Iets dergelijks is al geopperd, door Paul&Hakim.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Volgende stap: salaris op basis van je bijdrage.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Iets dergelijks is al geopperd, door Paul&Hakim.
Nou ja op zich is alles delen met elkaar voor mij geen Utopia, dat is me te communistisch. Maar goed, ik ga ook niet in zo'n programma zitten zou er gek van wordenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:43 schreef TigerXtrm het volgende:
Rienk heeft zo enorm erg gelijk over dat geld. Ze kwamen binnen als groep en wouden alles samen doen. Dan wordt er 'zakgeld' ingevoerd en de hele zooi breekt van elkaar af. Weg groepsgevoel. Volgende stap: salaris op basis van je bijdrage.
Wat een mongolen daar, ze bouwen een mislukte versie van de huidige maatschappij inplaats van een Utopia
Die is er alleen om te voorkomen dat mensen elkaar in de haren vliegen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jimmy, nog helemaal niks van gezien of gehoord
Jimmy is een heldquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:55 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jimmy, nog helemaal niks van gezien of gehoord
Ik wou het al vragen eigenlijkquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is er alleen om te voorkomen dat mensen elkaar in de haren vliegen.
Psssttt... it's my birthday, bitches.
Dank u.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:57 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik wou het al vragen eigenlijk
Gefeliciteerd
Ik zou de hele godgaanse dag tieren en vloeken. Kinderachtig maar wel leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou dagelijks 'per ongeluk' vloeken gewoon om te trollen, religieuze hoer
Filosofe.quote:
Dat. En vind ik ook wel meevallenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 20:07 schreef Madame_Paon het volgende:
Charlotte is wel een mooi meisje, alleen wat te mollig.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:56 schreef Madame_Paon het volgende:
Psssttt... it's my birthday, bitches.
Dankjewel.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |