beter gewoon dik landhuis allesquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Xeor het volgende:
Vet mooi huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
krijg je dan wel een fatsoenlijke?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, het werkt gewoon voor geen reet
[..]
hoop morgen bericht te krijgen dat ze hem komen brengen, maar zal nog wel tot minimaal vrijdag duren
Gelukkig verschillen smakenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon dik landhuis alles
dit is toch niet mooi
huh wat doen ze danquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cadeautjes geven is leuk. Maar de belastingdienst zit me te naaien voor 120 euro per maand zodat ik nu gedwongen wordt een skere pauper te zijn voor de komende maanden.
Maar dan krijg je morgen wel een felicitatie.
Plebquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Cadeautjes geven is leuk. Maar de belastingdienst zit me te naaien voor 120 euro per maand zodat ik nu gedwongen wordt een skere pauper te zijn voor de komende maanden.
Maar dan krijg je morgen wel een felicitatie.
weer dezelfde, maar weer een nieuwequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gewoon dik landhuis alles
dit is toch niet mooi
[..]
krijg je dan wel een fatsoenlijke?
welke heb jequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
weer dezelfde, maar weer een nieuwe
vakantiequote:
ik ben geen fattiequote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat is etsu al
ik ben hier niet zo vaak
Ze geven me te weinig huursubsidie.quote:
Flips, lekker boerinnetje van me.quote:
De JCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |