Ik hoop het, ik zit er iig weer klaar voorquote:
Noordse combinatie is wel mooi hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk vind ik met uitzondering van schaatsen er geen leuke sporten tussen zitten
Vandaag? of in het algemeen? Ga anders ff lekker iets nuttigs doen vandaag, de Spelen duren nog lang genoeg. (ik zeg dit eigenlijk tegen mezelf)quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef Mansjester het volgende:
Eigenlijk vind ik met uitzondering van schaatsen er geen leuke sporten tussen zitten
Morgen ELF(!) NEDERLANDERS IN ACTIE, HET IS ONGEKEND!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 09:55 schreef Mansjester het volgende:
Dan winnen we vast wel als schaatsballen olympisch wordt....quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:00 schreef Nober het volgende:
Morgen ELF(!) NEDERLANDERS IN ACTIE, HET IS ONGEKEND!!
7 Shorttrackers & 4 schaatsers.
Vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 09:59 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Vandaag? of in het algemeen? Ga anders ff lekker iets nuttigs doen vandaag, de Spelen duren nog lang genoeg. (ik zeg dit eigenlijk tegen mezelf)
Ik bedoelde vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2014 10:00 schreef Nober het volgende:
Ik ga wel even de moguls bij het freestyleskiën terugkijken, heb ik niet gezien.
[..]
Morgen ELF(!) NEDERLANDERS IN ACTIE, HET IS ONGEKEND!!
7 Shorttrackers & 4 schaatsers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |