Wat een haat, kijk die haat.quote:Op woensdag 26 februari 2014 19:51 schreef Seam het volgende:
ik zou nog niet dood gevonden willen worden in Roffa.
Al die kakkerlakken daar
Ik durf het te betwijfelen, of je moet het met fles en al naar binnen werken. Ik heb 'm dan ook praktisch ongebruikt weer doorverkocht.quote:Op woensdag 26 februari 2014 20:06 schreef samthegreat5 het volgende:
Misschien dat 'ie beter wegleest met een Chivas Regal 12 yo erbij
Laat ik nog steeds die Chivas er maar bij nemenquote:Op woensdag 26 februari 2014 20:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik durf het te betwijfelen, of je moet het met fles en al naar binnen werken. Ik heb 'm dan ook praktisch ongebruikt weer doorverkocht.
Ik vraag de CASEVAC wel aan.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:37 schreef dotKoen het volgende:
In shock door mijn bloedende duim...
Wie bestelt de packed cells?
Graag met zo'n Hemcon compres en een Israeli bandage.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik vraag de CASEVAC wel aan.
Israeli dressing zit in m'n scheen-broekzak. Ik kom je redden.quote:Op woensdag 26 februari 2014 21:51 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Graag met zo'n Hemcon compres en een Israeli bandage.
Mijn redder in noodquote:Op woensdag 26 februari 2014 21:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Israeli dressing zit in m'n scheen-broekzak. Ik kom je redden.
Waar komt jouw voorkennis vandaan dan?quote:Op woensdag 26 februari 2014 22:55 schreef clumsy_clown het volgende:
*houdt Winnie the Pooh-pleister en lolly klaar, zoals het een goede pleeg betaamt*
Morgen weer acute geneeskunde-onderwijs. Lekker BLSen, m'n bek houden en niet de schattige vierdejaars die de cursus geeft verbeteren. Zo leuk, die blik als iemand vraagt 'heb je dit wel eens in het echt moeten doen?' en je diegene in paniek ziet schieten omdat hij zich beseft dat als hij 'nee' zegt z'n credibility weg is, maar hele verhalen ophangen ook niet handig is.
God, wat moet het walgelijk irritant zijn om iemand met voorkennis op te moeten leiden.
Ah, from there.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Ben anesthesiemedewerker, zit al een jaar of 5 in het reanimatieteam.
Neh, uitgeloot, pedagogiek gaan doen (UU), pedagogiek gaan haten, interne opleiding voor anethesiemedewerker gedaan in het EMC. Daar, in het SKZ en DDHK gecombineerd gewerkt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 23:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, from there.
Wat hedde gestudeerd? Aan de HAN ofzeaux?
Rightquote:Op woensdag 26 februari 2014 23:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, uitgeloot, pedagogiek gaan doen (UU), pedagogiek gaan haten, interne opleiding voor anethesiemedewerker gedaan in het EMC. Daar, in het SKZ en DDHK gecombineerd gewerkt.
Ik was al bang dat dat zo zou lijken, maar ik geloof er dus wel een kut van.quote:Op donderdag 27 februari 2014 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wats met de ikgeloofergeenkutvan-PI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |