Zal ik wel zijn geweest zeker?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:07 schreef J.B. het volgende:
Ik heb de Brainwavz R1 binnengekregen! Behoorlijk fijne dingen, ik weet niet meer wie die kortingscode hier postte maar in ieder geval vriendelijk bedankt!
You're welcome.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Oh en mensen...
Weekly Deals!
$15 Off Brainwavz R1 Dual Driver Earphones
Coupon code: R115OFFVAL
Brainwavz R1 Dual Driver Earphones $29.50 AC
Brainwavz R1 Dual Driver Earphones w /mic $34.50 AC
Free Fedex next day delivery to select countries!
Ik heb ze gewoon met L en R ja. Daarna zijn ze herontworpen en kregen ze verschillende kleuren met gele achterkantjes inderdaad. Wel official gewoon overigens. Heb de nieuwe verder niet, kan ook niet vertellen of er een verschil tussen zit. Awei zit met een eigen shop op Tmall ook: http://detail.tmall.com/item.htm?id=16546513785 .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:16 schreef wootahH het volgende:
Awei es800 binnen. Na wat tweaken aan de equalizer komt er prima geluid uit. Had hem besteld bij focalprice en daar staat een l en r aan op de achterkant. Maar bij mij is de achterkant geel zoals die bij dx. Heeft die van jullie ook een geel uiteinde?
Ik vond de bass tegen vallen van de R1, maar verder vond Ik vond ik ze prima!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Xetran het volgende:
Die es800'jes met een gele achterkant die gingen bij mij erg snel kapot itt. de oude. Ook krijg je af en toe statische lading mee geloof ik als ik me goed herinner. Ik weet het niet meer precies, ben tegenwoordig aan de Brainwavz.
Toch maar even de R1 besteld. Hopelijk hebben ze wat betere bass dan dat de M5's hebben. Die vielen mij daarin nogal tegen..
Oh als dat zo is toch maar cancellen. Vind de delta's ook wel oké, maar zoek eigenlijk nog iets van een wat hogere prijsklasse.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:05 schreef Deugniett het volgende:
[..]
Ik vond de bass tegen vallen van de R1, maar verder vond Ik vond ik ze prima!
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.htmlquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef neo2000 het volgende:
Ik koop niet zoveel shit meer @ china. Reden? Heel vaak kom ik net nadat ik iets besteld heb, hetzelfde in NL tegen voor ongeveer hetzelfde geld. Recent voorbeeldje? Vandaag binnengekomen:
http://www.tinydeal.com/6(...)d-clips-p-14371.html
Check vandaag folder van de Aldi:
http://www.aldi.nl/aldi_rvs_sluitklemmen_48_5_746_7704.html
Every single fucking time. Heb iets in m'n hoofd, ga in de buurt er naar zoeken, niet dat wat ik in gedachten heb, besteld in china/via ebay, 2 dagen later.. Tadaa.Die klemmen, alleen plastick shit hier in de buurt, wat dus kapot gaat. Ik denk dus, ik wil een metalen variant. nergens te koop. Fuuuuuu..
Ik ben nog wel in de markt voor een leuke AA of AAA flashlight. Gewoon een klein dingetje (met assault crown) voor in de autodeur. AA/AAA vanwege Sanyo Eneloop batterijen, dat het ding het ook nog doet als ik 'm echt nodig heb. En dus geen China extragratis ontplof batterijen, ding komt dag en nacht in de auto te liggen namelijk.
Als iemand een suggestie heeft..
Het is gelukt. Wel een leuk dingetje, alleen wel weer erg klein. Dan is allicht een extension tube wel weer handig. Eens even kijken of die te vinden is ergens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
http://www.banggood.com/W(...)ED-Flashlight-Silver(1+AA-Or-1+14500)-p-40270.html
Deze heb ik, ben er ERG over te spreken.
Super zaklamp voor dat geld.
CREE Q5 300lm Mini Zoomable EDC LED Flashlight Silver(1*AA/1*14500)
Daar even op zoeken bij banggood, zie dat de link niet lekker werkt.
3,87 op zijn goedkoopst zag ik hemquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:00 schreef neo2000 het volgende:
[..]
het is gelukt. Wel een leuk dingetje, alleen wel weer erg klein. Dan is allicht een extension tube wel weer handig. Eens even kijken of die te vinden is ergens.
Voordeel met de Eneloop batterijen is dat ze niet leeglopen, en dat ze schijnbaar tegen vorst kunnen. Even geleden voor m'n vriendin een Cree lampje besteld voor in de auto (nergens meer te vinden online helaas) die er inmiddels al meer dan een jaar in licht, en nog steeds gewoon werkt.
Thnx voor de tip, hou 'm in gedachten. Wel erg cheap ook weer trouwens.
