lachende) smiley)' , 'ik bloos nu haha' en nog een paar keer herhalen dat ze het zo lief vond en dat mijn gedicht beter was dan die ze van een vriendin had gekregen. Aankomende vakantie (volgende week) bij mij afgesproken. :)
pi_136748848
Jezus, moet ze het in de krant zetten ofzo. Wees niet zo'n mietje en doe er wat aan. Vraag haar mee naar de film, en daarmee bedoel ik ga je vrijdag om 9 uur mee naar die-en-die film. Gooi er daarna een drankje in voor de moed, en geef haar ook wat, wandel haar naar huis en zoen haar.
pi_136749741
Dit topic zou toch moeten gaan om onduidelijke signalen? Ik zie alleen nog maar open deuren.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_136751520
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:41 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dit topic zou toch moeten gaan om onduidelijke signalen? Ik zie alleen nog maar open deuren.
Ts is zo bang een blauwtje te lopen dat hij liever de rest van zijn leven maagd blijft.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:05:15 #27
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136755685
Als ik het zo neerzet lijkt het wel heel duidelijk allemaal, simpele reacties overigens waaruit blijkt dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.Maar misschien komt dat ook wel door mijn openingspost, enfin.

Ik heb afgelopen zomer haar zo ongeveer gevraagd, waarom zegt ze dan dat ze eerst een keer wil afspreken, als ze me zo leuk vond, wat volgens jullie zo overduidelijk is, waarom zegt ze dan gewoon niet 'ja'.

Bovendien, een 'date' keer op keer uitstellen en steeds niet kunnen is nou niet echt een teken dat je er zo'n zin in hebt, al had ze in veel gevallen wel degelijk een eigen programma hoor. Maar als je inhoudelijk verder niet gaat reageren, reageer dan gewoon niet.
pi_136757048
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:05 schreef Mr.Meneer het volgende:
Als ik het zo neerzet lijkt het wel heel duidelijk allemaal, simpele reacties overigens waaruit blijkt dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.Maar misschien komt dat ook wel door mijn openingspost, enfin.

Ik heb afgelopen zomer haar zo ongeveer gevraagd, waarom zegt ze dan dat ze eerst een keer wil afspreken, als ze me zo leuk vond, wat volgens jullie zo overduidelijk is, waarom zegt ze dan gewoon niet 'ja'.

Bovendien, een 'date' keer op keer uitstellen en steeds niet kunnen is nou niet echt een teken dat je er zo'n zin in hebt, al had ze in veel gevallen wel degelijk een eigen programma hoor. Maar als je inhoudelijk verder niet gaat reageren, reageer dan gewoon niet.
Gast, je was vorig jaar valentijsdag al met haar bezig. Dit duurt gewoon te lang. Op een gegeven moment moet je gewoon een keer een stap nemen. Als je iemand heeeel erg leuk vindt dan kan je de tijd nemen haar te versieren. En dan heb ik het over een maand of drie, vier. Niet langer. Dan kan je beter de sprong in het diepe wagen zodat je je antwoord hebt. Vraag haar nog 1 keer uit en als ze ja zegt dan zoen je haar en als ze afzegt ofzo dan zet je haar uit haar hoofd. Punt.

En als jij haar zo ongeveer niet duidelijk vraagt dan moet je niet klagen dat ze zo ongeveer niet duidelijk antwoord geen gewone ja geeft als antwoord. Je moet zelf duidelijk zijn als je een duidelijk antwoord wilt.
pi_136757086
En als aanvulling: blauwtjes lopen we allemaal, durf gewoon.
pi_136757776
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:40 schreef Vlier het volgende:
En als aanvulling: blauwtjes lopen we allemaal, durf gewoon.
Maar TS heeft toch een date volgende week?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 16 februari 2014 @ 00:06:07 #31
277627 Seven.
We are Borg.
pi_136757971
TS, ik denk dat jij de enige bent die dubbelzinnige signalen afgeeft door haar niet te zoenen en niet door te zetten.
Resistance is futile.
  zondag 16 februari 2014 @ 00:23:15 #32
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136758444
We zullen zien, ik post dan wel hoe het afgelopen is.
pi_136767939
Wanneer?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  zondag 16 februari 2014 @ 14:28:44 #34
336455 Mr.Meneer
Zeg maar gewoon meneer.
pi_136770165
Vakantie hebben we afgesproken.
pi_136770288
quote:
Zit ik in een diepgaande friend-zone
Ja en dat ben je zelf schuld. Domme zak.

:')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')