Voor bass moet je de M2 halen. Niet dat de R1 onaardig is, maar die is meer gebalanceerd en heeft gewoon een goede dynamiek, ruimtelijkheid en soundstage. De M5 vond ik ronduit poep overigens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:31 schreef Xetran het volgende:
Die es800'jes met een gele achterkant die gingen bij mij erg snel kapot itt. de oude. Ook krijg je af en toe statische lading mee geloof ik als ik me goed herinner. Ik weet het niet meer precies, ben tegenwoordig aan de Brainwavz.
Toch maar even de R1 besteld. Hopelijk hebben ze wat betere bass dan dat de M5's hebben. Die vielen mij daarin nogal tegen..
Hier gaat het wel rap eigenlijk...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Goddelijker het volgende:
Is bij iedereen de website van MisterTao zo langzaam? Krijg amper een pagina normaal geopend.
Nou, hier blijft hij maar een witte pagina geven of half laden tot hij uiteindelijk stopt...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Voor bass moet je de M2 halen. Niet dat de R1 onaardig is, maar die is meer gebalanceerd en heeft gewoon een goede dynamiek, ruimtelijkheid en soundstage. De M5 vond ik ronduit poep overigens.
Wat betreft AWEI; de ES800M die ik heb zijn prima.Met Brainwavz Alpha had ik overigens dat ze je af en toe een statische lading afgaven.
Not cool.
[..]
Hier gaat het wel rap eigenlijk...
Ga je erheen via je bookmarklinks? Dan heb je misschien de oude site er nog instaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Nou, hier blijft hij maar een witte pagina geven of half laden tot hij uiteindelijk stopt...
True true, zie wel wat SA20, SA9 en SA16 voorbijkomen nog o.a. .quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef neo2000 het volgende:
Oh, dat is degene die m'n vriendin heeft ja, de sa-15. Nergens meer te vinden btw.
quote:Op donderdag 5 april 2012 22:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Enkele verkrijgbare merken in Chinese webshops:
UltraFire, TrustFire, SAiK, Fenix, Romisen, SKYRAY, NiteCore, SmallSun, Olight, SZOBM, Lanshi, Tiablo, MTE, Solarforce, iTP, Jetbeam, TANK007, Richuang, Mrlite, UniqueFire, FandyFire... BlablaFire... [..]
Webshops waar je zulke merken o.a. kunt vinden.
Webshops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks en www.chinaprices.us uiteraard.
In toevoeging daarop kun je o.a. kijken bij Manafont en Kaidomain.
Aan te raden is zeker een kijkje te nemen op Ebay. Hier heb je alvast 3 Ebaystores:
› cyberport888
› ctwco
› hkequipment
AA/AAA
Voor eenvoudig en compact alledaags gebruik en allerhande toepassingen:
- De SAiK SA-15. Een uitstekende kwaliteit/prijs. Het gebruik van 2 AA-batterijen zorgt voor gemak. Tevens, wanneer je het verlengstuk verwijderd, bruikbaar met enkele 123A-accu. Twee standen: aan/uit en strobe. Q5-emitter. Veel meer haal je echt niet uit AA-batterijen. Komt met clip en koord. Prijs rond $10,-.
- Romisen RC-29. Minder accuduur dan de SAiK, omdat de Romisen maar 1 AA-batterij neemt. Wel dezelfde emitter. De RC-29 beschikt over een focusable lens, waardoor je de beam van spot naar flood kunt regelen (1x-8x). De zaklamp beschikt niet over een clip, maar komt wel met koord. Romisen staat bekend om solide bouw. Prijs rond $15,-.
Dit zijn twee verschillende en aanbevolen modellen.
Natuurlijk is er waarschijnlijk niks mis met soortgelijke zaklampen die soortgelijke specificaties hebben. Zoek vooral ook zelf rond op sites als www.chinaprices.us en www.ebay.com .
[..]
Nee, helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:27 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ga je erheen via je bookmarklinks? Dan heb je misschien de oude site er nog instaan.
Je moet naar: http://www.mistertao.com/beta/. Werkt 'razend'snel hier in principe.
quote:Pinging www.mistertao.com [58.246.45.123] with 32 byte
Request timed out.
Reply from 58.246.45.123: bytes=32 time=406ms TTL=44
Request timed out.
Reply from 58.246.45.123: bytes=32 time=401ms TTL=44
Ping statistics for 58.246.45.123:
Packets: Sent = 4, Received = 2, Lost = 2 (50% los),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 401ms, Maximum = 406ms, Average = 403ms
http://www.ebay.com/itm/C(...)&hash=item27df26bab7quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:07 schreef neo2000 het volgende:
Oh, dat is degene die m'n vriendin heeft ja, de sa-15. Nergens meer te vinden btw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |